- Jutro kalendarzowe lato mamo - krzyknęłam do mamy z pokoju. To wyczekiwany przeze mnie moment. Latooo ☀️. Moją ulubioną porą roku jest właśnie ta. Dziś 20 czerwca. Jeszcze jeden dzień... jutro mam miec kartkówkę z matmy ugh 😡. Dobra jakos to będzie - jutro pierwszy dzień lata i już zepsuła mi go jakaś kartkówa z matmy.
***
- Ułamki zwykłe w dodawaniu sprowadzamy do wspólnego mianownika... - tak wygląda moja nauka. Podsumowanie roku. Nie wiem po co mi jeszcze te ulamki jak jestem w 1lo. Po wakacjach ide do drugiego 😒.
Moja aktualna średnia równa jest 5.96 - tak jestem kujonem - to znaczy... hm... nie jestem kujonem poprostu mam wysokie wyniki w nauce...? Jakoś tak haha. Oczywiście wychodze na dwór ze znajomymi. Najczęściej z Olivią - Olivia to moja BFF. Przyjaźnimy się od roku - poznałyśmy się w liceum. Była z tym śmieszna historia - za razem też słodka. Gdy przyszłam tutaj okazało się że Olivia uczyła się w tym samym budynku w 7 i 8 klasie podstawówki i postanowiła mnie oprowadzić. W ten sposób sie poznalyśmy i przyjaźnimy się do dziś. Mam nadzieje żejej nie stracę już raz tak było... 😖
~ ide na zakupy ~ pomyślałam. Jak zaplanowalam tak też zrobiłam. Było juz w miare ciepło 🤤. Ubrałam się w czarne materiałowe spodenki z przewiązywanym lużnym paskiem. Do tego top nad pępek. Na wszystko nałożylam kamizelke z naszywkami. Uczesałam do ramion proste i ciemne włosy. Przejechalam po rzęsach przezroczystą mascarę i gotowa 😏🌺. Godzina? Otóż 12.37. Jeszcze wcześnie. Brać kogoś ze sobą? Pójdę sama.
Wzięķam pare stówek i wyszłam. Włożyłam słuchawki do uszu. Oczywiscie włączylam Spotify. Włączylam " Someone You Loved " 🌱☀️. Szłam przez New Jersey. Weszłam w park w cichym miejscu tego głośnego miasta. Na drzewach były już pączki. Dobra ide to tego sklepu. Kupuje jakieś ciuchy. Ciekawe co teraz będzie na wyprzedarzach. Będzie coś już na lato...?
***
ℍ𝕖𝕛𝕜𝕒 𝕜𝕠𝕔𝕙𝕒𝕟𝕚 𝕠𝕥𝕠 𝕞𝕠𝕛𝕒 𝕟𝕠𝕨𝕒 𝕜𝕤𝕚𝕒𝕫𝕜𝕒 𝕡𝕠𝕕 𝕥𝕪𝕥𝕦𝕖𝕞 "𝕤𝕦𝕞𝕞𝕖𝕣 𝕝𝕠𝕧𝕖" 𝕞𝕒𝕞 𝕟𝕒𝕕𝕫𝕚𝕖𝕛𝕖 𝕫𝕖 𝕨𝕒𝕞 𝕤𝕚𝕖 𝕤𝕡𝕠𝕕𝕠𝕓𝕒 ♡