16. rész

2.1K 128 38
                                    

Jungkook szemszöge:

Mikor kijöttem Jimin szobájából abszolút nem éreztem semmiféle megbánást. Büntetés az büntetés.
Elindultam a szóbám fele majd lezuhanyoztam, fogat mostam és az ágyamba zuhantam kb annyira álmos voltam.
Majdnem hogy elaludtam mikor eszembe jutott mi volt fél órával ezelőtt. Jimin ahogy nagy fájdalommal tartsa vissza könnyeit. Akkoriban eléggé élveztem nézni ahogy szenved miközben pakolom mint egy hamburgert de mostmár egy kicsit megsajnáltam. NEM JUNGKOOK NEM SAJNÁLOD! Mi a faszom vagy te? Buzi? Nem, nem 100% heteró férfi vagyok aki nőkre éhezik. Jimin itt van mint B terv ha nagyon vágyok valakire.

Mikor először megláttam Jimin ott a szoba sarkában, teljesen megrémülve olyan aranyosnak tűnt. Ezért határoztam el hogy elhozom nem pedig megölöm. Azóta viszont más lett az egész. Ahogy látom elvan ő itt egyedül is. Szerencsére még nem szökött el.
- Háh bolond. Annyiszor lett volna lehetősége elszökni de olyan kis ügyetlen hogy meg se meri próbálni -nevettem fel a saját "viccemen".

Jimin szemszöge:

Hülye kis takonypóc. Azt hiszed nem hallottam minden szavad? Pedig pontosan hallok mindent Jeon Jungkook. Minden szavadat, lélegzetvételedet.
- Szóval nem merek szökni? Te csak azt hiszed. -mondom halkan majd elindulok a bejárati ajtó felé. Chh ki van nyitva. Hát ezek marhák. Ki az aki nem zárja be egy MAFFIA ajtaját? Hát persze, csak Jungkook bandája.

Lenyomtam a kilincset majd lassan ki sétáltam rajta. Ez az első alkalom hogy jobban is megnézhetem a házat. Viszont időm nincs hogy nézzem a házat hanem el kellene indulni. Elindultam a kapu felé majd kinyitottam és kiszaladtam rajta. Csak futottam amerre csak láttam. Kb már 3 km-t futottam mikor már nem bírtam tovább. Megálltam és leültem a legközelebbi padra amit találtam. Amint leültem láttam hogy nem is olyan messze van egy játszótér. Felkeltem majd elindultam a hinta felé.
- Ahh milyen jó hintázni ennyi idő után-mondom ki őszintén.
- Szia. Új vagy erre? Nem láttalak még azért kérdezem - hallok meg mellettem egy hangot. Annyira elvoltam a saját világomban hogy észre se vettem a lányt aki mellettem ült a hintán.
- Oh, szia. Igen új vagyok. Mondhatni -vakarom meg a tarkómat
- Ezt pontosan hogy érted? - kérdezte a lány.
- Megszöktem egy árvaházból mivel nagyon csúnyán bántak velem. -hazudok neki. Nem mondhatom hogy hello tesó én vagyok az akit a híres FaszVagyokJungkook elrabolt.
- Értem. -mondta halkan majd felém nyújtotta kezét- amúgy Mina vagyok téged hogy hívnak?
- Jimin- majd kezet ráztunk.
- És most van esetleg hova menned? Mert ha nincs akkor átjöhetsz hozzám. Úgyis egyedül élek és kicsit unalmas.
- Hát igazából nincs úgyhogy elfogadom az ajánlatot. -felkeltünk mindketten és elindultunk a háza felé. 10 percnyi séta után egy halvány lila ház elé értünk. A ház nem volt se kicsi se nagy, hanem inkább olyan közepes méretű. A lányka kinyitotta az ajtót majd előre engedett.
- Nem nagy durranás a ház de viszont otthonnak lehet nevezni. -mondta halkan Mina.
- Ne viccelj, éppen szép a ház. Igazán otthonias és tág ha egy ember lakik benne.
- Most hogy itt vagy Jimin már nem egy ember lakik itt- kacsintott rám.- addig maradhatsz amíg akarsz.
- Komolyan? -tágultak ki a szemeim
- Nem vagyok ismert a hazudásról úgyhogy igen komolyan. Mint mondtam kicsit magányos vagyok itt egyedül ezért őszintén örülnék ha maradnál.

Ekkor elindultam felé majd megöleltem.
- Nagyon köszönöm.

Taehyung szemszöge:

Mentem volna kajálni mikor megláttam Chimmyt ahogy a bejárati ajtó felé néz.
- Nah mi az langyi? -mondom neki teli szájjal. Langyi a neve mivel olyan bisex macskának néz ki. Néha én is gondolokozom hogy elmegyek gyógyítkozni hogy mit eszembe nem jutnak.
A macsek csak rám nézett majd vissza az ajtóra.
- Nincs itt senki, miért nem mész szépen fel Ji- és ekkor értettem meg az egészet.

Yello!
Szerencsére vége a felvételiknek úgyhogy ezért van időm írni most. Remélem minden okés veletek és hogy megvagytok és élvezitek a nyarat amennyire csak lehet.
Sajnálom ha ez a rész egy kicsit unalmas lett de esküszöm a kövi nagyon jó lesz.
Addig is legyetek jók, és majd nemsokára tala.
Byeee❤❤❤

Megvagy kiscicám  (JiKook ff. 18+) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang