Rose
Ben Rose hergün gezerim ne de olsa para babamın mirasından kalmıştı.
Ancak annem ve babamı bir trafik kazasında kaybetmiştim. Asla çalışmıyordum her şeyin bir sonu vardı tabii ki bu paranında ve sonu geldi tükendi..Bir gün kapıyı açtığımda haciz memurları evimdeki her şeyi aldılar ve götürdüler.
Beş parasız sokakta kalmıştım . Annemin arkadaşı aradı.
R=Alo
A.a.=Alo Rose Kızım başına gelenleri duydum şimdi nasılsın? Bu arada ben Min Soo Teyzem Kızım
R =Aaa Min Soo teyze bende iyiyim
A.a.=Tamam kızım
R= Min soo teyze iş verebilir misiniz?
A.a.=Oģlum Yoongi'nin evimdeki aşçı işi bırakmış zaten seninde aşçılık ile ilgileniyordu diye biliyorum. Olurmu hayatım?
R= Tabi ki de
A.a.=O zaman yarın saat 12 de *******cafe ye gel tatlım
R=Tamam Min Soo Teyze
(A.a. annemin arkadaşı demektir. )
Sabah olmuştu ben zaten üstümde siyah mini etek ve t-shirt ile donmuştum.
12 olmuştu fırladım ve cafe ye gittim.
Min Soo teyzenin oğlu da ordaydı.
Min Soo teyzenin telefonu çaldı. Masadan kalkması gerektiğini söyledi.
Ben ve Yoongi baş başaydık. Bana platosu vermişti üşüdüğümü görünce ve arabaya gitmiştik çünkü yatılı kalacaktım. Eve geldiğimdehemen yemek hazırlamaya karar verdim. Ramen yapacaktım ki zaten hastayım. Hemen sofrayı falan da hazırladım. Yoongi'de oturdu ve yemeği yemeye başladı hiç konuşmuyordu neredeyse sofrayı kaldırdım ve nerede yatacağımı sormak için Yoongi'nin yanına gittim.R=Nerede yatacağım?
Y=Yatağımın yanındaki koltukta
R=Ne hayır
Yoongi kolundan tuttu ve beni kendine çekti
Y=O zaman benim yanımda yatarsın Rose nedersin
R=Yok Yok ben en iyisi salondaki kanepede yatayım daha mantıklı dimi
Diyerek sahte bir gülüş attım ve çıktım
İçeri de yatıyordum burası çok soğuktu uyumam gerekiyordu. Sabah olmuştu ve üstümde bir pike serili idi.
Yoongi uyandığımı gördü ve bana hemen kalkmam ve ona birşeyler hazırlamamı söyledi. Bende hemen hazırladım ve hemen sofrayı hazırladım. Hemen yemişti. Koruması ile evden çıkmıştı. Ben hasta olduğum için ateşim vardı. Hem de çok yukarı çıkarken merdivenin başına geldim ve orada bir anda başım döndü ve gözlerim kapandı. Gözlerimi açtığımda Yoongi yanı başımda gözleri kızarmış bir şekilde duruyordu.R=Bana ne oldu?
Y=Havale geçirdin hepsi benim yüzümden oldu Rose
R=Hayır Yoongi kendini suçlama
Y=Hayır Rose ben suçluyum sana kendimi nasıl affettirebilirim?
R= Hmmm bir düşüneyim bir çikolata almaya ne dersin
Y=Harika olur
Diyerek beraber güldük hastane servisini aradı ve çikolata istediğimizi söyledi. Çikoaltalarımız gelmişti ve birlikte yemeye başladık çikolata yerken birlikte şımarıyorduk. Çikolatalarımızı bitirdik.
Y=Rose bir dakika dudağının kenarında bir şey kalmış
R=Tamam Yoongi al o zaman
Yoongi bana yaklaşıp yavaşca dudağımın kenarındaki parçayı aldı ve ağzıma koydu. Vicdansızın oğlu!!
Y=Eve mi gitsek?
R=Tamam nasıl isterseniz
Y=O zaman taburcu kağıtlarını alıp geliyorum.
Yoongi taburcu kağıtlarımı almıştı. Ben ise üstümü değiştiercektim. Elim hastane elbisesinin fermuarına yetişmiyordu. Bu yüzden Yoongi den biraz indirmesini istedim i da ben yardım etti. Benim için gri bir kazak ve siyah bir pantalon almış. Saçımı salık bırakmayı tercih etmişitim. Hala hastaydım ama Yoongi bana çok iyi bakıyordu. Eve gelmiştik. Bana çok yardımcı oldu. Beni kucağına aldı ve bu günlük onun yatağında yatmamamı söyledi.
Bana çay filan da yapmış valla patronum şekerr adı üstünde SUGA !
Sonraki gün iyileşmiştim. Yoongi kıyafetlerinin benim ona giydirmemi söyledi. Yavaş yavaş gömleğini çıkarmaya başladım. Ve üstüne giydirdim. Kravatını ayarlamaya çalışırken yüzümüz birbirine çok yakındı. Ona kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim. Misler gibi kahvaltı hazırladım. O da doya doya yedi.
Ardından işe gitti ben evde oturuyordum. Yoongi telefondan mesaj göndermiş.Yoongi
Hey Rose canın mı sıkılıyor?
Ehh biraz
Benimde çok sıkılıyor
Sizin işiniz yorucu olmalı
Evet Rosie o yüzden bugün erkenden eve geleceğim
Kendi tercihiniz
;)
;)
Yoongi eve gelmişti. Beni çağırdı.