Początek

1.3K 15 8
                                    

Dzień jak codzień ubrałem się i wyszedłem na spacer z psem, było w pizdu zimno i oczywiście ja musiałem wyjść z tą małą bestią na dwór bo rodzice już poszli do pracy  a siostrze się nie chciało  <ah te zalety bycia starszym bratem >. Połaziłem z nim 15 minut i postanowiłem wrócić, szybko coś zjadłem i wyszedłem do szkoły miałem około 45 minut drogi więc jeździłem autobusem. Kiedy tylko opuściłem teren mojego osiedla, skierowałem się na przystanek i czekałem na autobus, bo mam daleko. Nagle poczułem tępy ból z tyłu głowy, nie zdążyłem się odwrócić bo przed oczami zrobiło mi się ciemno poczułem że lecę, jak uderza twarzą w beton a później już nic nie czułem.
......................................................................
Obudził mnie ból głowy <co tu się odjebało pamiętam uderzenie i upadek> podniosłem się i zauważyłem że siedzę w dużym czarno czerwonym pokoju, łóżko na którym teraz leżałem też było duże i takie cieplutkie. Nagle drzwi do pokoju się otworzyły i stanął w nich wysoki przystojny brunet, miał na sobie czarną, obcisłą sportową koszulkę i dresy, wyglądał na około 17 lat. W rękach trzymał tacke z jedzeniem i dopiero teraz poczułem jak głodny byłem. Która mogła być godzina? Podszedł do mnie i postawił jedzenie przede mną <matko jak to ładnie pachniało> okazało się że było to gofry z malinami. Patrzył jak jem i odezwał się po chwili - wiesz śpioch z ciebie spales 2 dni - <CO> ze zdziwienia prawie się udusiłem.
- jak to 2 dni, gdzie ja jestem, kto mnie zaatakował i dlaczego i co ja to wogóle robię???- chciałem zadać mu tyle pytań ale nagle poczułem jego usta na swoich <co ty robisz zboczeńcu jeden> i to nie był taki delikatny pocałunek, był brutalny zacząłem go odpycha ale dopiero po chwili przestał. Chciałem się na niego rzucić ale wiedziałem że był większy i silniejszy. - powiesz mi do cholery jasnej co ty robisz - zacząłem się na niego drzeć, a on spokojnie jak gdyby nigdy nic zaczął odpowiedać - spokojnie jesteś u mnie w domu...
                                                                      
Hej to w sumie mój pierwszy rozdział mam nadzieję że wam się podoba ❤️
Postaram się pisać codziennie ale nic nie obiecuje❤️❤️❤️ to do następnego
Zachęcam was do czytania książek Rze_Lek i Innainaczej0208 i army_xoxo_ (moje bfffffffff  xD) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Futari No MonogatariOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz