Sós víz

1.1K 152 29
                                    

– Mondd csak, Csele, milyen Csónakossal smárolni?

Csónakos sose volt a hallgatódzás híve. Rendesen kiverte a víz a csipkés függöny mögül hallgatódzó vénasszonyoktól. De amikor a tesirészlegen a konditerem felé igyekezve elhaladt a táncterem mellett, és meghallotta a kérdést, képtelen volt megállni, hogy ne simuljon a falhoz, és hegyezze a fülét.

Cselével két hónapja voltak együtt. Ez már önmagában elég sokk volt Csónakos számára. Nem értette, hogy a balett-táncos, gyönyörű, finom kis Csele miért pont őt, a gyúrós, egyszerű, szakadt Csónakost választotta a felhozatalból. A következő sokk pedig akkor érte, amikor kiderült, Csele nem is olyan kis szende, mint amilyennek látszik. Csónakos meg pont olyan ártatlan volt, mint amilyenek egyébként Csele első ránézésre tűnt.

A táncteremben csend honolt. Csónakos már majdnem feladta, mondván, Csele nem fog válaszolni, amikor végre megszólalt.

– Olyan, mintha sós vizet innál.

Mi a faszom? – gondolta Csónakos. – Sós víz? Akkor szar? A sós víz kurva szar. Ki a faszom akar sós vizet inni?

Csónakost kiverte a verejték, és olyan erősen markolta a tornazsákját, hogy elfehéredtek az ujjai. Pánikolni kezdett. Szarul csókol. Csele el fogja hagyni. Olyan kibaszottul szerelmes Cselébe. Vajon vannak a YouTube-on smárolós oktatóvideók?

– Mi? Ez meg mit jelent?

– Csókolni őt olyan, mintha sós vizet innál. Csak iszol és iszol, a szomjad pedig egyre csak növekszik.

Ó! Csónakos mosolyogva lopakodott tovább a konditerem felé.

Aznap este szomjasabbá tette Cselét, mint valaha.

Sós Víz (PUF - Cselnakos)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora