5. rész

3.8K 199 32
                                    

~ Jimin szemszöge:

Jungkook az ágyam előtt megállt.

- Mivan Chim? Tán csak nem megijedtünk?- vágott aranyos pofát.

- N-nem, mitől ijednék én még? Chh tőled?- nevetem el magam

Jungkook ekkor közelebb hajolt és megszakította azt az egy métert köztünk.

- Ismered azt a szavat hogy privát szféra?- próbálok bátor lenni viszont nagyon nem vagyok az. Mint ahogy a mézengúz rajzfilmen is mondja az egyik méh teletojt gatya, MEGVAN!

- A te privát szférádba én bármikor beléphetek kiscicám- mosolyodik el. Ejj de lekaparnám azt a mosolyt az arcodról. Ekkor végre elhajol tőlem- mint ahogy Taehyung is mondta csak unatkozol itt úgyhogy arra gondoltam elviszlek egyet medencézni- ooo boi... Ne ne neeee. Utálok medencézni. Olyankor csak egy fürdőgatya van rajtam és rá tud látni a hájas,undorító testemre. Ahh nem lehetek ekkora beszari. Bizonyítanom kell hogy én nem félek semmitől se.

- Hmm jó ötlet- villantottam egy nagyon élethű,mégis egy kamu mosolyt.

- Szuper- tapsolt egyet.

- Még egyet tapsolsz és eskü a kutya helyett én haraplak meg- mondom neki mérgesen, mire elkezdett nevetni.

- Na ilyen vicces dolgot is régen hallottam- törölte le a nem létező könnyeit- kiscicám, neked inkább karmolnod kéne- hajol újra közel hozzám és a fülembe súgja- majd mikor úgy megduglak hogy lábra se tudsz majd állni napokig- majd a fülembe harap. Ekkor úgy levert a víz mint a sicc.

- Menjünk akkor már- lököm el magamtól, és elkuncogta magát

- Húzd fel a fürdőruhát kint megvárlak- majd sarkonfordult és kiment a szobából.

Ekkor a gardrób felé fordultam és próbáltam keresni egy fürdőgatyát. Mi a krumpli? Hol van az a nyamvadt fürdőgatya??
Már vagy fél órája keresem és semmi. Lehet szólnom kéne Kooknak. Igen szólok neki aztán lehet hogy békénhagy  és elmehetek aludni, hisz elvégre fél 9 van. Az ajtóhoz veszem az irányt majd kinyitom és megpillantom Jeonggukot ahogy telefonozik.

- Na végre már vagy fél órája bent va...- ekkor felpillant és látja hogy abszolút nem vagyok átöltözve- hol a fürdőruhád? Nem szépen megmondtam hogy öltözz át?- mondta idegessen

- Nem találom sehol se- hajtom le a fejemet. Ekkor Kook elém állt és felemelte a fejemet

- Akkor majd én megkeresem- majd egy érzéki csókot nyomott a homlokomra. Nem értem ezt a Kook gyereket. Egyszer kedves, egyszer meg egy igazi pöcs. Egyeszer ordít, egyszer meg itt puszilgat. Nem mondom hogy nem esik jól az érintése, de nem kéne ekkora pöcsnek lennie mielőtt hozzámér.

- Megvan- mondja Jungkook. Hoppá de elgondolkoztam. Észre se vettem hogy már megtalálta.

- Köszönöm- kapom ki a kezéből

- Szopacs hogy megtaláltam. Jobban örültem volna ha meztelenül lettél volna.- biggyeszti le ajkát. Egyem meg most olyan mint egy aranyos nyúl. V-vagyis mint egy patkány. Fúj. Hülye Jimin. Ne gondolj olyanra ami nem is igaz

- Álmodozni szabad attól Jungkook- veregetem meg lágyan a vállát majd elindulok a fürdőszoba felé. Miután becsuktam az ajtót, DUPLÁN bezártam. Ismerve őt még beront oszt elveszi ezt a fürdőgatyát tőlem. Miután áthúztam a fürdőgatyát kizártam az ajtót és kimentem Kookhoz egy törölközővel a kezemben.

- Igazán kívánatos vagy kiscicám- nyalja meg száját.- na akkor menjünk- magam köré tekertem a törölközőt majd Jungkook elindult az ajtohoz, kinyitotta és előreengedett. Jungkook elém megy én meg elkezdem követni.

Mikor odaértünk Kooksi kinyitotta az ajtót és bement majd én is így tettem. Mikor megláttam a medencét elállt a lélegzetem is.

- Aztaa- tátottam el a szám. Az egész szoba sötét szürke csempékből állt. A medence hatalmas volt és ami a legdurvább hogy arany színű. Nagyon szeretem az arany dolgokat. Nem azért mert nagyon drága, hanem a színe tetszik. Balra két ablak volt és hozzájuk 2 függöny is. A függönybe arany csíkok voltak, maga a függöny pedig fehér volt. Egyszerűen gyönyörű látvány.

- Csukd be a szád Chim cica, még valami belerepül- csukja be a szám és rámkacsint- na akkor menjünk be a medencébe- kezdett el vetkőzni, én meg voltam olyan idióta hogy végignéztem ezt a tevékenységét. Amikor levetette a pólóját elémtárult izmos felsőteste. A hasa kockás volt. Jungkook maga a csokinyúl. Hisz olyan az arca mint a nyúlnak, és kockás a hasa mintha egy tábla csoki lenne

- Tetszik amit látsz kiscicám?- karolt át Jungkook, ezzel egymásnak nyomódtak felsőtesteink.

- Csak azon gondolkoztam hogy te maga vagy a csokinyúl- tolom el magamtól

- Ezt hogy gondolod- tette keresztbe a kezét

- Hát az arcod olyan mint egy aranyos nyuszinak, és a hasad pedig kockás mint egy tábla csoki- magyarázom el neki

- Szóval aranyos vagyok- villantja elő fogait- csak az a baj hogy te előbb fogsz répát fogni mint én cicám- mondja sunyin

- Látom megragadtad a lényeget- forgatom meg a szemem

- Na de menjünk már a medencébe- fog rá lágyan a csuklómra és elkezd húzni a víz felé. Istenem.... Most segíts meg.




Hella gyermekek!
Meghoztam az új részt. Ezt a részt 3 nap múlva akartam kirakni de inkább kirakom ma. Remélem mindenkinek tetszett, még akkor is ha kicsit unalmas lett😅 na de akkor tali a kövi részbe
addig is
             BE POSITIVE🤟
LUV YAAA🖤
     

Megvagy kiscicám  (JiKook ff. 18+) Onde histórias criam vida. Descubra agora