"Kring kring" menandakan pelajar akan belajar selepas ini..
"Selamat pagi cikgu" sambut pelajar 4c
"Selamat pagi semua boleh duduk" dibalas lagi dengan cikgu aisyah
"Harini kelas kita ada seorang pelajar baru..harap kamu semua boleh layan dia macam mna kamu semua layan kawan kmu ye.."pelawa cikgu aisyah..
"No problem cikgu.." jawab syarah..Syarah mempunyai 2 kawan rapat yang bernama syana dan tidak lupa juga dengan sofea mereka tiga gadis yang paling hot disekolah ini..mereka semua nama yang bermula dari huruf S dan nama group mereka pula adalah dump gurls..
"Tanpa membuang masa..syira masuk lah.." kata cikgu aisyah..
"Assalammualaikum, hai guys nama sya adalah SYIRA ZIANA BINTI KAMAL SAMSUDIN..kamu semua boleh panggil sya syira..terima kasih.." diperkenalkan diri oleh syira..
"Ok kamu boleh duduk di sebelah syarah kat belakang tu.."pelawa cikgu aisyah
Dump gurl terus menanyakan semua tentang syira supaya mereka lebih kenal syira..
"KRING KRING" menandakan masa telah rehat..
Dupm gurl membawa syira berjalan jalan pusing satu sekolah agar syira tahu dimana tandas,kantin,dan apa apa lagi yang syira tidak tahu (kang disuruh pergi makmal dia perhi tandas pulak)
"KRING KRING" menandakan masa sekolah sudah habis dan kini hnya tinggal menunggu ibu bapa atau penjaga masing masing mengambil untuk pulang kerumah.
Syira berjalan kaki kerumah kerana rumah nya hanyalah perumahan disebelah sekolah sahaja..sewaktu syira pulang berjalan kaki untuk kerumah..seorang yang dia tidak kenal terlanggar nya..
?????: ehhh sorry sorry sya x sengaja tadi sbb sya nak cepat..sorry sangat sangat
Syira: ehh tak apeee lagipun x sakit pun btw sya Syira budak baru dalam 4c..
?????: ohh saya Adib 4c jugak heheh
Syira: ohh yekeee lhaaa tak pe lah lagipun sya nak balik rumah ni jumpa esok Assalammualaikum..
Adib:waalaikumussalam..
Oh my gaddd handsome bhaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii knp aku x jumpe die ekkk tadiii aaahhh kesah apa aku yg penting he is my new crush uwuwu...
Nantikan episode seterusnya makesure uols semua vote,comment n follow supaya sya beetambah semangat lagi nak buat cerita ni...
YOU ARE READING
Sayang KAU sorang❤
RomanceHii aku syiraa nak tau apa kesah aku? Haaaa baca dulu jangan limpas jeee