•~•Capitolul 1•~•

113 5 0
                                    

~14 Octombrie 2019~
Două picături de ploaie, se lipesc de geamul Valentinei.
Frunzele colorate zbor în toate direcțiile, acoperind strada fetei, cu un covor multicolor.
La geamul din camera ei, stătea prinsă în lumea întrebărilor fără răspuns..Valentina.

Valentina era o adolescentă de 17 ani. Avea părul de culoarea aurului, ochii de un verde intens, iar pielea albă, ca varul. Buzele îi erau căprate din cauza firelor de aer rece, care mai reușea câte una, se strecoare prin încheieturile geamului de sticlă.
Aceasta stătea într-un orășel destul de micuț numit Alexandria, unde..dacă stai te gândești bine..aproximativ pe toată lumea cunoști.
Valentina stătea într-un apartament destul de micuț, dar perfect pentru ea și părinții ei.
Îi plăcea se piardă cu gândul în lumea muzicii, și scape măcar câteva minute din lumea asta bună de nimic. fie doar ea și cele 2 căști din ureche.
Lângă fată, stătea confuz motanul acesteia, pe nume Gasperd. Motanul tot îi cerșea atenție, cu ochișorii lui de un albastru marin, care din două clipiri, îți fură atenția.
Acesta se tot plimbă în poala ei, până când..

E: -Gasperd!! Pe bunee?? Nu am voie nici 5 minute stau liniștită de tine, împielițat mic!?!

Motanul se uită nedumerit la ea, neînțelegând ce vrea să zică. Dar..cu două scheme din codiță, și o flexiune cu piciorușele din spate, sare ca un atlet din poala călduroasă ale stăpânei lui, și pleacă cu mustățile bosumflate în bucătărie, supărat de neprimita atenție.

Suflete pe 2 roțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum