2 tahun kemudian..
Malam*
Syira : syarah aku rindu kauuu (sambil menangis)tolong lah jangan tinggalkan aku kau je yang faham aku😭
SYARAH*
Mak cik siti: (tengok kalender) ehh Harini hari yang last syarah kat hospital..abg..abg..kita pergi new york ye esok selepas subuh..alhamdullillah x sabarnyaaa nak jumpa syarah 😀
NEW YORK*
Mak cik siti: alhamdullillah.. Sampai Dah di new york sekarang nak pergi tunggu teksi jap..
DALAM PERJALAN KE HOSPITAL
Mak cik siti: Assalammualaikum doktor.. Sya datang nak jumpe syarah..
Doktor: ohh bole bole bilik 279 tingkat 4..(maklumlah..ada perkeja dari malaysia..)
Di bilik syarah
Mak cik siti: Assalammualaikum.. Syarah..mak rindu sangat kat kamu nak..
Syarah: waalaikumussalam makkkkk (Jerit syarh)sya pun rindu sgat kat mak...
Syarah: mak bila syarah boleh balik?😭
Mak cik siti: nanti mak tanya doktor
Dalam bilik doktor
Doktor: maafkan sya puan..anak puan sekarang di tahap 6..jika dia naik menjadi tahap 7..berkemungkinan anak puan lupa ingatan..ini disebabkan dia agak stress sewaktu belajar dan mengulangkaji..lagi sekali sya ckp puan,pihak kami minta maaf sangat sangat...
Mak cik siti: allahuakhbar syarahhhhhhh!! (Jerit mak cik siti sekuat hati😭😭😭😭)
Doktor anak puan boleh balik Harini dan dia boleh pergi sekolah..(niat cikgu ini agak pelik kerana sudahlah syarah sakit disuruhnya lagi ke sekolah..)
DOKTOR NI SEBERNANYA EX KEPADA MAK CIK SITI.. DOKTOR AGAK MARAH DAN DENGKI TERHADAP MEREKA SEKELUARGA KERANA MAK CIK SITI BERKAHWIN DENGAN ORANG LAIN..DOKTOR MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK MEMATIKAN SYARAH DENGAN MEMBUAT MAK CIK SITI PERCAYA DENGAN KATA KATA YANG TIDAK MASUK AKALNYA ITU..
Malaysia*
Syarahh: wahhh rindunya rumah😭😭mak..boleh x syarah jumpa kawan..
Mak cik siti: boleh nak..
Syarah: terima kasihh makkkkk❤
Syarah: (jalan ke rumah syira)
Syarah: Assalammualaikum..
Syira: waalai syarahhhhhhhhh! ( belom habis membalas salam terus menjerit..)
Syira: weehhhh kau g ane aaaaaa(syira pura pura tidak tahu apa yang tlah jadi)
Syarah: aku...aku..
Syira: tak pe aaah kalau kau x nak ckp aku x pakse onn..
Syarah: aduhhh sakit kepala aku..jumpa esok lah kt sekolah..
Syira: ok Assalammualaikum
Syarah: waalaikumussalam...
NANTIKAN EPISODE SETERUSNYA MAKESURE UOLS SEMUA VOTE,COMMENT N FOLLOW SUPAYA SYA BERTAMBAH SEMANGAT LAGI NAK BUAT CERITA NI...
YOU ARE READING
Sayang KAU sorang❤
RomanceHii aku syiraa nak tau apa kesah aku? Haaaa baca dulu jangan limpas jeee