Máme tu našeho úchyla! :D wait.. what? :D Ano slyšíte správně jsem zpět a je tu s námi úchyl XD Hádám, že Proužka musí znát naprosto každý kdo přečetl i jen půl knihy ze všech Warriorek :D ehh... asi hodně lidí ho rádo nemá ale.. nom..jak to říci.. mě nevadí.. docela ho mám ráda .. eehh. * obklopí se štíty* nonononono XD
Nejspíše se hodně z vás těší na jeho smrt.. no tak na tu si musíme/te počkat asi půl roku než vydají poslední díl první serie aneb "Nejtemnější hodinu" a dohromady tam.. pokud umím počítat XD zemřu.. Pozor spoiler.. wait.. to je celá tato kniha XD :
Kameňák - Říční klan, Mě- EH!! * začne se dusit* EH!! MĚSÍČNÍ dráp... (tpč kdo to vymyslel) - Stínový, Proužek- Stínový.. wowo kom teď píšu že? :D, Pajda- Větrný, Vichr- Hromový a Postrach a horda koček z Krvavého klanu ( a já už možná konečně dopřředělám Scourge story XD chce to někdo? :D jo.. moment.. * začne ptichu brečet nad Postrachem* m-můžeme dál..! xc xd
#Greystripehasaselfiestick XDDD.. podívejte se na to! XD ne okay.
Prožek se mi nejspíše líbil více jako záporák.. nedokážu si ho představit jako toho hodného, i když by to bylo zajímavé. Abych se přiznala, na poprvé jsem si myslela (byla jsem malá jasný? XD), že tento tmavý mourovatý válečník zabil Rudocha.. ale jakmile jsem si do toho zapletla Drápa.. tak už jsem ho přestala obviňovat i přesto jak se choval k ostatním v Hromovém k. Jakmile (Spoiler xd) se snažil v Nejtemnější hodině otrávit Šťovinku (..wtf Kapre XD.. ) /Sorrelkit/ tak jsem ho zasezačala nesnášet když pomohl Černé tlapě zabít Kameňáka nesnášela sjem ho ještě víc. Ptáte se tedy.. proč mi nevadí? Ve skutečnosti je to jeho chyba i není.
Když jsem se nad tím zamyslela došlo mi, že je to podobné jako Bodlák a Tečka ve Spottedleaf's heart /Teččino srdce/. Jak? jednoduše- Bodlák částečně manipuloval s Tečkou když byla kotě a učednice. Dělal, že si jí váží, a že mu na ní záleží a ona.. mu veřila.. když ovšem zjistila co dělá přestala mu veřit a stala se léčitelkou, aby mu uprchla. Proužek to měl stejné, ale vyjímka byla v tom, že on Drápovi nepřestal věřit i přesto co dělal, jelikož mu důvěřoval až příliš. (Tady vznikl Tigerstripe /TigerXStripe/ ship(.. oh jeez xd)) Jak jsem říkala je to jeho vina : nepřestal věřit Drápovi i přes to všechno, ale i není to jeho vina : Dráp byl moc přesvědčivý a ještě k tomu měl Proužka jako učedníka.
Abych se konečně dostala k jeho smrti tak ho zabil jeho poloviční bratr Šedý pruh. Prosekl mu hrdlo když zaútočil na Ohnivého měsíce (konečně normální jméno pro velitele XD, protože jako Leopadrhvězda mě dostala.. ale náš...EHH!! MĚSÍČNÍ dráp mě.. ne seru na to.. Tygří měsíc mě dostal víc... už vím proč je Měsícní dráp a né Tygří měsíc..ale to vám povím jindy :D) Proužek měl jít do Hvědného klanu jelikož ho tam chtěli jeho rodiče.. ale Dráp ho stáhl dolů do Temného lesa za sebou a tak se ocitl v Temném lese. Jinak Dráp už je mrtvý i jako Dark forest cat ale Proužek ještě ne..takže je možné, že ho ještě potkáme.
Okay.. nejak jsem se rozepsala, ale je to pro vás o to zajímavější a alespoň jsem vám u vylíčila jednu mojí teorii.. klidně mužete teď už psát smrti, které vás napadají a schválně... kdo z vás má rád Proužka? :D a berte toto jako dárek k novému roku :D :3 tak zatím čičiny. Au revoir!
ČTEŠ
Warrior Cats Deaths /Cz/
FanfictionTakže, jsem tu s touto knihou, kde se vám pokusím vysvětlit a vylíčit všechny..ehh.. "všechny" smrti v kočičích válečnících. Otázky jsou povoleny xD cx. Adios ❤ Všechna práva patří Erin Hunter!