1

129 10 4
                                    

UYARI!!!!!! Aşk-ı Memnu çakmasıdır... Eğer canınız sıkkınsa veya eğlenmek istiyorsanız okuyun..





Jungkook ve Taehyung evlenir. Aradan bir kaç gün geçer. Çok fazla denemelerine rağmen Taehyung'un çocuğu olmaz bu yüzden Jungkook, Taehyung'u Jimin ile yatarak aldatır.

Jimin hamile kalır ve Hoseok doğar. Jimin Hoseok'a tek bakamayacağı için Jungkook'un kapısına dayanır.

Taehyung olanları öğrenir. İntikam almak için Jungkook'un anneannesi olan Jin ile evlenir. Jin hamile kalır ve Suga doğar.

Jungkook bunları öğrenince olanları Taehyung'un dedesi olan Namjoon'a anlatır ve ona evlenme teklifi eder ama Namjoon Jungkook'un anneannesine yani Jin'e aşık olduğu için bunu kabul etmez. bu yüzden üvey oğlu Yoongi'ye gider. yoongi ile evlenirler. Ve Taehyung Jungkook'un kaynanası olur.

Bir süre sonra Hoseok annesi Jimin'e aşık olur ve aşkını itiraf eder. Ama Jimin bunun yanlış bir şey olduğunu söyler. Hoseok sinirlenir ve Yoongi'yi kendine aşık eder. Yoongi Jungkook'dan ayrılmak zorunda kalır. Zaten Jungkook hala Taehyung'a ve Jimin' karşı birşeyler hissettiği için seve seve ayrılır.

Hoseok ve Yoongi'nin düğün günü gelmiştir. Taehyung, Jungkook ve Jimin çocuklarının düğün gününde karşılaşırlar.

Jungkook Taehyung'a onu sevdiğini ve affetmesini istediğini söyleyecektir ama dünür olduklarını hatırlayınca susar. Taehyung Jimin'i düğünde gördüğü an aşık olur ama hala Jungkook'u seviyordur sadece kendisine yaptığını yediremiyordur. Jimin'de Taehyung'u seviyordur. Ama hala Jungkook'u sevdiği için Taehyung'a olan duygularını bastırıyordur.

Jungkook tüm cesaretini toplayıp Taehyung'a açılmaya gidiyordur. Aynı zamanda Jimin Jungkook'a Taehyung da ikisine. Hepsi aynı anda birbirine açıldığında çok mutlu olurlar.

Çocuklarının düğününe itiraz edip kendileri evlenecekleri sırada Taehyung'un dedesi Namjoon ile Jungkook'un anneannesi Jin evlenmek ister bu yüzden VMİNKOOK 1 hafta sonra evlenmeye karar verir.

BANGTAN-I MEMNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin