Gözlerimi açmıştım ve yine aynı tavan...
Yine aynı ev.
"Uyanıyor!"Sesin geldiği yöne ağır ağır kafamı döndürdüğümde karşımda o kadını gördüm.
Yağızın sevgilisini.Yağız koşarak yanıma gelmişti ve uyanık olduğumu görünce rahatlamış bir şekilde kendini karşımda duran tekli koltuğa bırakmıştı.
"Uyandığına göre Sinan'ı ara evine bıraksın"Sinan adı geçtiği an sinir kat sayım artmıştı.
Zaten karşımda duran kadın sinirlerimi alt üst ediyorken Sinan'ın konuya dahil olması daha da deli ediyordu beni.
Yavaşça oturduğum koltukta doğrulanmaya çalışırken Yağız yerinden kalktı ve kolumdan tutarak yardım etti.Çok yakındı... Gözlerimin içine bakıyordu, ben kaçırmaya çalıştıkça inat edermiş gibi daha da yakınlaşıyordu.
"Bırak yağız ben yardım ederim"Yağız sevgisini dinlemiyor bana yardım ediyordu.
Saçma bir şekilde hoşuma gitmişti onunla yakın olmak ama sevgilisinin yanında bana böyle bir şey yapması tam anlamıyla iğrençti."Bırakabilirsin kendim hallediyorum"
Sessiz bir şekilde söyledikten sonra kolumu şiddetle ellerinin arasından çekince kısa süre bakmaya devam etti ve daha sonra tekli koltuğa geçerek tekrar oturdu.Sevgilisi nispet yaparmış gibi koltuğun kenarına oturdu ve ellerini boğazına doladı.
"Aşkım kızda uyandı işte birazdan gider hadi biz odamıza çıkalım"Yağız'ın gözleri aniden beni benim de gözlerim Yağız'ı bulmuştu.
Yağız hiçbir şey söylemeyince kız yerinden kalktı.
"Ben çıkıyorum sen de yolcu et ve gel"
İğrenç şekilde imalı bir şekilde konuştuktan sonra gülümseyerek yanımdan çıkıp gitti.
Neydi şimdi bu? Bana bir şeyleri kanıtlamaya mı çalışıyor.
Sanki çok umrumda.Kalan son gücümle yerimden kalktım ve sehpanın üzerinde duran telefonumla minik cüzdanımı fark edince onları da alıp hızlı adımlarla kapıya doğru yürüdüm.
"Hazan! Şuan iyi değilsin biraz daha kal, dinlen"Dinlemeyip yürümeye devam ediyordum.
Onunla konuşmaya, yüzleşmeye cesaretim yoktu.
Kapıyı açtığım an sertçe kolumdan tuttu.
Sinirlenmişti belli ki çünkü kolumu bu denli sıkmasının başka açıklaması yoktu.
"Hazan beni dinle!"Sadece gözlerinin içine bakıyordum.
Konuşamazdım, artık ikimiz de birbirimize yabancıydık yada biz hiçbir zaman bir tanıdık değildik zaten.Belli bir süre sonra kolumun acıdığını belli edermiş gibi hafif bir inilti çıkardığımda aniden elini çekti.
"Ç-çok özür dilerim hazan""Neyin açıklamasını yapıcaksın"
"Hazan aslında isteyerek sevgili-"
"Yağız yeter. Neden anlatıyorsun bana bunları, ben senin neyinim ki bana açıklama yapıyosun. Hakkımda bildiğin tek şey adım ve soyadım ama sen gelmiş bana sevgilinle ilgili açıklama yapıyorsun, lütfen git sevgilini bekletme"
Hiçbir şey söylemesini beklemeden merdivenlerden aşağı indim.
İyiydim sanırım.
Zaten kötü olmam için hiçbir sebep yok ki."Hazan!"
Yine o Allahın belası ses kulaklarımda yankılanmıştı. Sinan..."Özür dilerim hazan, ben çok pişmanım yalvarırım dinle beni"
Bugün alışkın olarak yaptığım şeyi yapıp dinlemeden siteden çıktım.
Boşta duran taksiye bindim ve eve gittim.Murat:İyi misin hazan?
Murat:Bayıldığını duydum aç telefonlarımı
İLETİLDİ ✔️✔️
MURAT 5 CEVAPSIZ ARAMA
Hazan:Ben iyiyim murat anlamadığım tek şey neden hastaneye değilde o adam beni evine götürdü
Murat:Selin hastaneye haber vermiş ama adam beklememiş ve arabaya binip kendi evine götüreceğini söylemiş yani Selin bana öyle dedi.
Murat:Sen iyisin dimi? Bir sorun yok
Hazan:İyiyim bir sorun yok, teşekkür ederim beni düşündüğün için 💖
Murat:❤️
İLETİLDİ ✔️✔️
Yağız egemen ve saçmalıkları, neden hastaneye değilde yine kendi evine götürmüştü beni?
Düşünme Hazan... Artık hayatından ve aklından çıkar şu adamı çıkar.
Diğer hikayelere baktığımda herkes yorum sınırı koymuştu ve ben de böyle yapmayı düşündüm...
YENİ BÖLÜM 30 YORUM GELDİKTEN SONRA GELİCEK❤️
SİZİ VE YAĞHAZ'I SEVİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdaki Sürpriz (YağHaz)
Romansaİmkansızda olsa , asla birbirini sevmekten vazgeçmeyen büyük bir AŞK ♥️ DENİZ BAYSAL ÇAĞLAR ERTUĞRUL ALP NAVRUZ MAHİR GÜNSIRAY