Solgun sis, havada asılı durmuş misk kokusu gibiydi. Boş alanın sessiz sahnesinde yer alan çiçek kümeleri, arasında oturan kısa esmer adam için mükemmel bir görüntüydü. Savaştan bu yana geçen günler karanlıktı ve Tony Stark'ın bile düzgün bir şekilde düşünmesine imkan yoktu. Çok izole hissettiriyordu. Kendini çok yalnız hissediyordu. Çok soğuk.
Sonbahardı. Çiçekler, parlak yapraklarını, onları kasvetli olanlarla ya da bir daha açmamak üzere döküyorlardı. Ağaçlar ise yerdeki kusurları kaplayan kırmızı ve turuncu yapraklarını kaybediyorlardı. Tony bu güçlere sahip olmayı isterdi. Kendi sorunlarını ve kırıklarını saklamak için.
Yavaş yavaş, Tony ayağa kalktı ve ölen sararmış çimlerin üzerinde yürüdü. Parmakları az önce dolaştığı tarladaki yüksek bitkilere karşı dans etti. Nerede olduğu veya buraya nasıl geldiği hakkında hiçbir fikri yoktu. Bu şimdi onun yeni alışkanlıklarındandı. Kaybolmak ve anlamamak.
Bir rehberi yoktu. İşin sonunda canlı çıkıp çıkmayacağını bile bilmiyordu. Kendisine dair çok süphesi vardı. Artık zayıftı, en azından o öyle hissediyordu.
Dikkatli bir şekilde, Tony tembel atıl adımlarından kurtulan birkaç kır çiçeğinden birini aldı. Küçük, deniz mavisi yapraklara baktı; parmak uçları, buruşuk dokuyu okşuyordu. Renk, uzun zaman önce aşık olduğu kahrolası gözler gibiydi. Elini sıkı bir mengeneyle kıvırmadan önce avucunun arasına koyulmuş çiçeği, göğsüne baskı yapan ağır duyu olarak, doğal yaşamı ezdi. Güzelliği ve hayatı azaltmak çok kolaydı, bunu daha önce nasıl görmemişti? Nasıl bu kadar kolay ezilebilindiğini?
Gözlerini kapatırken, yukarıda olan bulutlar çizgili gökyüzünü kendi kasvetli renkleri ile kaplıyordu. Yumruğunu yavaşça tekrar açtı ve kırışık yaprakları yere bıraktı. Ancak orada esen meltemde çırpındılar, yavaşça yere çöktüler ve orada uzandılar. Düşen yapraklar, başka bir rüzgarla savrulmayı bekliyorlardı. Tony de aynısını yaptı, daha önce defalarca elinde tuttuğu yaralı eller tarafından kırılmayı bekliyordu.
Dizleri kuru zemine düşüne kadar sayısız saatlerce yürüdü, Tony gözlerini bir kez daha açmadan önce derin nefes aldı. Vizyonu, korkunç iğneler gibi görünen keskin gözyaşlarıyla bulanıklaşmıştı.
Sert bir şekilde gözlerini kırpıştırdı ve titreyen ellerini, etrafındaki toplanan diğer çiçeklere yönlendirdi.
Çok bozulmamış görünüyorlardı, bu milyarderin birçok kez göz ardı ettiği ve gözden kaçırdığı bir ayrıntıydı. Kendinden başka varlıkların benzersizliği. Aydınlanmanın getirdiği batma duygusu. Soğukluğun getirdiği uyuşukluk gibi.
Tony elleriyle temiz, küçük bir çiçek tacı hazırladı. Sapları ve küçük yaprakları birbirleriyle etrafına sarılarak kusurlu şekillerde birer güzellik yarattı. Hepsi, bildiği ama aslında yaşanmamış olan anılara dokunmuş; kırmızı, turuncu ve diğer solgun kır çiçeklerinin arasına sıkışmıştı.
Tuhaf zarif yeşil gövde ve yapraklar, eksik olanın bir başka hatırlatıcısıydı. İç içe geçme şekilleri ona çok fazla anı veriyordu. Sevdiğinin hasarlı elleri gibi.
Her ne kadar zor olsa da başarmıştı. Mektubu okuduktan sonra Stephen ile sahip olduğu olasılığı merak etmişti ve birkaç büyücünün yardımıyla -Illyana ve Wong- sadece beraber yaşadıkları zaman çizelgelerini görmüştü. Görmekle kalmamış, yaşamıştı. Böylelikle de... Aşık olmuştu.
Etraftaki karanlığı bir kez daha gizlemek adına Tony'nin gözleri tacı başına getirirken kapandı. Nemli saçlarına yerleştirdiğinde içini çekti. Bir rahatlama gibiydi. Ağırlık göğsünden kalkıyor ve değişiyordu. Silahları değiştirip onu ısıtmak için bir kucaklamaya sokuyordu. Bu onun daha az soğuk ve yalıtılmış hissetmesini sağlamıştı.
Tony'nin yüzünde hafif bir gülümseme belirdi, bu silahlar onu güvende tutuyordu. Onu şimdilik problemlerden alı koyuyordu. Bu kırıklarını ve korkularını gizlemesine yardımcı olabilir, hatta onları doldurabilirdi.
Arzu ettiği dokunuşun, gerçekte var olmadığını hatırladığında daha çok gözyaşı düştü. Ellerin üzerindeki karmaşık detaylar Tony'nin sulanan gözlerinden daha canlıydı. Ya da yüzünün detayları. Her gün kabul edilmeksizin bunu görmek istiyordu.
Yine de, tüm bunlara rağmen karşısındaki figür hala onu eve getirmek istiyordu. Ve bu Tony'nin gitmek istediği yer değil. Gerçek şeyi özlemişti. Gerçek dokunuşu. Gerçek yüzünü.
Elinde başka bir taç daha vardı. Beyaz çiçekler ve daha koyu olanlarla süslenmişti, bugün tam bir yıl önce mezar taşına bıraktıkları gibi. Muhteşem görünüyorlardı, Tony başka bir evrende de olsa beraber olduğu adam için daha azını kabullenemezdi zaten.
Yarattığı simülasyondan çıkma vakti gelmişti.
Yavaş yavaş Tony gözlerini açtı ve laboratuvarına baktı. Karanlık, miskli laboratuvarına. Kalktı ve koltuğuna oturdu, omuzlarındaki battaniyeye sarıldı, kucaklamak için yeterince iyi bir yerdeydi. Başını kaldırırken, küçük bir çiçek düştü. Rüyasındakiyle aynıydı, deniz mavisiydi.
Dahi şaşkınlıkla etrafına bakındı. Kahverengi gözleri, diğer evrende olan ilk buluşmalarında çekindikleri onun ve Stephen'ın çerçeveli resmine yerleşti. Resim kalbini ısıtıyordu ve Tony'nin bu zor zamanlarda yanında olmasına izin verdiği çok az şeyden biriydi. Ve yine de, çerçevenin üzerinde bantlanmış iki yabani çiçek buldu.
Bir beyaz ve kırmızı. Yanında altın renkle ve neredeyse mistiksel bir kaligrafiyle yazılmış olan notu gördüğünde kalbi sızladı.
'Bana katılmana gerek yok. Her zaman seninle olacağım.
Sonsuza dek ve daima.
Stephen x'
⎊
⇀ tony, mektubunu okuduktan sonra illyana ile wong'un yardımıyla stephen ile beraber olduğu olasılıkları araştırıyor. Bu bölümü yazarken gözlerimin dolmadığını söylesem yalan söylemiş olurum.
⇀ düşünceleriniz?
the end
ŞİMDİ OKUDUĞUN
reverse [stephen + tony]
Fanfictionstephen gördüğü onca olasılıklardan sonra sevmeye başladığı adamın, sonunda mutlu olduğunu gördükten sonra ölmesine izin veremezdi. ⇀ end game | au ⇀ stephen vincent strange & anthony edward stark ⇀ #1 - ironstrange 24.01.2020