§KALP RAHATSIZLIĞI§

69 2 0
                                    

Bu hikaye kalabalığın içinde yalnızlık çeken bir kızın hikayesi tıpkı ziza gibi.
Merhaba ben ziza evet ben ziza kendi hayatımı kendim yazıyorum. Babam annem beni beni ......
Neyse ben bu hikayede hiç mutlu olamadım.Mutluluk neydi ya bana çok ters bir kelime gerçekten ne demekti mutluluk küçücük bir şey ile mutlu olabilirdim ama herkes bana o mutluluğu çok gördü.Neyse boşverin benim sıkıntıma gelelim
Çok çabuk yoruluyorum hemen ayaklarımın bağı kesiliyor kendimi halsiz hissediyorum.Yemek yesem , iki adım yürüsem yoruluyorum.Kalbim ağrıyor gibi hissediyorum.Gün geçtikçe daha çok yoruluyorum. ben odamda barbi bebeklerime oyun oynurdum babam odama geldi ve bağırmaya başladı derslerini yaptın mı sen de oyuncaklarınla oynuyorsun
Bitti mi ödevlerin bakayım ben sana ne diyorum her zaman ödevlerini yap sonra oyununu oyna diye bağırmaya başladı.
_Şey Baba yapıcam çok yoruldum biraz dinlenip derslerimi öyle yapıcam .kulağımdan tuttu kulağımı çekti. Baba yapma canım çok yanıyor baba diye ağlıyordum.
Kulağım yırtıldı sandım.
Hem ağlıyor hem derslerimi yapıyordum canım çok acıyordu.
Ödevlerimi bitirdim oyuncaklarımı oynamaya başladım.
Annem yemek hazır diye seslendi.
Elimi yıkayıp masaya oturdum.Git kardeşini de çağır gel hadi kalk.
Odasına gittim.
Yemek hazırmış seni bekliyoruz dedim sessizce odadan çıktım masaya gittim.
Yemeğimi yedim daha sonra odama gittim.
Yine yorulmuştum uyudum. Sabah okula gittim.
Okuldan geldim hemen ödevlerimi yapıp Barbie bebeğimle oynamaya başladım.
Sabah olmuştu okula gittim öğretmen elinde bir sürü kağıtlarla gelmişti evet çocuklar herkes arkasına yaslanıp beni dinlesin bu elimde görmüş olduğunuz kağıtlar bir sirk için izin kağıtları davetiyeleri bu kağıtları herkes ailesine götürecek bu gezi için ailenizin onayının olması lazım imzalayıp yarın herkes getirsin.
Çok heyecanlıydım.Elimdeki sirk davetiyesini vermek için koştura koştura eve gittim.
Akşam babam gelince de ona sirk kağıdını babama gösterdim.
Babam göz altından baktı bu ney böyle
sirk gösterisi varmış okulda herkes gidiyor bende gidebilir miyim
Bu nerden çıktı şimdi senin ders çalışman lazım boş şeylere ayıracak vaktin yok senin senin okuman lazım okuman avukat ,doktor olman lazım git şimdi derslerini ödevlerini yap. Babam dövmeye başladı. Gene yüzüme tokat attı.Beş parmağının izi yüzümde çıkmıştı yüzüm sızlıyordu.
Ama ödevlerimi yaptım bittirdim.
Git odana ders çalış o zaman.
Odama gittim yine ders çalışmaya başladım.yine uykum geldi yine uyudum.
Yarın herkes okulda sirk gösterisine gidiyordu bir tek ben gidemiyordum.
Babam izin vermemişti o yüzden okul yoktu.Sirk gösterisine gidmeyenler okula gelmeyecekti.
Ben gitmeyi çok istiyordum bütün gece ağladım hemde aralıksız ağlarken yorgun düştüm uykuya daldım.
Kardeşim baba hafta sonu yüzmeye gidebilir miyim dedi.
Git oğlum dedi babam.Ona izin verdi bana vermemişti
Sabah yine ağlıyordum.Gözlerim kararmıştı sonra ne olduğunu hatırlamıyorum gözlerimi bir açtım karşımda doktorlar var bana serum yapmışlardı.
yorulmuştum yine uyumaya başladım
Doktorlar bazı tektikleri istediğini söyledi kalp için de röntgen e yönlerdirdi beni.
Doktor kontrolünü yaptı
annemi ve babamı dışarıya çağırdı.
Öncelikle beni iyi dinleyin.
Bu çocuğun kalbinde ciddi şekilde bir rahatsızlık var acilen ameliyat olması gerekiyor eğer olmaz ise bu çocuk ölür.
Kapı kapalıydı konuştuklarını merak ediyordum doktor un dediklerini duyamıyordum.
Annem ve babam yanıma geldiler hadi bakalım ziza gidiyoruz hazırlan.
Ceketini giy.
Ceketimi giyip hastaneden çıktık eve geldik yine uykum vardı yine uyumuşum.
Sabah olmuştu bugün cumartesi günü olduğu için okul  yoktu kahvaltımı yaptım ödevlerimi yaptım canım çok sıkılıyordu kardeşim arkadaşları ile birlikte gezmeye gitmişti babam bana izin vermediği için yine evdeydim.
Babam kardeşime dışarı çıkmasına arkadaşları ile oyun oynamasına izin verirdi.
Ben izin istediğimde sen kızsın ne işin var dışarıda otur oturduğun yerde derslerini çalış diyor he Zaman.
Babam eve gelmişti.
Eve gelirken yeni bebekler ve oyuncaklar getirmişti.Bir süre oynadım sonra annem geldi yemek hazırladım eline yıka gel.
Elimi yıkayıp masaya oturdum.
Baba benim canım sıkılıyor bir yerlere gidelim mi diye sordum.
Babam yine senin dışarda ne işin var kızlar dışarı çıkmaz otur bebeklerinle oyna diye bağırdı.tokat attı ağlamaya başladım.
Bu sefer de ağlama karşımda git odana orda ağla. Derslerini yap sen önce.Diye daha yüksek sesle bağırdı.
Sonra annem sofrayı toplarken babamla annemin fısır fısır bir şeyler konuştuğunu duydum çok yüksek değildi konuşmaları annem babama nasıl yapcaz söyleyecek miyiz zizaya durumunu diye konuşurken duydum.
Kapıyı dinlemeye başladım.
Babam yok söylemeyelim kalbinin rahatsız olduğunu ameliyat olacağı gün söyleriz korkup endişelenmesin şimdi dediğini duydum.
Yine ağlamaya başlamıştım hastaneden geldiğimizden beri annem babama babam anneme bakıp kaş göz yapıyordu . Bir anlam verememiştim şimdi bir anlam vermeye  başladım.
Hıçkira hıçkıra daha çok ağlamaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İKİ SATIR YARA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin