wong'un sanctum odasında bulup tony'ye verdiği mektup:
Kendini suçladığını biliyorum ama Tony, şunu bilmelisin ki beni asla incitemezsin. On dört milyon evrende seninle nelerin üzerinden geldiğimi, inan bana tahmin edemezsin. Bir keresinde, uzun zaman önce, bana acı vermekten korktuğunu söyledin.
Toz olmadığım olasılıklarda birer geleceğimiz vardı ama kaybetmiştik. İkimiz de. Sen ya Peter'ı, ya Pepper'ı ya da Rhodey'i; ben ise ya Wong'u, ya Christine'i ya da Illyana'yı. Sahip olduğumuz tek şey birbirimizdik ama kendi mutluluğumu bütün evrene seçemezdim. Bunu yapamazdım, her ne olursa olsun. Üzgünüm.
Benim Demir Adam'ım evrenin her probleminin çözümünü biliyordu. Her Kamar-Taj'a gidişimde seni astral boyutta ziyaret ediyordum. Gece için ayrılmaya karar verirdim ve daha sonra kendimi seninle birkaç dakika daha geçirmek yanına dönerken bulurdum, ardından zorla ayrılırdım. Çünkü bir kez daha geri dönersem asla ayrılmayacağımı biliyordum.
Sanırım... Sanırım bazen hepimizin küçük bir inanca ihtiyacı var. Bilmediğimiz şeylere olan inanca.
Ve bunun ne kadar korkutucu olduğunu biliyorum. Bilmediğimiz şeylere inanmak... Ne olabilir ki?
Ben geleceği gördüm Tony ve sana inancın olunca ne olacağını söyleyeyim. On dört milyon altı yüz altı defa seni yanımda savaşırken gördüm. Kazandığımız iki gelecekte ya sen ya da ben yaşıyordum.
Ve şimdi sana, senin yaşamanı sağladığımı söylüyorum. Çünkü sana inancım var, bundan kurtulacağına dair olan bilgimin gittiğimde karşılaşacağım her şeyden daha iyi olacağına inancım var.
Çünkü seni seviyorum.
Ve sevgi bir duygu değil, bu tekrar ama tekrar seçilebilecek bir opsiyon.
Ve ben her zaman seni seçiyorum.
Çünkü seni seviyorum ve her zaman seveceğim.
Bir zamanlar göğsünde ark reaktörü takılıydı ve insanlar senin kalpsiz olduğunu düşünmüştü. Seni milyonlarca kez gördüm, Tony. Sen, sadece kendin, Tony Stark'ın kalbinin olduğunun kanıtısın. Çünkü sen yaşamaktan onur duyduğum ve zevk aldığım tek şeysin. Hiç kimsenin yaşamaması gereken bir sürü şey yaşadın.
Ama hepsinden öncekinden daha iyi bir adam olarak çıktın.
Dünya için her şeyi yapmaya hazır olarak, tekrar ayağa kalktın. En yakınlarını kaybetmek zorunda olsan bile.
Geleceğe inancın olsun, Tony. Seni seviyorum. Bir geleceğimiz yok ama... Yıldızlarda görüşürüz.
Seni on dört milyon altı yüz altı kez seven,
Stephen Vincent Strange.
⎊
⇀ stephen'ın, levi'nin yardımıyla dünya'ya gelmeden önce büyüsüyle yazdığı ve odasına koyduğu mektup.
⇀ düşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
reverse [stephen + tony]
Fanfictionstephen gördüğü onca olasılıklardan sonra sevmeye başladığı adamın, sonunda mutlu olduğunu gördükten sonra ölmesine izin veremezdi. ⇀ end game | au ⇀ stephen vincent strange & anthony edward stark ⇀ #1 - ironstrange 24.01.2020