Un castel asa cum ți-l imaginezi

42 0 0
                                    

     Pianul răsuna lin în întregul castel acompaniat de viorile ce sunt mânuite cu pricepere si finețe. 
     Fiecare încapere are fereste bine lustruite de sus până jos din podea până în tavan . Perdele de un alb translucid și draperii cu o culoare la fel de intensă ca si sângele,  iar paturile noi te leagănă pana in lumea viselor. Tablouri mari cu rame din argint pur erau aranjate pe holurile largi ce aveau  covoare din mătasea cea mai scumpă.  La fiecare ușă de o parte si de alta se află armuri pe care nimeni nu îndrăznea să le atingă,  iar pe ușile din lemn masiv erau sculptati regi și regine ce au condus cândva ținutul de acolo. 
      Din turnurile cele mai inalte se putea vedea tot regatul plin de veselie,  soldații păzind intrările,  râul ce se deplasa ușor in jurul castelului și vârful brazilor măieștri . Curtea interioară avea poteci largi , iar pe marginea lor se găseau la fiecare pas noi flori . Treptele din marmură albă te duceau la un leagăn cu acoperământ îndreptat cu fața spre munții pietrosi ce s-au înălțat pe lângă râul ce suspină. 
     Acolo unde muzica se aude cel mai bine bine se află tronul , așezat în capătul sălii mai sus decât orice scaun aflat în încăpere.  Făurit din aur încrustat cu smaralde și rubine.  Atunci când se insera felinare erau aprinse peste tot,  iar pe blana din fața semineului puteau fi găsite cărți ce erau numai bune de lecturat in liniștea nopții
      Un castel numai cum pot sa visez. 

Printre rafturile imaginatiei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum