Egy furcsa találkozás

57 3 0
                                    

Egy sötét, borongos őszi délutánon, elhatároztam, hogy kimegyek apuhoz beszélgetni. Ez az én kis... titkom. Csak én tudok róla. Megláttam egy rakétaszéket. Mivel imádtam szétszedni őket, oda mentem hozzá. Elővettem a szerszámos ládámat. Elkezdtem tönkretenni a széket. Amikor végeztem, gondosan összepakoltam. A szívem elmezdett dobogni. A lábaim is remegtek. Éreztem, hogy egy szörny közeledik. Jack volt az. A hátam mögött volt. Gyorsan felálltam, majd a bázis felé kezdtem rohanni. Egyszer sikerült megcsapnia. A hátamon egy óriási karmolás nyom volt. Nagyon fájt. De én akkor is futottam. Az életem volt a tét. Ha elkapnak, nincs esélyem tovább élni. De még időben. Benyitottam az ajtót. Még egy kicsit sétaltam, utána elestem. Mindenki nagyokat nézett. Majd Emily odafutott hozzám.
-Emma! Jól vagy?!- kérdezte aggódva Emily.
-Nem.....- mondtam, majd megmutattam neki a hátamat.
-Bizony, bizony, ez aztán fájhat...- mondta Emily.
Felkapott az ölébe. Mindenki futott utánunk. Nem tudom miért, de kicsit kipirultam..... Lerakott az ágyamra. Hason feküdtem.
-Kérlek, menjetek ki!- utasította Emily.
Mindenki kimászott az ajtón. Már csak mi voltunk. Egy kicsit még hallani lehetett a többiek hangját. Majd a hangok is elcsendesültek.
-Kérlek, vedd le a pólódat.- mondta Emily.
Na erre már tényleg elvörösödtem. Levettem a felsőmet, majd visszafeküdtem. Ránéztem Emily arcára. Ő nem volt kipirulva. Inkább komoly fejjel nézett. Ellátta a sebemet.  Fájt, de legalább azon is túl lettünk.
-Beszélgetünk egy kicsit?- kérdeztem.
-Umm... Persze...- mondta Emily.
-Mióta vagy doktor?
-21 éves korom óta.
-Oh... az klassz!
Majd elcsöndesültünk. Emily az ajtó felé ment. Kinyitotta, de csak egy résnyire.
-Bejöhettek! - kiáltotta Emily.
Tudtam, hogy ennek nem lesz jó vége... Emily kitárta az ajtót. Az egész brigád boldogan futott felém.
-Emma! Mi történt veled? Jobban vagy már?- ezeket hallottam legtöbbször a szájukból.
-Szia Emma...- köszönt Kreacher.
Ő volt az egyetlen, akit nem annyira bírtam. Folyton követett engem és nézett. Félek tőle egy kicsit.....
Pár perc múlva Emily kitessékelte a látogatókat.
-Emmának pihhenie kell!- mondta Emily a tásaságnak.

VALAMI, AMIT FELTÉTLENÜL KÖZÖLNÖM KELL: nem a fotóról írtam le a történetet, a fejemből pattant ki, közben ez nem az én rajzom, ez az interneté xd... MILYEN VÉLETLENEK IS VANNAK!

Emily is kisétált az ajtón. Egyedül maradtam. El is aludtam.

Emma x Emily - Identity V (Befejzett)Where stories live. Discover now