Fiind smulsa din inima viselor mele in care sunt o fata normala intr-o lume normala fara super puteri, ma trezesc iritata de razele soarelui ce-mi patrund in ochi nemiloase.
Ma dau jos din patul cu baldachin negru, si-mi tarasc picioarele pana la baie pentru a-mi face rutina de dimineata.
Ma imbrac cu uniforma Academiei de Eroi si imi iau un hanorac si o sapca peste, fiind destul de frig afara, toamna deja instalandu-se.
Cu mainile in buzunarele hanoracului, merg lenjer pana la academie.
Ajunsa acolo imi amintesc ca astazi este testul de initiere.
Acesta consta in omorarea a cati mai multi roboti care ne dau puncte.Intru pe terenul de testare impreuna cu sute de alti boboci, si pornim prin labirindul de case de pe teren.
Eu o iau la pas fiind extrem de obosita din cauza luptei de ieri.
Ii vad pe unii fiind deja atacati de roboti de cate 20 sau 70 de puncte, dar eu il caut pe boss. Mai precis pe cel de 1000 de puncte.Vad un baiat cu parul jumate alb si jumate rosu facand totul gheata in jurul sau, omorand 3 roboti si inghetandu-ne picioarele celor care sunt mai aproape de el.
Ii vad pe restul chinuindu-se sa se elibereze, dar eu doar imi ridic picioarele putin si gheata se crapa, eliberandu-ma.
Inaintez tot asa...chill...
Pana vad un pusti cu parul verde inchis doborand un robot capcana, acesta fiind cel mai mare, dar avand 0 puncte.Acesta isi foloseste corgul, fiind asemanator cu al lui All Might, urmand sa cada atat robotul, cat si el la pamant. Dar inainte sa atinga solul, folosesc super viteza ca sa-l prind si sa-l las jos usor.
Imi inaintez drumul, facand mai multa lume sa se uite curiosi sau iritati la mine, crezand ca-mi bat joc de testul asta.
Ajungand la un colt mai restrans, un robot de 3 metrii inaltime si 4 in latime, facut din fier armat, se napustii asupra mea.
Eu, fiind deja pregatita, sar in spate si ma pun intr-o pozitie de "meh, nu-mi pasa".
Imi fac tentaculele sa iasa la iveala, lasandu-le sa se zvarcoleasca vesele ca le-am scos asa de repede.
Stand inca pe loc, tentaculele mele se reped la robot, strapungandul si taindul in 5 bucati.
Acesta cazand la pamant, imi retrag tentaculele si incep sa merg inapoi la linia de start. Pe drumul de intoarcere il vad pe acelasi pusti cu mana facuta rau de tot, aceea fiind cea cu care si- a folosit cuorgul, incercand sa se ridice, dar fiind prea ametit.
Un robot se indrepta spre el, vrand s-al strapunga cu o lama din metal, dar scutul meu deja format deasupra pustiului, tinandul in siguranta.
Acesta se uita in sus la bariera si apoi la mine.
A doua oara cand se uita in sus, robotul era deja pe jos, sfasiat de o umbra aliata de-a mea, si campul deja disparand.Ma duc spre el si ii iau mana si mi-o pun peste umar, si-l ajut sa mearga spre linia de start.
Ajunsi acolo, il duc pe pusti la cabinetul asistentei.
Dupa inca vreo 40 de minute, fluierul se auzi si toti au fost chemati la linia de start.
Eu fiind deja acolo, stand cu o mina plictisita si scanandu-i pe toti, ca sa vad ce corguri au( acesta este unul dintre multiplele corguri ale mele), gasesc un tip blond cu parul facut in sus care are corgul exploziei, uitandu-se stramb si superior la mine, ranjind apoi cu toti dintii intr-un fel badjocoritor.
Eu, intorcandu-ma cu spatele la el, ma apropii de centrul salii, unde tabelul este aratat pe perete.
- Pe primul loc avem un super erou incepator cam misterios! Phoenix! Cu scorul total de 2078 de puncte! Un nou record!
- Pe locul 2! Shoto Todoroki!! Scor total de 1980 de puncte!
Baiatul cu jumamte de par alb si celaalta jumatate rosie se ridica putin mai mandru. Corgul lui ests gheata, si un corg primit, focul.
- Pe locul 3! Katsuki Bakugo!
Cu scorul de 1765 de puncte!Cel cu rasul superior, acum fiind iritat pana peste masura de faptul ca nu este pe locul 1, si injurand de toti dracii.
- Pe locul 4! Eijiro Kirishima! Cu 1490 de puncte!
Un tip cu parul rosu in intregime si cu dintii ascutiti bate palma cu un tip ce parea a fii un idiot.-Pe locul 5! Denki Kaminari!
Cu 1389 de puncte!Idiotul care arata ca pikachu! Are parul blond si o dunga gen fulger neagra pe partea stanga.
Ma uit mai bine si cuorgul lui este electricitatea. Se pare ca daca foloseste super miscarea lui, devine pentru o scurta perioada de timp un idiot. Asta explica multe.
Iar cel cu dintii de rechin isi poate transforma orice parte a corpului mai tare ca piatra.
Aste sunt niste cuorguri destul de smechere.Iar acum sa-mi folosesc corgul duplificarii!
Acest corg imi permite sa le accesez corgul altora si sa imi transfere acelasi corg in propiul meu trup, neafecatndu-le corgul celor de la care il iau.Le duplifichez cuorgurile la toti 4, acum avand si eu aceleasi corguri ca ale lor.
Ma uit la tabel si vad ca pe ultimul loc este un baiat pe nume Izuko Midoria.
O fi baiatul pe care l-am ajutat eu mai devreme.
La cum l-am vazut...se parea ca nu are control asupra corgului sau..de parca de abia l-a primit...
O fi posibil..Va trebui sa astept pana am ocazia sa vorbesc cu el, ca sa pot sa-mi folosesc corgul de patrundere a amintirilor. Cu el pot vedea orice amintire, orics lucru ce ochii persoanei pe care folosesc corgu, a vazut.
Ziua se termina si aflu ca voi fii in clasa 1-A cu profesor pe Aizawa, fiind un erou numit Eraser Head.
Sunt in drum spre casa cand il vad pe pustiul acela...Midoria cu mana in fasa mergand pe partea cealalta a strazii.
Ma duc spre el si incep sa vorbesc:
- Hei! Tu esti Midoria, nu? Eu sunt Phoenix! Incantata de conostiinta!
- u-uh! Da! Eu sunt Midoria! Nu pot sa cred ca tu chiar vorbesti cu mine...( spune el lasandu-si capul in jos rosind putin)
- De ce nu as vorbi cu tine? Doar pentru ca ai iesit pe ultimul loc, nu inseamna ca te-as trata altfel.
- U-Uhm.. Ah! Stai! Tu esti acea fata care m-a ajutat!?
- Da! Eu sunt! Ma numesc Phoenix! Dar imi poti spune Pheo sau Aph!
- Iti mutumesc mult! Te-ai riscat pentru mine...tu chiar meriti sa fii un erou... eu pe de alta parte..
- Oh, shush! Sa nu te prind! Vei face un erou pe cinste! Trebuie doar sa crezi in tine putin mai mult!
-( acesta rosind un pic si mai tare)
- Acum, scuze dar trebuie sa fac ceva ( spunand astea, ii iau fata in mainile mele mici si albe, si il pup pe frunte, activand-umi corgul de calatorie in memorie.
Acum...sa vedem ce ascuzi de toti ceilalti Midoria!
CITEȘTI
Boku No Hero Academia fantasy
FanfictionDACA NU ATI VAZUT ANIMEUL, SA STITI CA VA DAU SPOILARE!!!VA RECOMAND SAL VEDETI. Inversed harem warning! Daca nu va plac gayiii sau haremurile va recomand sa nu cititi. Primele capitole nu vor avea asa ceva dar mai in colo sar putea sa da. Imaginati...