zase hádka

264 28 0
                                    

Když jsem si povídal s Ukrajinou asi 5min tak jsem se zeptal.

R"a s kým?
Ukr"s jižní Koreou..."
R"...fakt? To bych do ne neřekl ale vždyť jižní Korea s někým chodí nebo už ne?"
Ukr"JA NEVÍM!! ona mě už nezajímá!"

fakt? To bych do ne neřekl ale vždyť jižní Korea s někým chodí nebo už ne?"Ukr"JA NEVÍM!! ona mě už nezajímá!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak do pokoje vešla a řekla ,že by se měla vyspat. Že to prý zítra bude lepší ,ale já o tom pochyboval zažil jsem skoro to samé a líp mi teda nebylo ,ale co už stejně jsem byl ospalý. Když jsem šel do postele tak jsem slyšel že si ještě povídali ale jen chvilku. Další den jsem se vzbudil a sešel po schodech do kuchyně ,ale než jsem je sešel tak jsem vyděl Bělorusko jak drží Krym za ruku.

Beli"nechoď tam teď"
R"proč?"

A hned jak jsem to dořekl tak jsem slyšel Ukrajinu jak na někoho řve. Rozhodl jsem se tam jít.

Beli"né!"
Když jsem vstoupil do kuchyně tak jsem vyděl jak Ukrajina řve na Kanadu.
R"CHEEJ!! Co se to děje!?
Ukr"co tu děláš!?
R"mám hlad!!! A co tady dělá tenhle?
Ukr"já nevím on přišel.
R"Můžu si jít alespoň udělat to jídlo!?"
Ukr"Ježíši marja teď fakt neřeš jídlo!"
R"a co? Já mám hlad!"

A ukázala pohledem na Kanadu, pochopil jsem že mám vyřešit jejich hádku nebo co...
R"jo jasně já mám těšit všechny tvé problémy jo? Tak to ne jsou to tvoje problémy tak si je viřeš!"

A vzal jsem si housku do pusy a vodku do ruky samozřejmě s panákem, šel pryč.
Ale neuvedomyl jsem si že tam stojí Bělorusko která to moje pití přímo nesnáší a někdy ji to dokáže i rozbrečet.

Beli"tak co jak... to... ZASE TY OCHASTO!?
A začala popotahovat
R"...Krym bez do pokoje jo
Krym"dobře"
Beli"ne Krym! Pojď jsem
Nechápal jsem proč ???.
Beli"a podívej se jakého máš otce
R"a teď jsem já za toho špatnýho!?"
Beli"no já to nejsem!"
R"a já to jsem?"
Beli"ano! ano! Proboha vždyť piješ nonstop!! Můžeš skončit ve špitálu a nemusíš se taky probrat!!!... Snad nechceš skončit jak..."
R"jak kdo?"
Beli"jak náš táta"
R"jak jako? Náš táta se rozpadl!
Beli"ano ale tobě bylo 12 a nám ještě míň!"
R"...ale on za to nemohl.."

A šel do obýváku a měl na krajíčku protože jsem si zase vzpomněl na tátu... Na toho kdo nás všechny chránil a bylo všechno v harmonii...
Ukápla mi slza a najednou jsem neměl chuť ani na jídlo a ani na tu dobrou vodku... V tom přišla Krym, já si rychle utřel slzu.

Krym"tatí vím že to nemáš v životě lehký ale i mě to trápí že piješ to vodku... Všichni ve škole se mi smějí za to že mám tátu ochlastu a komunistickýho parchanta...
Tati co je ochlastu a komunistický parchant?
R"noo.."

V tom přišla Beli

Beli"to je tvůj otec"
R"hele jako otce jsme měli všichni stejnýho"
Beli"já vím ale ty děláš věci za které by náš táta nebyl moc hrdej..."
R"j-já vím..."
Beli no tak už s tím přestaň!!"
R"ale to nejde! Já ho znal líp já ho znal 12let zatím co ty ty 4 roky!!!"
Krym"NEHADEJTE SE! Je mi z toho špatně..."
R"jak špatně?"
Krym"no na zvracení!"
Beli" no vidíš je jí z tebe na zvracení"
Krym"ale i z tebe teto jak... Auu"

Dal jsem jí pohlavek

R"takhle je nemluví!"
Krym"p-promiň tatí"
R"mě se neomlouvej na tetu jsi byla ošklivá"
Krym"promiň teto"
Beli"v pohodě i mě to někdy trochu ujede"

A pousmavali se na sebe.

🇷🇺NIKDY NEJSEM SÁM🇷🇺Kde žijí příběhy. Začni objevovat