~După circa 6 ore obositoare de cursuri, fetele pleacă de la liceu.~
V: ~Ziua asta..a fost cea mai grea, mă jur.
A: ~Valentina! Nu încerca să sari peste subiect! Știi foarte bine la ce mă refer! La balul ăla o sa vii cu mine! Avem 3 zile să ne pregătim.
Până la urmă, Valentina acceptă cu greu invitația Andreei, la insistența ei.
V: ~Ooff, doamne! Cu ce am greșit eu? Bine, Andre -_- mergem.
A: ~Pe bune??! Waaa :)) am reușit -^- dacă tot e vremea așa..hai să îți fac o cinste cu o șhaorma :) nu m-ai refuza.
V: ~Vezi că nu ești proastă? Haidaa :))
Fetele își iau gențile, se urcă într-un taxi din apropiere, și pleacă către fast food.
Vremea ținea și cu fetele. Copacii fluturau din crengi, soarele se ascundea după blocurile din oraș, dar totuși, își păstra din proprietăți, și nu lăsa frigul să corupă peisajul de basm.~După aproximativ 5 minute trecute ca printr-o clipită..fetele ajung la destinație.
Se uită ici-colo, în stânga-dreapta, în cautarea unei mese libere.
După ce privirea ageră de felină a Valentinei găsește un loc liber, Andreea fuge imediat ca un leopard, să dea comanda pentru amândouă.Valentina rămase singură.
Vântul îi adia prin suvițele aurii, făcându-le să se desprindă una câte una, din cocul dezordonat.
Mii de gânduri îi străbat mintea. Frica de viitor, nesiguranța, teama de noile schimbări care aveau să se producă după terminarea liceului..
Toate aceste gânduri, îi străbăteau mintea fetei, căzând cu gândul într-o altă direcție, într-o altă lume.
După un timp, gandurile i-au fost întrerupte de un zgomot. Fără să-și dea seama..telefonul i-a cazut de pe masă, iar într-o fracțiune de secundă, s-a întins din toate pueterile până la podea, pentru a putea recupera telefonul.
Degeaba..nu era!! Când și-a ridicat privirea, un tip bine făcut, cu o jachetă neagră și blugi negrii, avea telefonul ei in mâna-Ăsta e al tău? Întreabă el cu un glas rece.
V: -Ddd..a.. Scuză-mă! Răspunde fata cu un glas stins și firav~Atunci ial! Data viitoare ai grijă unde îți pui lucrurile.
Valentina ia telefonul cu puțină sfială, și îl pune la locul lui. Îi mulțumește încet tipului, și își așteaptă prietena în contiuare.
CITEȘTI
Suflete pe 2 roți
Novela Juvenil•El un băiat cu gânduri mărețe. •Ea o tipă cu gânduri limitate. Poate exista dragoste între un motociclist care nu poate definii iubirea, și o fată care ar da orice pentru așa ceva?