Návrh + Needletail

391 26 29
                                    

Weeeeelll! *Začne se dusit* shit.. kašel xD
Nom! Takže než se vrhneme na další smrt mám pro vás návrh na speciál za těch 5 000 přečtení! Cx

Můj (Mafínkův xD) nápad je, že si můžete na mě vymyslet otázky, jakékoli, ale asi týkající se Warriorek, ale to je na vás, které mi budete pokládat a já vám je budu zkusit co nejpravději říci. Co vy na to?
Takže mi do komentářů pište CO. VÁS. JEN. NAPADNE

"Why that sounds dangerous..?" Nevermind xd vše je snad jasné! Now to the death!

Needletail neboli Jehla či Jehlice je jedna z mých naprosto nejoblíbenějších a nejstatečnějších koček vůbec

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Needletail neboli Jehla či Jehlice je jedna z mých naprosto nejoblíbenějších a nejstatečnějších koček vůbec.
Pamatujete si na smrt Kameňáka, který zachránil Pruhova koťata? Tohle je to samé!
Jehla zabavila Temnoocasého, Švába (tpč..to je jméno xD) a... *Rebooting* how the fuck am I suppose to.. *completed* Hezounku.. hey! Já nevím jak Přeložit Sleekwhisker jasné? Nebo Elegantku..Idfk xd řekněte mi jak jí mám nazývat.
No nicméně je zabavila, aby mohla Fialka utéct a teď vás trošku víc vložím do smutné a vecnei pravdy.

Jehla byla učedníci Stínového klanu. Jakožto koťata s Elegantkou a dalšími byly velice ceněni, ale když se staly učedníky, bylo na ně nahlíženo jako na hromadu odpadků. Jehlu dokonce unesla jednou sova a nikdo nevyslal hlídku, aby po jí pátrala takže tak. A když se vám toto stane a vlastně váš vůdce je.. měkkota a slabý vůdce, nemůžete přeci odmítnout nabídku od silného kocoura, který vám nabízí úkryt, společnost, potravu a to, že vás naučí skvěle bojovat ne?
Vzala sebou i Fialku (Kterou spolu s Olšíkem /Alderpaw/ našla ještě s ... Tsss... T-T-Twigbreeenčč.. twl to je takové jméno! Mluvíte o Warriorkách s rodilou mluvčí a prej jen: ,,No a jsou tu nějaké debilní jména." ,,Oh? Jaké třeba?" ,,Twigbranch." *ZáCHvAt SMícHu*.. oke vrátím se do lajny xD)
A odešla s mnoho dalšími kočkami k Temnoocasému. Získala tam i své jméno Needletail a Sleek dostala Sleekwhisker. Proto jí někdy říkám Jehla a někdy Jehloocasá xd.

Ale teď je to!: Jehla se přestala cítit u Temnoocasého pohodlně a všimla si, jak začínají být krutější a krutější. Je v tom s Fialkou, a proto podávají zprávy Olšejovi a .. Willowshine myslím, že byla ta léčitelka. Trošku se mi léčitelé pletou omlouvám se a začala se s nimi takto stýkat. Jenže jednou Fialku načapali a vytáhli si k jezeru i Jehlu. Temnoocasý jí dal nabídku:

,,Ale nebudu dělat ukvapené záběry. Je to přeci Fialky chyba, že? Proto ti dávám možnost výběru. Když jí zabiješ, bude ti odpuštěno Jehlo."

Co Jehla udělala když skočila na Fialku? Bleskurychle s otočila, pobídla jí, aby utekla, a sama se vrhla na Temnoocasého, Elegantku a Švába. Neměla šanci a proto zemřela při obětování.

Podle mě je Jehlice ta opravdu NEJVÍCE INSPIRUJÍCÍ postava ever!
Why you ask? Protože nám ukazuje, že nikdy není pozdě napravit naše chyby a udělat něco správně. A mě tu nastává problém.

Zbožňuju Temnoocasého...Miluju Jehlu.. Temnoocasý zabije Jehlu..

My mind: ... error...
xD jistě mě někteří chápou.

,, Uteč! Hned! Počítej s tím Fialko!"~Needletail to Violetpaw

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Uteč! Hned! Počítej s tím Fialko!"
~Needletail to Violetpaw

,,Jo, to by byl Ohnivý měsíc ... má ocas v každé kočičí záležitosti, i teď, když je mrtvý."
~Needlepaw at the Gathering about the prophecy

----------------------------------------------

Fuuuuu...tohle bylo delší, než jsem si myslela xD ale tak o mých velice oblíbených postavách budu asi povídat více no cx tak nezapomeňte na otázky a zatím!
Adios ❤

Warrior Cats Deaths /Cz/Kde žijí příběhy. Začni objevovat