A végső menet

20 3 0
                                    

Elhatároztam, hogy megszerzem a Toolkitemet. Ki mentem. Szerencsére ott volt. Gyorsan felkaptam. A szívem elkezdett dobogni. Éreztem, hogy nem jelenthet jót. Elkezdtem futni, de egy kéz megfogott. Egy szörny volt az. Éppen le akarz csapni, mikor Aesop megfogott. A szörny félrecsapott. Futottunk. Már szinte lihegtünk. Bem bírtuk már. Aesop erősebb volt, szóval engem csapott meg a szörny. Aesop megfogta a karomat, majd sietve elráncigált a bázisig. Amikor beértünk megfogta a vállamat, és magához fordított.
-Minden oké, anyu?- kérdezte Aesop.
-Igen kicsikém~ - mondtam.

VALAMIT MOST SŰRGŐSEN EL KELL MONDANOM! Mielőtt bárki azt mondaná, hogy copyzom just_a_potatooo-t mondok valamit. Ismerem őt, és MEGKÉRTE ,hogy rakjam be őt is (mert ő lenne Aesop). "A Tiltott szerelem" című könyvében is van egy olyan, hogy Emma Aesop (Miccop) anyja. Nyugodtan olvassátok el, nagyon szép történet, már befejezte.
Köszönöm, hogy elolvastad a tájékoztatásomat!

-Menj be Emilyhez, majd ő segít!
-Rendben!
Elindultam Emily szobája felé. Hangokat hallottam. Benéztem a kulcs lyukon.
-Emily, mind tudjuk mi van!- mondta Kreacher.
-Bökje már ki Pierson!- mondta Emily.
-Hagyja békén Emmát. Ő az enyém.
-Ki mondta ezt magának, Kreacher?!
-A szívem.
-Maga hagyjon békén, és szájjon le rólam!
-Rendben Emily, ha te azt akarod....
Pierson elővett egy kést a zsebéből. Emily ijedten nézett Kreacherre.
-K..k..kreacher... mi akar azzal a k..k..késsel..?- kérdezte ilyedten Emily.
-Ha hozzá mersz érni Emmához akkor....- kezdte Kreacher, de én benyiottam.
-ÁLLJON MEG PIERSON!- kiáltottam.
-E...e..emma..?- kérdezte Pierson.
-Igen az a nevem! És mit akartál mondani Emilynek?!
-Azt, hogy Emily megölte az anyádat! Ő egy gyilkos. Miért szereted őt?
-Képzeld, tudom, és Emilyt olyannak szeretem amilyen!
Kreacher visszadugta a kését, majd kifutott.
-Emily, jól vagy?!- kérdeztem tőle aggódva.
-Nem annyira..- mondta.
Megcsókoltam. Emily elengedte magát.
-Szeretlek...... Emma....- dadogta Emily.
-Én.... is....- mondtam.

Jó, oké kicsit összebújtunk, de nem lett olyan, mint amilyennek gondoljátok, ti perverzek, akikre gondolok!

Elengedtem Emilyt.
-Sosem foglak elhagyni, ígérem!- mondta Emily, szinte már könnyezve.
-Te vagy a mindenem....- mondtam. Én is könnyeztem.
Emily felállt, megfogta a karomat, és elhúzott az asztalig, ahol tömegek ettek.
-E..e..emily... mit akarsz tőlem...?- dadogtam.
Emily letérdelt. Egy kis papír dobozt vett elő. Szépen meg volt formálva. Kinyitotta. Egy papír gyűrű állt benne.
-Emma Woods, hozzám jössz felesegűl?- kérdezte.
Mindenki minket nézett. Volt, aki könnyzett, volt, aki elpirult. És volt olyan... aki féltékennyé vált... Na vajon ki.... (Kreacher a gyengébbek kedvéért)
Én is könnyeztem. Fülig kipirultam.
-Igen! IGEN! Bármennyiszer IGEN!- vágtam rá, majd Emilyre borultam. Átöleltem. Mindenki megtapsolt minket. Volt aki éljenezett is.

*Vége* ♡♡♡

Itt a vége gyerekik. Tudom, én is szomorú lettem, hogy vége van. De van több történetem is, amiket bátran elolvashattok. Van rengeteg új ötletem is. :)

Emma x Emily - Identity V (Befejzett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora