Sagetator

1.2K 18 2
                                    

Zodia Sagetator este a 9 zodie pe cercul zodiacal clasic european și începe pe 22 noiembrie și se încheie pe 21 decembrie. Semn de foc, sagetatorul se numara printre rasfatatii zodiacului, fiind guvernati de Jupiter, astrul sanselor si al evenimentelor fericite. Sagetatorul are o mare incredere in sine, o sinceritate debordanta, fiind o zodie de foc este dinamica si libera.
Iată ce calităţi au nativii acestui semn zodiacal:

1. Sagetatorii ies in evidenta prin perseverenta si curaj. In general sunt oameni norocosi dar cand in viata lor apar obstacole, energia de care dispun ii ajuta sa le depaseasca.
2. In general este o fire deschisa, stie ca nu are ce pierde, de multe ori este cel care preia initiativa, isi asuma riscurile si are cele mai traznite idei.
3. Sunt sinceri. Te poti baza pe un sagetator oricand, daca ai nevoie de o parere, pe el te poti baza intotdeauna. Asa e stilul lui, prefera sa-ti spuna adevarul in fata decat sa te minta, chiar daca poate rani de multe ori.

Piatra mistică - turcoaz
Ziua norocoasă - joi
Numerele norocoase - 3 şi 5
Culori norocoase - albastru
Simţul cel mai dezvoltat - văzul

Alimentele benefice: are nevoie de proteine şi vitamine, de carne şi alimente energizante, alimente reci, ficat, alimente oferite de natură: legume, fructe, zarzavaturi, vânat, peşte, muştar, scorţişoară, ceapă, usturoi, migdale, portocale, cafea.

Nativul se distinge prin tumultuozitatea sa. Este sportivul care îşi asumă toate riscurile, exploratorul, jucătorul, campionul cauzelor dificile. Are darul de a găsi asociaţi, colaboratori devotaţi, pentru că îi tratează cu bonomie. Este atras de valorile înalte, profund morale şi este convins că oamenii îşi pot depăşi condiţia prin educaţie. Are o natură profund generoasă, nu poate gândi rău şi poate tocmai de aceea îşi atrage şansele de partea sa şi trece drept o fiinţă norocoasă. Singurătatea îi repugnă. Este atras de spaţiile largi, noi, vaste, atât în plan fizic, cât şi în plan mental. Îi place sa exploreze, să călătorească, să descopere. Mobilitatea gândirii este dublată de o viteză de reacţie pe măsură.

Îndrăzneţ, nativul din Săgetător nu intră, totuşi, decât rareori în competiţie. Preferă să o evite diplomatic, pentru că nu înţelege să concureze, ci să colaboreze. El dă sens cuvântului prietenie. Este o persoană credincioasă şi doritoare de adevăr şi dreptate. Are o mare putere de influenţă asupra celor din jur, argumentaţia adusă într-o discuţie fiind clară şi convingătoare Un adevăr spus de un Săgetător are mare greutate, mai ales dacă este spus cu tact şi diplomaţie.

Cei născuţi în această zodie au sentimente profund sincere. Pasiunile lor exclud cuvintele mari, gesturi emfatice, sunt direcţi, fără complicaţii. Orgoliul lor îi face să riposteze viu la toate ofensele, se apără bine şi contraatacă spontan.

Copiii născuţi în zodia Săgetător sunt foarte veseli, dinamici, cu un farmec deosebit. Nu le plac constrângerile legate de educaţie, sunt zburdalnici şi schimbători. Trebuie trataţi cu mult tact, o educaţie prea severă putând să le înăsprească caracterul, eliminând aspectele pozitive. Le place mult să înveţe, informaţiile fiind pentru ei binevenite indiferent de domeniu, după cum menţionează site-ul copilul.ro. Performanţele în ceea ce priveşte studiul evoluează în funcţie de libertatea pe care o au şi de satisfacerea gustului lor pentru aventură.

Compatibilitate cu alte zodii
Excelentă (100%) - Berbec, Leu
Bună (80%) - Vărsător, Balanţă
Delicată, riscantă (60%) - Peşti, Fecioară
Dificilă, dar interesantă (50%) - Rac, Taur
Nerecomandabil (10%) - Capricorn, Scorpion

Din punct de vedere personal persoanele sub zodia Sagetator sunt o fire energică, sensibilă și care au puterea de a-și exprima sentimentele.

∆Zodiac amuzant∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum