.
EL BARDZO żałowała. Żałowała wszystkiego, co kiedykolwiek zrobiła, co doprowadziło do tego dnia w centrum handlowym. Kiedy straciła zarówno ojca, jak i kontrolę nad swoim ciałem. Pogrzeb Hoppera spędziła w szpitalu, walcząc o życie. Poszła na niego na wózku inwalidzkim.
Myślała o tym wszystkim, leżąc w łóżku. Patrząc na blask ciemnych gwiazd przyklejonych do jej sufitu.
To było dwa lata temu. A ona szła z Max żeby się rozerwać. Mike'a już dawno nie było.
Mike nie przeszedłby rehabilitacji, nie mógł tego znieść.
Max przeszła. Max mogła.
Mike nie patrzyłby na jej złamane ciało.
Max tak.
Mike wyszedł.
Max nie.
Max ją kochała.
Mike nie.
Nie czuła do niego nienawiści. To było dla niej za dużo. Przynajmniej miał wybór.
El miała tylko półtorej godziny na przygotowanie się. Dużo czasu dla normalnych ludzi, ale dla niej prawie niemożliwe.
Usiadła i skrzywiła się. Bolała ją noga. Wiedziała, że lepiej się z tym pogodzić, więc jak najszybciej przerzuciła nogi za łóżko. Mimo że starała się nie uderzać nogami w nic, ruch wciąż powodował falę bólu w górę i w dół jej ciała. Jej wzrok stał się rozmazany i czarny na brzegach, gdy ściskała koce i starała się zachować przytomność. Gdy zniknęło, mogła znów funkcjonować. Oparła się na podłodze, czując się odrobinę lepiej. Spojrzała na laskę obok łóżka. Stała tam. kpiąc z niej. Chciała rzucić ją przez pokój, przełamać ją na pół, stopić w kałużę poniżającego metalu. Logicznie wiedziała, że nieożywiona tuba mentalności, której tak bardzo nienawidziła, nie jest winna jej obecnej sytuacji. W rzeczywistości miało to pomóc. I do pewnego stopnia tak się stało.Ale wciąż jej nienawidziła, ponieważ zawsze czuła, że ludzie się gapią. Max zauważyła, że jest niedorzeczna, a jej przywiązanie do ramienia dziewczyny i ledwo ciągnięcie się ulicą było bardziej oczywiste. Poza tym, gdyby ktokolwiek choć na nią spojrzał śmiesznie, pobiłaby ich tyłki. I El w to nie wątpiła. Max nie był agresywną osobą, jeśli ktoś był wredny dla jej przyjaciół, to już koniec.
Troy wciąż się jej boi, a on nawet nie rozmawiał z Willem od 2 lat.
Joyce i lekarze początkowo namawiali ją, żeby korzystała z wózka inwalidzkiego, ale podobało jej się to znacznie mniej niż laska. Więc zgodziła się spróbować. Na razie.
Łóżko trzeszczało, gdy El powoli wyciągnęła swoje (pół) dobre ramię, by wyciągnąć laskę. Złapała ją, pochylając się do tyłu pod bardzo bolesnym kątem. Użyła jej do podniesienia siebie. Zdjęła ubranie ze wieszaka i powoli postawiła laskę, uważając, aby jej nie upuścić i upewniła się, że ma biurko do uchwycenia jedną ręką. Zdjęła spodnie od piżamy i niepewnie rozpięła koszulę. Jej jedynym osiągnięciem dzięki PT była możliwość ubierania się i rozbierania. Wciąż boryka się z koszulami zapinanymi na guziki, ale te nie są tak zawstydzające, by poprosić mamę o pomoc, jak dżinsy lub staniki.
Weszła w sukienkę. Była to lekka czarna sukienka z dekoltem w serek z różami. Wciąż była ładna, ale jej blizny były trochę widoczne. Studiowała się w lustrze. Dziewczyna w lustrze skrzywiła się z bólu. Dziewczyna nie wyglądała na tak szczęśliwą i pełną życia jak dwa lata temu.
El wykonała pół kręcenia, a jej sukienka rozłożyła się. Uśmiechnęła się, ale uśmiech zniknął z jej twarzy, gdy go zobaczyła.JEJ SUKIENKA nie zakrywała blizny na udzie. Była ogromna, brzydka i jasnoróżowa na mrozie. Nie dało się tego ukryć.
Zamrugała oczami z łzami.
Pewnego dnia czuła się dobrze.
Pewnego dnia miała wyjść jak normalna 15-latka.
Pewnego dnia była pewna siebie.
Zrujnowana. Tak jak ona.
Nic nie mogła na to poradzić. Jej oczy napłynęły łzami spływającymi po jej policzkach. Zrujnowany. To jej. Zrujnowany.
Słowa odbijały się echem w jej umyśle, powtarzając w kółko. Każde powtórzenie wydawało się jak nowe dźgnięcie w klatkę piersiową. To była śmierć tysiącem cięć, a ona krwawiła. Wiedziała, że jest to dramatyczne, ale przypominało to, jak bardzo boli życie. Jej świat wiruje i upadła na kolana. Wiedziała, że zapłaci za to później, ale w tej chwili nie chciała nic więcej, jak tylko walić pięściami w ziemię, krzycząc jak małe dziecko w sklepie z zabawkami. Ale nie mogła, więc nie zrobiła. El siedziała tam na kolanach. słuchanie tykającego zegara. Zamknęła oczy. Dr Owens powiedział jej, że stara się skupić na zegarze i ćwiczeniach oddechowych.
Znajdowała się w czyśćcowej przestrzeni mentalnej, czując się odrętwiała i całkowicie na podłodze, gdy usłyszała odległe głosy i kogoś wchodzącego na górę. Usłyszała skrzypnięcie otwieranych drzwi. El wiedziała, że to Max była z nią plecami do drzwi, zanim jeszcze coś powiedziała. Zapamiętała wszystkie ruchy i wzorce kroków swojej dziewczyny. Wiedziała, jak odróżnić oddech Max od oddechu wszystkich innych, i jak cicho odchrząknęła, zanim cokolwiek powiedziała, i jak poruszały się jej włosy, gdy odrzuciła głowę do tyłu ze śmiechu. El wiedział o niej wszystko. Nie w sposób stalkerski, wszystkie te informacje zebrała dzięki Maxine, który przebywała z nią w małym szpitalnym pokoju, a następnie w ośrodku rehabilitacyjnym przez prawie 12 miesięcy.
„Cześć El! Przyszedłam trochę wcześnie, żeby zobaczyć, czy potrzebujesz pom- Och, mój Boże, wszystko w porządku? Upadłaś? Chcesz, żebym przyprowadziła Joyce?
El oparła się na łokciach, próbując udowodnić, że wszystko z nią w porządku. „Nic mi nie jest."
„Dlaczego leżysz na podłodze? i... och... płakałaś?"
El zaśmiała się, ale zabrzmiało to nienaturalnie i spanikowanie. „Nieeee. Byłam po prostu... zmęczona"
Max usiadła obok niej na podłodze sypialni El.
„Wiesz już, co powiem dalej. Nie ma nic
przeciwko." Oczy El znów piekły, gdy wpatrywała się w swoje kolana. Max zawsze wiedziała, kiedy coś było nie tak.
„Czy mogę o coś zapytać?"
„Zawsze"
"Czy... czy... nieważne. To głupie."
„Jestem pewna, że nie." Max położyła dłoń na ramieniu El, a jej niebieskie oczy wpatrywały się w brązowe El.
„Czy chciałabyś mnie bardziej, gdybym była normalna? Mam na myśli... Jestem zepsutą osobą."W OSTATNIM zdaniu jej głos załamał się.
Max otworzyła szeroko oczy.
„Jez-... nie, oczywiście, że nie. I nie jesteś zepsutą osobą. Jesteś tylko ranna."
Wzięła oddech.
„Kochałam cię, kiedy miałyśmy 13 lat i kocham cię teraz"
Max patrzyła na nią trochę za długo. Jej słowa były pełne nadzji.
„Też cię kocham"
Max uśmiechnęła się i ujęła w dłoń policzek Eleven. Pocałowała ją i El wiedziała, że w końcu będzie dobrze.________
Taki wiem, trochę zmienione.
ALE TO ELMAX I NIE MOGŁAM SIE POWSTRZYMA.
CZYTASZ
I'll Be Good || Elmax
FanfictionCzasami El się rozpada. Max zawsze jest w stanie ją podnieść