TUSUN 5-PULAI KE MENUA(AKHIR)

13 1 0
                                    

DIKARANG SANDAH LAST BAJING
TUSUN 5(TUSUN KEPENUDI)

     Genap 5 tahun udah di menua orang..pengidup pan udah berasai jauh lantang..aku mega udah bulih utai dikungin hati...pengawa pan udah mujur...pengawa dikerja udah ngemuas ka hati bala ka besai pangkat..aku lalu ditiki ka pangkat nyadi siku manager bak siti company besai di menua bintulu...tikas pengawa mega nyau majak betambah...pengidup...agi single baka ka udah......beridup nadai kala pulai ngabas menua...tambah ka telefon alu nadai kala ulih...lemai nya aku duduk ba mua rumah..."aip...jauh mai ngenung nya",ko ninie ga nyapa.."hehe...nadai lah...eh nie...dah siap utai ka asuh ku tadi neh?.",ko aku ga madah ninie..."udah...kan dah engkah ku ba meja nuan tadi",ko ninie ga...."o..nda pa lah..abaikan...nie...bisi utai ka padah ku agai nuan..tang aku deka nanya tu ngagai mdm.chiew dulu",ko aku ga madah ninie..."eleh...apa nya deh..ulih madah ke",ko ninie ga sambil nundi aku..aku lalu ngelicik ninie...

   "morning mdm...boleh saya masuk", ko aku nyapa mdm chiew ari pintu.." masuk lah vanessa",ko mdm ga nyaut..mdm taja iya empu siti compani ti besai..iya enda baka tokey bukai...iya enda sumbung serta nelap enggau semua pekerja ya...sanggup nulung bala pekerja lebuh ngereja pengawa..indah sekali lebuh siku riger enda teangkat ka siti pelet iya nulung ngangkat...nadai siku pekerja dalam kompani nya enda rindu ka nadam nya...enti iya mansa bala pekerja benung rehat lebuh ambu ka datai bejual pan kekadang iya nyua ka rm50 kena bala kuli rehat..bepegai enggau jaku...TANPA PEKERJA KITA TIDAK AKAN SUKSES SEPERTI HARI INI...nya lah pemanah mdm nya...aku lalu nuduk ka diri ba siti kerusi ti betungga enggau mdm nya.."err..madam...",ko aku ga..."cakap lah vanessa..saya tidak pernah makan orang..hehe",ko madam ga bejaku sambil ketawa..."mdm...saya nak minta cuti..sudah 5 tahun saya tidak cuti...sama juga dengan ninie",ko aku madah madam...iya lalu ngetu natuk computer serta merening ngagai aku...aku lalu ngenduk ka pala..."err..you cuti pasal apa meh?",ko madam ga nanya..."mahu balik kampung",ko aku ga nyaut..."ada kampung meh..lumah panjai?.",ko madam ga nanya baru.."iya madam..rumah panjai...sudah lama saya tidak tengok rumah panjang...mahu tengok saya ibu sama ayah..mahu tengok anak saya",ko aku ga nyaut..."aie..you ada anak meh..5 tahun you kerja sini saya tidak tahu meh you ada anak",ko madam ga..."ada madam.",.ko ninie ga menyampuk baru ngetuk pintu sambil maie dua iti surat..."ini surat mohon cuti..minta tandatangan madam",ko ninie ga bejaku..."madam macha borang cuti nya lalu ngambi pen bak laci serta sain..."haiya..mau ikut boleh?.",ko madam ga nanya..."boleh..lepas kerja ini petang baru berangkat",ko aku nyaut madam..."nanti saya comfirm..tanya apai tuai dulu..takut dia marah",ko madam ga...udah nya kami duai ninie pan pansut ari bilik madam..."lawa lah cuti",ko dinggai ga nundi..."biasa lah lama dah nda cuti",ko ninie ga nyaut..aku semina senyum aja...dalam hati din cukup pengaga...
    Hari sehari nya cukup panjai...enda lama tilik ga jam...mdm pan udah confirm ka ngau lebuh ngetu merarau tadi iya madah ngagai aku...kira cukup pukul 16.00pm madam pan lalu pansut....aku enggau ninie agi nembu ka pengawa...jam pukul 17.00pm aku enggau ninie sigi udah dedegi ba mua punch card...madam pan udah nganti depan gate...sekali tu kami tiga terus ngelawa farley medan..bebeli ka pemakai serta sayur pia mega enggau utai bukai...seminggu cuti ukai jangka masa ti pendek....bisi ga pengirau ba hati takut ka madam te keji lebuh diau ba rumah panjai...tang madam nya laban iya anak iban cina gerenti iya teleba ga beridup ba rumah panjai..agi ga iya kala nusi diri kala begawai ba rumah panjai...udah bak farley..kami tiga lalu ngelawa siti kedai telefon enda jauh ari farley nya..aku lalu meli telefon jenama VIVO..ngulih ka clear..aku lalu ngasuh indu cina diak nungkus telefon nya baka tungkus hadiah hari jadi..kami 3 bekejang ari menua bintulu kira pukul 19.00pm lalu nuju ke saratok...sekali tu madam maie kereta..laban ka kongsi kereta...ngena fortuner aku ga kami tiga......berupai menua jauh udah bebalie ditambah ka project pan borneo diatu benung dipejalai ka...mayuh menua enda ditemu serta puas bekinggat pan tetap enda ulih...
jam udah manggai pukul 02.00am...madam sigi udah lama bekuruh udah ka betukar driver ba selanggau tadi..udah ngelimpas menua sebangkoi aku lalu ngelubah ka kereta..ninie semina pepelie aja mata...nyau nurun bukit siti ka tinggi aku lalu berati amai ka menua..laban kinggat aku ti datai ari bintulu..udah limpas menua sebangkoi..nadai bukit bukai agi ti dah datai area brayang..sigi nya aja tang nadai ga meda simpang...aku lalu belubah agi laban ka bisi jalai dipuntang orang ba kaki bukit nya lalu datai ba jalai puntang ke dua..endur aku meda udah datai ba SK BERAYANG..."dah lanjur",ko aku ga ndah ninie sambil nguing ka stering masuk simpang SK BERAYANG...udah nya kami tiga pan begadai baru nuju ngagai sarikei baru..bisi 1km ari sk brayang baru aku meda simpang kami..kami tiga lalu masuk kiak..hati enda ulih kira agi...pengelenggau ka anak enda alah kira...nyau datai bak mua rumah...asai ka panjai agi ga asai rumah dipeda ari 5 tahun suba sebedau aku nurun ke bintulu..aku lalu berati ka entang bilik kami tang enda ga ulih ditemu laban nyau udah betail memagang...jam maya nya sigi udah tinduk memagang orang...semina sepintu aja api ka dipasang ba ruai..enggau cara ti muntang aku lalu nebah horn...peda mayuh diri orang pansut..."aya",ko aku lebuh meda aya bilik sepiak pansut.."apu nuan nya mang...apu..ko iya lalu beguai muka pintu kereta ngasuh aku nurun...iya lalu merap aku...kenya ga orang bukai lalu gaga ka kami 3 ka datai..."aya..ni sidak aba nadai meda deh",ko aku ga nanya..."eh...tama dulu meh..",ko iya ga nyaut..sku semampai berasai enda nyamai ati meda aya alu enda nyaut..."kini sida aba,nama aya ngai madah?.",ko aku bejaku dalam hati...udah terenah duduk di ruai...baru ku meda orang pansut ari bilik kami...aku lalu angkat nuju siku indu ti baru pansut ari bilik..."indai",ko aku ga nganggau ka iya..iya lalu tegepang serta nikal ke bilik baru..."nama indai lari ka aku?.",ko aku ga nanya...enda lama udah nya peda pansut apai seduai indai serta siku anak mit ka udah sekolah rendah..enda merening mua anak mit nya...aku lalu belanda nuju anak mit nya...serta lalu merap iya.."sorry wan...aku udah neju ka nuan kediri pengelama 5 tahun tu",ko aku merap anak mit nya.."pappppp"ko munyi kening aku ditengkuk.."akai..ko aku ga..."ney banga...nya anang enda pulai anak..kati nda meda nya indu...anak SERI nya banga..din anak nuan tinduk",ko indai bejaku..aku semina lelesey aja.enda nyangka anak menyadi ku seri udah ngemesai nya..udah kami sebuat berangkut ka barang ke bilik...orang bukai pan nitih mega...aku lalu ngerak anak ti tinduk..."wan dani wan...",ko aku ga sambil ngerak iya..iya lalu angkat...aku lalu nyuak ka hadiah ngagai iya...udah iya muka naka pengaga meh hati tudah anak nerima utai nya ditambah ka pengaga tudah meda aku datai...

   Hari siti kami sebuat pan raun ke sarikei..mayuh meh barang dibeli...madam...sigi enda keji ka rumah panjai.....ninie pan lalu pulai ke rumah panjai diri empu enda jauh ari rumah panjai kami nya...ingat meh..taja bakani penyenang pengelantang kitai beridup ba nengeri...kitai tetap pulai ke rumah panjai..taja bakani kitai sibuk ka tanggung pengawa..anang enda ingat ngabas apai indai di rumahpanjai lebuh bisi awak endur kitai pulai ngengguk seduai ya di rumah panjai

anang enda ingat ngabas apai indai di rumahpanjai lebuh bisi awak endur kitai pulai ngengguk seduai ya di rumah panjai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TERPERASA KETEGAL JANJIWhere stories live. Discover now