A nevem Kim Taehyung. 25 éves egyetemista vagyok, Szöulban élek. Eléggé átlagosnak tartom magam, sötétbarna hajam van, barna szemem és nem is vagyok a legmagasabb. Az egyetemet ebben az évben kezdtem el, már 2 hónapja járok oda. Az unokatesómmal élek együtt, ő 17 éves, a neve Jung Hoseok. Hoseok itt jár gimnáziumba, ezért költöztünk ide együtt. A szüleink szerintem jobban is örülnek neki, ha nem vagyunk otthon, mert folyton csak veszekedtünk... sajnos nem a legjobb a viszonyunk velük, mert folyamatosan azt hajtogatják, hogy ugyan olyannak, és ugyan olyan sikeresnek kell lennünk, mint amilyenek ők, nem engednek el szórakozni, folyton azt akarják, hogy tanuljunk. Ezt mi Hoseokkal megelégeltük, és ezért döntöttünk úgy, hogy bérlünk egy lakást, és összeköltözünk. Hobival nagyon közel állunk egymáshoz, mindent megbeszélünk egymással, mindig ott vagyunk egymásnak, bármi történik.
Egyik este Hobival filmezni készültünk, de előtte leszaladtam a sarki boltba, hogy viszek haza popcornt és chipset. Éppen sétáltam a snackek sorába, amikor megláttam egy csodát. Ennek a csodának a szép barna fürtjei fényesebben ragyogtak a Napnál, a szép barna szemei csak úgy csillogtak, és teste olyan izmos volt, nem bírtam levenni róla a szemem. Éppen a chipseket nézegette. Nem is értem... hogy lehet valaki ennyire fitt és izmos, ha közben chipset zabál... ez a férfi maga a két lábon járó varázslat. Na várjunk egy kicsit... én tényleg ezt gondolnám? Hiszen ő egy fiú! Hogy mondhatok ilyet egy fiúra? Mi történik velem? Én mindig is a lányokat szerettem!
Közelebb mentem hozzá, hiszen én is chipsért jöttem. Hirtelen megcsapott ennek az ámulatba ejtő ember iszonyat jó illata. Egyszerűen csak úgy éreztem, hogy mindjárt itt helyben rámászok. Elkezdtem nézegetni a polcon lévő árukat, és megláttam egy jót. Lay's barbecue. Tökéletes. Hirtelen nyúltam a chipsért, amikor kezemen megéreztem egy másik kezet. Egy pillanatra lefagytam, majd ránéztem a mellettem állóra.
- Enyém! -mondta a fiú, gyerekes mosollyal a gyönyörű és hibátlan arcán.
- Te csak hiszed! -válaszoltam.
A fiú elkezdett nevetni, majd levette a kezét az enyémről, és felém tartotta.
- Jeon Jeongguk.
- Kim Taehyung. -ráztam kezet vele.
Iszonyatosan puha keze van. Mintha egy pillecukor tömböt fogdosnék. Végig futott a hátamon a hideg. Azt hiszem szerelembe estem. De ez hogy lehet??
Ha tetszett a rész voteoljatok és kommenteljetek !♡
ESTÁS LEYENDO
Who do I love :: vkook
FanficJungkook közelebb lépett hozzám, és megölelt. Azt hittem, hogy ott esek össze a karjaiban. Annyira jó őt megölelni. Biztonságérzetet ad. Azt hiszem, nagyon, de nagyon beleszerettem Jeon Jeonggukba. - A történet Kim Taehyungról, egy 25 éves egyetemis...