Tek Tercih

241 23 45
                                    

Yağız Egemen

1 haftadır durmadan devam eden baş ağrım yine beni uyutmamıştı.
Yerimden kalkıp mutfağa geçtiğimde masanın üstün de duran çantasını fark ettim ve gitmediğini anladığım an yatağıma geri dönmeye çalıştım.
"Günaydın"

Yenilgimi kabullenip arkamı döndüm.
"Neden burda kaldın?"
Sinirden dolayı başım daha da ağrıyordu ve sözlerime dikkat edemiyodum.
"Dün gece çok yağmur yağdı ben de burada kalsam daha iyi olur diye düşündüm"

Anlatırken sıkıldığımı belli edicek şekilde nefesimi verdim.
Yüzü iyice düşmüştü.
"Her şeyin farkındasın değil mi? Sana  açıklamama gerek yok bu durumu"

Açık açık konuşmanın vakti gelmişti.
Türkiye'ye döndüğümden beri duygusal anlamda çöküntü yaşıyorken babamın da beni evliliğe zorlaması ve bu kadınla görüştürmesi fiziki anlamda da bitirmişti.

Babamın hastalığından dolayı onu kırmamak adına bu kadınla görüşsem de kendisi fazlasıyla suyunu çıkarmıştı bu durumun.

"Anlıyosun, hareketlerim açık açık belli ediyor zaten seni sevmediğimi ve istemediğimi.
Ama bunu bile bile peşimi bırakmıyorsun"

Aniden ağlamaya başlamasıyla sözümü yarıda kesmişti.
"Yağız ben seni... seviyorum neden bana.... böyle davranıyorsun"
Konuşurken ara sıra iç çekmesi ne dediğini anlamamda zorluk çektirmişti.

"En baştan bu durumu bitiricektim ama seni istemediğimi ben söyleyemezdim, ilk adımı senin atman lazım ve babamla konuşman lazım"

Hiçbir şey söylemeyip ağlamaya devam ettiğinde başımı ellerimin arasına alıp oğuşturmaya başladım.

Düşündükçe kafam yerine gelmeye başlamıştı.
"Sen daha demin ne dedin?"

Şaşkınca kafasını kaldırıp bana soru soran gözlerle bakıyordu.
"Dün gece yağmur mu yağıyordu?"

Göz yaşlarını silip kendini toparlamaya çalışıyordu.
"Evet hem de çok fazla, arabayı sürüp evime gitmem imkansızdı"

"Hazan! "
Hazan dün gece buradan çıktı ve tek başına gitti.
Ağrıyan başımı umursamadan odama çıkıp telefonumu aldım ve korumayı aradım.
"Dün gece evimden çıkan-"

"Hazan hanım mı? Kendisi dün sitemize ait olan taksiye binip gittiler efendim"

"Taksici geri döndü değil mi bir sorun yok?"

"Evet efendim döndü bir sorun yok"
Taksici döndüğüne göre bir şey olmamış.

Rahatladığımı hissetmiştim. O rahatlıkla kendimi yatağa bıraktım.
Aniden kapının açılmasıyla kafamı kaldırdım.
"Dün gece ki kızı seviyorsun değil mi?"

Ağlaması daha da şiddetlenmişti.
Ağlamakla kalmıyo bir de avazı çıktığı kadar bağrıyodu.
"Zaten tanımadığın biri için neden kavga edesin ki? Ona bakışlarından belliydi."

Cevap vermiyo sadece kafamı önüme eğmiş yere bakıyodum.
Çünkü buna vericek bir cevabım yoktu.
Daha doğrusu ben de bilmiyodum.
Sahi ne bu his?

"Ne var ki onda? Onda olup da ben de olmayan ne var? O varoşa mı tercih ediyosun beni"

Ani sinirle ne yaptığımı bilmeden yerimden kalktım ve kolunu sıkıca tuttum.
"Kes sesini"

"Seviyosun işte, aferin Yağız egemen fakir bir varoşa aşık olup bütün paranı ona yediriceksin hadi itiraf et utanma"

Sıktığım kolunu yavaşça bıraktığımda hala konuşmaya devam ediyodu.
"HADİ SÖYLE! AŞIKSIN ONA"

Bağırırken durmadan kapıya vurması başıma bıçak saplanıyormuş gibi hissettiriyordu. Parmak uçlarımın sinirden kıpkırmızı olduğunu gördüm ve karşımda duran duvara tüm gücümle vurdum.

"ONU ÜZGÜN GÖRDÜĞÜMDE DELİRMEM, MUTLU GÖRDÜĞÜMDE HUZUR BULMAM AŞIK OLDUĞUMU GÖSTERİYOSA AŞIĞIM.
SESİNİ DAHİ DUYDUĞUMDA DELİ GİBİ HIZLNAN KALBİM, EN UFAK BİR ŞEY DE ONUN İÇİN ENDİŞLENMEM ONA AŞIK OLDUĞUMU GÖSTERİYOSA EVET AŞIĞIM..."

Elimden akan kanları umursamadan olduğum yere çöktüm. Nefesim kesiliyodu.
"Bilmiyorum... Her şeyin bu kadar hızlı olması çok saçma. Ona bu kısa sürede bu derece bağlanmam çok saçma"

Elimden akan kanları fark ettiğinde çekmecemden bulduğu bir atleti elime bastırdı.
Sinirim geçmiş olsa da baş ağrım hala olduğu gibi duruyordu.
"Git artık yeter"

Sesim çok güçsüz çıkmış olucaktı ki ne dediğimi anlamamış bir şekilde yüzüme bakıyordu.
"Çık git"

Ağlamaya devam ederek odadan çıktı.
Ardından evin kapısını da duyunca gittiğini anlayıp derin bir nefes verdim.

Düşünmen lazım Yağız egemen, düşünüp bir karar vermen lazım.
Sadece bir gün işe gitmesen batıcak değil ya!
Sadece tek gün kendini düşün tek gün.

Telefonu sessize almak için elime aldığımda yabancı numaradan gelen mesaj dikkatimi çekmişti.

-Hazan'ın sana ihtiyacı var  ✔️✔️

KONUM📍

Mesajı okuduğum an bir tercih yapma hakkım olmadığını anladım.
Senin için tek bir tercih hakkı var Yağız Egemen.

"HAZAN ÇAMKIRAN"

Arkadaşlar lütfen yorum yapmayı unutmayın, bölüm hakkında ne düşündüğünüzü merak ediyorum.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatımdaki Sürpriz (YağHaz) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin