Nový domov , nová škola , nová šance na lepší život ....
Jmenuju se Saikopasu Kuromori a bydlím se svými pěstouny (lidé kteří si adoptují dítě) v Tokyu kam jsme se o prázdninách nastěhovali ... na speciální doporučení jsem se díky mé minulosti dostala na UA i bez příjmacích zkoušek .. za to může můj quirk ..lidi co věcí co mám za quirk tvrdí že to není quirk pro hrdiny ale pro padouchy.. a možná mají pravdu.. na první pohled vypadá jako bych žádný neměla a pravda je taková že bych ho radši vážně neměla ...
Ráno jako každé jiné až nato že dnes začíná deseti-měsíční utrpení . Nebudu komentovat svoji přípravu do školy .. vyšla jsem z rodinného domku a vydala se napospas ulicemi města.
Došla jsem k bráně za kterou se rozprostírá obrovský pozemek UA a nadechla se ' Já chcu domů !' ostatní by si možná řekli co jsem to za člověka když nechci do UA neboli nejprestižnější školy pro hrdiny v Tokyu .. ale vzhledem k mému quirku a minulosti na to mám právo .. já ani nechtěla být hrdinou !!!
Mno nic vydala jsem se pěšinou k budově ve které budu trávit svůj drahocenný čas. ' hm fouká .. super ' já a vítr nejsme zrovna kamarádi jelikož mám dlouhé havraní vlasy které se mimořádně rádi cuchají .
Došla jsem do školy a začala hledat svoji třídu .. to bude na dlouho .. ' takže .. 1B..2A..2B .. jo tady to je , 1A !KONEČNĚ! Vešla jsem do třídy kde se mi poskytl pohled na cizí tváře , procházela jsem uličkou do zadní lavice a omylem někomu drkla do tašky .. " Dávej bacha !" ozval se ?kluk? jo asi kluk s vlasy připomínající nasranýho ježka ( ne vážně měla jsem co dělat abych se tam nesložila smíchy) a pohledem který zabíjí .. "promiň" řekla jsem a trochu se uchechtla "co se směješ přijde ti snad něco k smíchu!? " To už jsem nevydržela a rozesmála se na celé kolo , smála jsem se dobrých 5 minut ale po té co mě z toho bolelo břicho jsem radši přestala , mno konečně jsem si sedla a koukala z okna .
Přemýšlela jsem 'Nechápu ,proč zrovna já musela jít sem , vždyť je tu tolik lidí co touží potom být hrdinou , ale já nechci hrdinové jsou k ničemu ... Kde byli když jsem potřebovala pomoct já !? Nejspíš někde sundávali kočky že stromu zatím co MĚ mučili..' z přemýšlení mě vyrušil aizawa který přišel do třídy a postupně četl žáky , kteří řekli co je jejich quirk a co je přimělo jít na UA , aizawa vyvolával žáky a ti se vždy postavili a odpověděli na již zmiňované otázky.
Moc jsem ho nevnímala ,
"Saikopasu Kuromori" , vyvolal mě a já se postavila , " jmenuji se Saikopasu Kuromori jak už jste slyšeli , na UA jsem se dostala jen kvůli speciálnímu doporučení , o svém quirku mluvit nechci " a s tím jsem se posadila do lavice , po třídě se začalo rozléhat šeptání spolužáků. Aizawa je okřikl a pokračoval dál v seznamu , zbytek hodiny jsem tak nějak nevnímala...na další hodinu jsme měli testovat naše schopnosti .. mno super , proč ne?! ... Došla jsem do dívčí šatny kde jsem si vyndala svůj převlek, nic speciálního vzhledem k mému quirku jsem měla koženou bundu , elastické kalhoty a pásek za kterým jsem měla skládací tyč pro případ že by se jednalo o boj . Začala jsem se převlékat , když jsem si sundala tričko jsem ucítila pohled na zádech kde se mi po celé páteři táhla jizva . Otočila jsem se a uviděla dívku se zelenými vlasy a obříma očima , "co je?" zeptala jsem se jí , ona sklopila zrak a všímala si svého .
Poté co jsem se nasoukala do mého kostýmů jsem se vydala ven kde čekali někteří spolužáci. Teď mě napadlo že bych se mohla podívat jak vypadají .. rozhlédla jsem se a pohledem jsem se zarazila na červeno vlasem klukovi s velmi zvláštním oblekem , na obličeji měl cosi co připomínalo náhubek pro psa nevím k čemu jinému to přirovnat , měl skoro neviditelnou jizvičky přes oko a na ramenou měl ... ani nevím k čemu to přirovnat , guma od traktoru ve zmenšené verzi ? Opravdu netuším ale málem sem tam vyprskla smíchy .. ale pozor udržela jsem se .. Poté co došel zbytek třídy nám aizawa přišel oznámit prý velice důležitou zprávu . " Takže jste tu aby jste ukázali co ve vás je, zde budete soupeřit v různých disciplínách a aby jste to neflákali tak upozorňuji že ten nejhorší bude vyhozen ze školy"Okey guys .. nachází te se u mého prvního příběhu , doufám že vás to zatím zajímá a že budete ve čtení pokračovat .. každopádně jak jste si mohli všimnout nikde jsem zatím nezmínila quirk Sai , zkuste si typnout který quirk jsem pro Saiko vymyslela (v BNHA se tento quirk nenachází) tak hodně štěstí a byeeee
ČTEŠ
I'm Not Hero!
FanfictionSaikopasu Kuromori se na doporučení dostala na UA do třídy 1A, nikomu ale zatím neřekla jaký má quirk. Má strach jestli by ji i bez ohledu na její quirk a minulost přijmuli mezi sebe.