- No kochanie zgódź się- powiedziała Yuki robiąc oczka kotka ze Shreka.
- Yuki nie. To nie jest dobry pomysł- oznajmił Tadashi dalej próbując odwieść narzeczoną od jej pomysłu jakim była wspólna kąpiel.
- A niby czemu?
- N-no, bo... To nie jest dobry pomysł i tyle- odpowiedział jej Yamaguchi próbując być choć trochę stanowczym, ale za bardzo to mu nie wychodziło.
- Ale popatrz skarbie taka wspólna kąpiel to same plusy. Spędzimy więcej czasu w swoim towarzystwie- przybliżyła się do niego- Będziemy bardzo blisko siebie, no i jeszcze jak to cię nie przekonuje to przy wspólne kąpieli zaoszczędzimy trochę wody.
Chłopak stał sparaliżowany strachem oraz lekko zarumieniony. Postanowił powiedzieć to co pierwsze przyszło mu do głowy.
- J-jak chcesz zaoszczędzić na wodzie to weź prysznic- powiedział z nadzieją, że dziewczyna da już mu spokój, ale się mylił.
- Ale z tobą- oznajmiła z szerokim uśmiechem na twarzy.
Koniec końców wszystko skończyło się tak, że Tadashi zamknął się w łazience i czeka, aż jego narzeczonej przejdzie ochota na wspólne mycie. Chłopak usiadł pod drzwiami i patrzył na wannę. I znów kolejne wspomnienie wróciło, przypomniał sobie o jego wspólnej kąpieli z Tsukishimą. Było to jakoś niecałe trzy miesiące po tym kiedy oficjalnie stali się parą. Tego dnia choć bardziej wieczoru Yamaguchi nocował u swojego chłopaka. Zbliżała się pora spania, więc Tadashi powiedział swojemu chłopakowi, że idzie się umyć. Kei tylko przytaknął, ale i tak nie słuchał tego co mówi do niego chłopak. Był bardziej skupiony na końcówce filmu, który razem oglądali. Z racji tego, że w domu Tsukki'ego łazienka, w której był prysznic była w remoncie to Yamaguchi udał się do drugiej, w której znajdowała się wanna. Yamaguchi wszedł do pomieszczenia, ale nie zamknął drzwi, ponieważ w domu blondyna nie było nikogo innego oprócz ich dwójki. Chłopak nalał wody do wanny. Powoli zaczął ściągać ubrania. Kiedy był już rozebrany sprawdził palcami u stopy temperaturę wody, a następnie wszedł do wanny. Usiadł wygodnie i wziął kilka głębszych wdechów, aby się odprężyć. Ciepła kąpiel po całym dniu wrażeń, to było coś czego potrzebował. W tym samym czasie film w końcu się skończył, Kei przeciągnął się i wyłączył telewizor. Ziewnął dość głośno zasłaniając przy tym usta ręką.
- Przydało by się umyć i pójść spać- powiedział sam do siebie i poszedł do swojego pokoju po rzeczy na przebranie. Kiedy już je wziął udał się do łazienki. Wszedł do niej bez pukania, ponieważ myślał, że nikogo tam nie ma. Tadashi od razu wyrwał się z rozmyślań kiedy usłyszał, że drzwi się otworzyły.
- T-Tsukki!- zarumienił się mocno- mówiłem ci, że idę się myć...
- Chyba nie słyszałem- spojrzał na chłopaka, a ten odwrócił wzrok, bo jeszcze bardziej się zawstydził.
- Wyjdziesz już?
- Wiesz co?- zamknął drzwi. Odłożył ubrania na małą szafkę, która stała w kącie i podszedł bliżej. Przykucnął obok wanny- Może razem weźmiemy kąpiel?- uśmiechnął się do niego.
- C-co?- teraz oprócz rumieńców na twarzy miał je też na uszach oraz ramionach. Przysunął nogi do klatki piersiowej i się skulił.
- Przecież nie zrobię ci krzywdy, po prostu umyjemy się razem- położył dłoń na jego policzku- to jak, zgadzasz się?- zapytał. Yamaguchi spojrzał na niego z mocnym rumieńcem na twarzy i pokiwał głową na znak, że się zgadza. Tsukki uśmiechnął się i zaczął ściągać ubrania, a Yamaguchi zamknął oczy, żeby nie patrzeć na chłopaka- Jaki ty wstydliwy- po tych słowach cicho się zaśmiał i wszedł do wanny siadając za nim. Yamaguchi niepewnie oparł swoje plecy o tors chłopaka i powoli się rozluźnił, a Tsukishima delikatnie objął go ramionami.
I tak przez parę minut siedzieli w ciszy ciesząc się swoim towarzystwem, ta chwila dla nich mogła trwać wiecznie, ale woda w wannie miała inne plany i powoli zaczynała się robić chłodna, więc chłopcy szybko się umyli. Kiedy wyszli z wody dokładnie osuszyli się ręcznikami i ubrali.
⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱
Oto nowy rozdział
Co sądzicie o tym fanfiku?
Jak myślicie jak będzie wyglądał tytułowy ślub?Jestem ciekawa co siedzi w waszych głowach
⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱
CZYTASZ
Ślub |𝐓𝐬𝐮𝐤𝐢𝐘𝐚𝐦𝐚|
Fanfiction❝Tysiące gwiazd odbijających się w oczach Tsukki'ego. Ten widok sprawił, że nie mógł na niego nie patrzeć. W końcu i Kei obrócił głowę by móc spojrzeć na chłopaka. Ich twarze dzieliły centymetry, Yamaguchi'emu przeszło przez myśl, aby zbliżyć się je...