Zodia Pești este numită uneori „Infernul zodiacului', ceea ce, dincolo de dramatismul exagerat, are o mică doză de adevăr. Relațiile, viața profesională, dragostea și căsnicia sunt influențate de trăsăturile dominante ale nativilor din zodia Pești.
🍬🍬🍬
Peștele alunecă printre degete. Nu poți să-i impui ceva, dar îl poți atrage subtil pe o anumită cale. Nativul în Pești este caracterizat de:
onestitate și simț al dreptății;
pendularea între idealism și pragmatism;
situarea preponderent la extreme;
susceptibilitate;
adaptabilitate la diverse medii și situații;
alternanță de stări euforice cu stări de disperare;
sensibilitate artisitică și creativitate;
compasiune și preocupare pentru binele altora.
Femeia născută în Zodia Peștilor este cea mai diferită de corespondentul ei masculin din tot zodiacul. Ea se remarcă prin:
simț al umorului pronunțat;
comunacativitate și volubilitate excesivă;
încredere în semeni și în bine;
talent artistic și dexteritate manuală;
înclinație spre misticism și ezoterism;
sinceritate dezarmantă.
Cum iubește zodia Pești
Bărbatul Pești are nevoie de o femeie puternică și optimistă care să-l poată scoate din stările lui negative și care, pe de altă parte, să nu se lase antrenată de el în adâncuri. Pentru o asemenea parteneră, el va face totul și va ajunge, într-o măsură, să depindă de prezența și de aprobarea ei. Dacă, însă, femeia nu are răbdare sau are propriul ei orgoliu și propriile oscilații între lumină și întuneric, relația devine distrugătoare pentru amândoi – în cel mai bun caz, se va încheia repede.
Femeia din Zodia Peștilor nu prezintă alt inconvenient pentru partenerul ei decât, eventual, acela că poate fi obositoare cu energia și volubilitatea ei, cu entuziasmul permanent față de tot ceea ce o înconjoară. Dar este o fire romantică și optimistă. Și aerul cântă în jurul ei. Casa este terenul preferat al creativității ei, locul care te va încânta de cum îi vei călca pragul și din care n-o să-ți mai vină să pleci. Copiii sunt ca și florile pe care le cultivă: înconjurați cu dragoste și frumusețe, cu grijă și cu o forță neașteptată de susținere și protecție.