ep.8

29 5 0
                                    

***************

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Taehyung p.o.v

Aku...tak sangka jungkook tipu lisa macam tu....busy?heh....aku nampak dengan biji mata aku sendiri....dia keluar dengan perempuan yang datang party b'day lisa haritu....tak gune kau jungkook...kau tunggu, akan aku balas.....dasar....buaya....

End taehyung p.o.v
.
.
.
.
.
.
.
2bulan kemudian....

Lisa p.o.v

Mhm....rindu seh aku dekat jungkook.....mana dia eh....telefon lah!

On call....

Jungkook:hello?

Lisa:syg!heheh

Jungkook:nape call ni...

Lisa:sye rindu awk laa....

Jungkook:busy la.....

Lisa:lah....okay....sorry ganggu :)

Jungkook:mhm....

End lisa p.o.v

Author p.o.v

Lisa menekan butang end call. Dia merasa hampa dan sebak. Tak sangka lelaki yang dia sangat rindu dan sangat dia cintai bahkan tidak merindui nya sesama sekali.

Dia juga perasan yang semenjak demenjak ini, hubungan nya bersama jungkook semakin merenggang. Apakan daya.... Selalu diberi alasan busy....

End author p.o.v
.
.
.
.
.
Someone p.o.v

Sial.....kau tipu adik aku ye?hahahah!tunggu....aku smpai lisa....tunggu aku....

End p.o.v
.
.
.
.
.
.

Author p.o.v

Lisa sedang merenung ke luar tingkap biliknya.....sayu....kesedihan....kesunyian....

Ya betul, semenjak jungkook dan dia mula merenggang...lisa menjadi seorang yang kemurungan...

Merenung.....merenung....tiber ada someone call lisa

On call...

??:hello~

Lisa:awh abang!i missed you so baddd!

??:yeau~oppa pon rindu adik oppa ni~

Lisa:heheheheh!oppa!nak jumpa gf oppa blh?lisa rindu oppa jinhwan!oppa han bin kasi la dia jumpa lisaa!!

Han bin:haha!okayy!nanti oppa bwk lisa jumpa jinhwan!

Lisa:yayy!~......eh.....wait....btul ke nk bwk oppa jinhwan jmpe lisa?thats mean oppa nak blik korea?!

Han bin:yes cutie~esok~

Lisa:yayyyyy!

Han bin:hahahah!okay la lisa oppa nak siap ii baju ni kay?~nanti klau oppa ade ape ii oppa call awk eh~

Lisa:okay!^~^

(Yes, han bin ialah abg lisa and hanbin ada gf gais!but lki!but gf?🤔😂ehehheehh!gf/bf dy jinhwan!heheheheheh)
.
.
.
.
.
.
.
.

Keesokan harinya-

Incheon airport..

Lisa sedang menunggu kepulangan seseorang di lapangan kapal terbang incheon.siapa lagi kalau bukan han bin yang merupakan abang kandung kepada lisa.

°•My rp partner❤ •°||LIZKOOKWhere stories live. Discover now