prolog

685 54 36
                                    

Ciepłe promienie słońca padały na piegowatą twarz chłopaka, który siedział na jednej z ławek w parku. Czekał on na swojego ukochanego, który chciał się z nim spotkać, aby coś mu powiedzieć. Yamaguchi z niecierpliwością czekał na niego. Chodzili już ze sobą od pierwszej klasy liceum, a dzisiaj była trzecia rocznica ich związku przez co Tadashi był jeszcze bardziej ciekawy tego co ma do powiedzenia mu Kei.

Na twarzy chłopaka od razy pojawił się szeroki uśmiech kiedy w oddali zobaczył znajomą blond czuprynę. Wstał i pomachał ręką w stronę chłopaka.

-Tsukki~- wydobyło się z ust Yamaguchi'ego.

Blondyn zbliżył się do chłopaka i razem z nim usiadł na ławce, nie odezwał się ani słowem. Patrzy tylko na chłopaka i nie wie jak ma zacząć to co chce przekazać chłopakowi.

- Więc co chcesz mi powiedzieć?- zapytał zaciekawiony.

- Chciałem porozmawiać o nas...- nie wie jak ubrać dalszą część wypowiedzi w słowa. Tadashi przechylił lekko głowę w bok i patrzy na niego pytająco- ... o naszej przyszłość... Tadashi chcę ci powiedzieć, o tym, że...- słowa coraz trudniej przechodzą mu przez gardło.

- O czym?

- ... że chcę się z tobą...- spuścił głowę- ... rozstać

Yamaguchi patrzy na niego z szeroko otwartymi oczyma i nie dowierza.

- T-tsukki ty tylko żartujesz, co nie?- w jego oczach zaczynają się zbierać łzy- Proszę powiedz, że to tylko głupi kawał...- chciał, żeby to był tylko dowcip, ale za dobrze znał chłopaka i wiedział, że jest on teraz całkowicie poważny.

- Nie żartuje... ale mam tylko do ciebie jedną prośbę, możemy być dalej przyjaciółmi?

Yamaguchi rzucił tylko krótkie ''tak'' i wstał poczym ruszył czym prędzej w stronę wyjścia z parku. Po jego policzkach strumieniami spływały łzy. Chciał, żeby to wszystko co się teraz wydarzyło okazało się tylko złym snem, z którego się za raz wybudzi i wszystko będzie tak jak dawniej. Ale to nie był koszmar tylko najprawdziwsza rzeczywistość. Najbardziej bolesne było to, że usłyszał to w dzień rocznicy. Trzy lata temu w taki sam słoneczny dzień wyznali sobie uczucia, a teraz wszystko się skończyło...

⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱

A więc oto prolog mojego nowego ff

Powiem tak będzie się działo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱

Ślub |𝐓𝐬𝐮𝐤𝐢𝐘𝐚𝐦𝐚|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz