5...

596 46 0
                                    

flush back

Ryxhle jsem za ním běžela a viděla jsem jak pomalu bledne. Rychle jsem zavolala záchranku a snažila jsem se ho probudit, nedařilo se mi to . Najednou přijeli záchranáři a když mu šahali jestli má tep tak se na mě koukli a zakývali hlavou do stran . Já jsem sjela po stromě a vůbec jsem nevnímala okolí a začla jsem brečet ...

konec flushbacku

Slyšela jsem někoho jak na mě mluví , ale vůbec jsem to nevnímala. Najednou mi byla strašná zima a po chvíly jsem usla.

Někdo mě položil na něco měkkýho a já se vzbudila. ,, Ahoj si v pohodě? " zeptal se mě Andy. ,, Jo, jenom jsem měla hrozný sen že Luke umřel. " když jsem to dořekla tak se kluci na sebe koukli a nic neřekli. ,, To nebyl sen? " opatrně jsem se jich zeptala. Nikdo nic neřekl ani se nepohnul. ,, Do prdele odpovězte mi někdo " trošku jsem na ně křikla. ,, Ne " řekl a já to nepochopila. ,, Co ne? " zeptala jsem se. ,, To nebyl sen " řekl Ashley. A já vykulila oči a snažila jsem se uklidnit. ,, Já jdu ven se uklidnit." řekla jsem a kluci zakývali hlavou do stran. ,, Někdo půjde s tebou." řekl Jake. ,, Já s ní půjdu " řekl CC. Divila jsem se že zrovna CC ale neřešila jsem to. Tak jsme šli ven a sedli jsme si na schody. ,, Jsi v pohodě? " zeptal se mě opatrně. ,, Jo je to už lepší " řekla jsem a vytáhla jsem si cigaretu. ,, Nekuř budeš jako Andy ten taky pořád kouří " řekl CC. Tak nad tim jsem se musela zasmát. ,, To mi nevadí " řekla jsem mu.

,, Čím cheš být až budeš větší? " zeptal se mě po chvíly. ,, Proč se mě ptáš na takovou kravinu teď? Nevím a ty? " zeptala jsem se ho. ,,Nevim zrovna mě to napadlo. Já bych chtěl být jednorožcem " řekl vážně a pak jsme se začli tlemit. ,, Ne ty budeš Troll " řekla jsem mu se smíchem. Teď se zatvářil uraženě. ,, To si mi řikat neměla." řekl a já před nim začala zdrhat. Když jsem běžela okolo kluků ,, Prosím zachraňte mě před trollem " řekla jsem jim a oni se začali tlemit. ,, Před jakým trollem? Já jsem jednorožec " zeptal se mě CC kousek za mnou. ,, No ten troll vypadal úplně stejně jako ty " řekla jsem a běžela jsem do koupelny. Tam jsem se zamkla . ,, Odemkni troll tě jde sežrat " řekl CC naštvaně. ,, Trollům do koupelny vstup zakázán. " řekla jsem a on najednou odešel. Pomalu jsem otevřela dveře a za nima hnedka stáli všechni kluci. ,, Co je?" zeptala jsem se jich. ,, Jsme tvoji bodiguardi před trollem " řekl a začli se tlemit. ,, Jo vy mě tak ochráníte " řekla jsem jim a Jinxx se nasral vzal mě přes rameno jako pytel brambor a pak přemýšlel kam se mnou půjde a nakonec jsme šli na podium... já myslela že tam ještě nikdo neni ale O2 Aréna byla plná a viděla jsem jak kluci jdou hnedka za náma. ,, Tohle je naše kámoška Rony " řekl Jinxx a položil mě na zem. ,, Já tě zabim " řekla jsem mu ,tak aby to slyšel jenom on. On se jen usmál a já slezla z podia a šla jsem si stoupnout k divákům. Kluci se představili a začali zpívat. První písnička byla Rebel love songa pak hráli různý písničky např. Fallen Angels, Coffin , Knives and Pens atd. a jako poslední zpívali Saviour mojí nejoblíbenější. Nějáký písničky jsem s nima zpívala a u nějákých jsem jen poslouchala. Najednou už byl konec tak všichni odcházeli a já tam zůstala sama. Kluci nechali na podiu hudební nástroje, tak jsem vylezla na podium a půjčila jsem si kytaru a začala jsem hrát Lost It All. ,, Ty umíš hrát? " zeptal se někdo za mnou, když jsem byla u konce písničky. ,, neumim, jenom trošku " řekla jsem a když jsem se otočila všimla jsem si že je to Andy. ,, Já ti k tomu můžu zazpívat jestli chceš." řekl s úsměvem. ,, Tak jo vyber nějákou písničku ,, Co třeba In The End ?" zeptal se mě. ,, KLidně a začla jsem hrát a on do toho začal zpívat.

In the end
As you fade into the night
Who will tell the story of your life

In the end
As my soul's laid to rest
What is left of my body
Or am I just a shell?
And I have fought
And with flesh and blood
I commanded an army
Through it all I have given my heart for
a moment of glory
(I gave it all)

In the end
As you fade into the night
Who will tell the story of your life
And who will remember your last goodbye
Cause it's the end and I'm not afraid
I'm not afraid to die.
Not afraid, I'm not afraid to die

Born a saint
But with every sin I still wanna be holy
I will live again
Who we are
Isn't how we live we are more than our bodies
If I fall I will rise back up and relive my glory

In the end
As you fade into the night
Who will tell the story of your life
And who will remember your last goodbye
Cause it's the end and I'm not afraid
I'm not afraid to die

In the end
As you fade into the night
who will tell the story of your life
And who will remember your last goodbye
Cause it's the end and I'm not afraid
I'm not afraid to die

Who will remember this last goodbye
Cause it's the end and I'm not afraid
I'm not afraid to die

Not afraid
I'm not afraid to die
Not afraid
I'm not afraid to die

Když jsem já dohrála a Andy dozpíval tak nám kluci za náma zatleskali. ,, Byli jste skvělí " řekl Jake. Já jsem rychle běžela do koupelny a kluci nic nechápali. V koupelně jsem vzala kyblík a napustila jsem ho ledovou vodou. Vzala jsem ho do ruky a kluci seděli na podiu koukali směrem kde předtim byli diváci já jsem šla za ně, tak aby mě neslyšeli .Vzala jsem kyblík a celej ho vylila na CC a Jinxxe. Všichni kromě CC a Jinxxe se začali smát. ,, Za co to bylo? " zeptali se oba. ,, Jinxx za to že mě vzal na podium a ty CC za to že jsem se před tebou musela schovávat v koupelně. " řekla jsem jim a teď jsme se tlemili úplně všichni. ,, Mě je zima " zaztěžoval si CC....

Saviour!! (BVB)Kde žijí příběhy. Začni objevovat