الريان...
الحلقه العاشره..
.صلوا ع النبي💚
,--------------
ميلا بصدمه-ماما !!!!
سهام بدموع-ميلا وحشتني.
ميلا غمضت عنيها بي أنفاس سريعه -جايه ليه؟
سهام-وحشتني ياميلا جيت اشوفك ياحبيبتي
ميلا بضحك-وحشتك بعد إيه كنتي فين طول السنين اللي فاتت وانا بموت رجعالي ليه إمشي من هنا إرجعي زي ما كنتي .سعد جه من وراها شدها فحضنه-ميلا حبيبتي.
ميلا بدموع-بابا ؟ أنت هنا معاها انت سامحتها مش قولتلي انك مش هتسامحها.
سعد بتنهيده...
فلاااش باااك
سهام كانت ماشيه من فيلا سعد في الجنينه بتعيط عشان سعد طردها زي كل مره ...حست الدنيا بتلف بيها أغمي عليهاا شافوها الشغالين جرو عليهاا وشلوها دخلوها جوه وبدو يفوقه فيهاا ...سعد شافهم طلع يجري عليهااا.
سعد بخوف -مالها؟
الشغاله-أغمي عليها
سعد روحوا انتو...
سعد بتنهيده-سهام فوقي خلاص فتحي عنيكي انا عارف انك سامعني
سهام فتحت عنيها وبدأت تعيط.
سعد بضيق-هتفضلي تعيطي كتير..
سهام بدموع-سامحني ياسعد خليني اشوف ميلا
بااااااااااااك
ميلا بعصبيه-وجاي تقولي كده لي انا مش عايزه حد لا انت ولا هيا واشمعنا محنتلكيش غير لما هو شافك.
سعد-ميلا انا ابوكي؟
ميلا بضحك-وهيا امي كنتو فين بقي من زمان هاه؟دخلت ميلا وقفلت الباب فوشهم...سعد بص لسهام-انتي السبب في كل ده متعيطيش وتعملي فيها مسكينه
******
فجنينه المستشفي...
وعد بحزن-بطلي عياط بقي ياحبيبتي اللي حصل ...حصل
زهر بدموع-يزيد سابني ياوعد.وعد بضيق-انتي السبب حد يعمل عملتك السوده دي متصدقيش هو عبدالله اه مبيكدبش لانه سمع من ميلا...بس الله اعلم يمكن ميلا كدبه انا مش برتاح ليها خالص...
زهره بصت لوعد بدموع-طب وتعمل كده ليه..؟؟وعد-ده اللي عايزه اعرفه بقي تعمل كده لي؟
زهره بدموع-برضه يزيد سابني انا مقدرش أعيش من غيره.
وعد-قومي روحيلو لو بيحبك هيسامحك بس هو معاه حق انتي بتحبيه لي متثقيش فيه وتحارب العالم واولهم اخوكي...زهره بدموع-انا تعبانه اوي.
وعد-قومي روحي يلا...
زهره قامت تمشي وهيا بتعيط...
بعد فتره طويله...
__
يزيد فشركته حزين مش مصدق اللي حصل مش مصدق ان زهره حبعمره كله تعمل كده وتصدق حكايه زي دي قلبه وجعه أنها مش هتكون فحياته تاني...مخنوق ان ده كله حصل ان ميلا كدبت وقالت كده...وان حبيبه عمره صدقت فيه....
(((صعب اسامحك بعد جرحك واللي اصعب اني اعيش
بس عارفة هتوحشيني حتى لو ماسامحتكيش
أنا مكنتش عايز أعلق نفسي بحب نهايته جروح
ليالي ابني في وهم وحلم ويجي في ثانية ده كله يروح
واديني خدت نصيبي من حبيبي جرح قاسي كبير)))فتحت زهره الباب ودخلت وهيا بتعيط...
زهره -يزيد؟
يزيدإتصدم لما شافها-جايه هنا ليه؟
زهره-لازم أتكلم معاك
يزيد-مفيش بينا كلام إمشي إطلعي بره وملكيش شغل عندي بعد كده.
زهره بدموع-يزيد عشان خاطري إسمعني انا مخنوقه وكنت مصدومه من اللي إتقال كله.
يزيد بصوت جهوري-مش عايز أسمع منك اي حاجه انتي فاهمه ولا لاء...وإخرجي بره يلا.