.
.
.
Pomalými kroky se rozešel k dívce , která byla připoutaná v rohu místnosti ..S leknutím jsem se probudila a podívala se na displej mobilu .. 5:15.. 'chmm má vůbec cenu ještě usínat'.. no po nějaké době přemlouvání jsem se teda dokopala do kuchyně kde jsem si udělala pořádnej hrnek kafe a pak se vydala spáchat ranní hygienu .. poté jsem se převlékla do uniformy a chvíli si v pokoji kreslila ..
Se sluchátkami v uších a poměrně dobrou náladou jsem se vydala napospas dalšímu dni strávenému ve škole..
Do třídy jsem dorazila celkem brzo , ve třídě seděl jen Sonic a nasranej ježek .. mno co nadělám zaparkovala jsem si to do poslední lavice kde jsem vytáhla blok a začala si kreslit ..
Do třídy začínaly pomalu ale jistě docházet i další spolužáci a ve třídě začínalo být rušno . Nasadila jsem si sluchátka a dál si kreslila ..Najednou mi do ramene drkl kámen z vedlejší lavice " Co? Co je?" rozhledna jsem se
"Už začala hodina" odpověděl kámen "jo dík" odpověděla jsem . Zbytek dne se táhl, dneska jsme měli mít odpolední hodiny s All Mightem.. Takže do jídelny pro něco k jídlu a pak zase do třídy ..V jídelně bylo nacpáno jako když jsou slevy v Kauflandu.. naštěstí mě vysvobodila.. Jirou? Jo myslím že Jirou. "Hele nechceš si sem sednout?" řekla a poklepala na místo vedle sebe. U stolu ještě seděl Pikaču, kámen,izolepa a nasranej ježek. Takže jsem si teda sedla vedle Jirou, která se se mnou začala bavit o hudbě ...
Po nenuceném a poměrně zábavném rozhovoru s Jirou jsem se přesunula zpět do třídy kde jsem čekala až začne hodina. Do třídy se doslova vřítil All Might s tím že si máme obléct hrdinské kostýmy, poté se sejdeme na cvičišti.
Poté co jsem vyšla z šatny jsem se opřela o zeď nějaký budovy a čekala na ostatní, po chvíli přišel Kirishima
a zadíval se na mě "na co tak zíráš" uchechtla jsem se . Kirishima sebou cukl "Promiň, jen mi přišlo že tě od někud znám " řekl a uhnul pohledem. "To pochybuju" řekla jsem si spíš pro sebe...Poté co jsme se sešli všichni nám All Might začal vysvětlovat co se vlastně bude dělat "Takže.. rozdělíme vás na deset týmů, pět týmů budou padouši a dalších pět týmů hrdinové , padouši budou mít rukojmí a hrdinové je musí vysvobodit časový limit je 15 minut. Týmy vycházejí po dvojicích takže by neměl být problém."
(pozn.: Dejme tomu že ve třídě 1A bude i se Sai 20 lidí .. odmysleme si třeba Minetu , myslím že nikomu chybět nebude xD) "Nějaké dotazy?" dovysvětlil All Might a bez toho anižby počkal na odpověď se na patě otočil a sebral ze země krabičku..
" Z téhle krabičky si každý vylosuje jeden papírek na kterém je napsané číslo, podle čísel k sobě budete hledat svojí dvojici." Jak to dořekl tak se k němu začali shlukovat ostatní aby si mohly vytáhnout onen papírek. Já si počkala až se to tam trochu uvolní abych se tam mezi nima nemusela mačkat jak idiot..
Vylosovala jsem si číslo 7 a začala hledat toho chudáka se stejným číslem jako jsem si vylosovala já .. S veškerou mojí smůlou jsem zjistila že papírek se stejným číslem má nasranej ježek aka Bakugo Katsuki... ten z pocitu ,že bude muset spolupracovat s mojí maličkostí (nebo že bude muset vůbec s někým spolupracovat).. nebyl taky nějak unešen a začal mojí maličkost propalovat pohledem, po chvíli mi to přišlo velmi nepříjemné..
"Hele to že na mě budeš civět do mě díru nevypálíš, tak na mě laskavě přestaň čučet.." řekla jsem už trochu nevrle. "HUUH!! Co si to řekla!!" zařval Bakugo a přišel ke mě blíž. "Promiň ty si neslyšel? Řekla jsem přestaň na mě civět nebo tě chytnu za prdel a obrátím tě naruby!!" zavrčela jsem a dál si ho nevšímala.. nebo jsem se o to aspoň pokoušela. Ono je totiž těžké ignorovat někoho kdo vám řve do ucha ...
.
.
.
.
Konnichiwa!! Moc se omlouvám za dlooouhou odmlku ale prostě jsem měla hrozně moc věcí do školy (ano i přes tu karanténu) takže doufám že mi to odpustíte ಥ_ಥ ... Každopádně již zachvíli se konečně dozvíte jaký má Sai quirk!!
ČTEŠ
I'm Not Hero!
FanfictionSaikopasu Kuromori se na doporučení dostala na UA do třídy 1A, nikomu ale zatím neřekla jaký má quirk. Má strach jestli by ji i bez ohledu na její quirk a minulost přijmuli mezi sebe.