2.Bölüm

14 3 0
                                    

Ailemle Geçinemiyordum Kacmaya Karar Verdim Koskoca Istanbulda Gidebilicegim Biryer Yoktu Ama Aklıma O An Daha Yeni Kavuştuğum Dostum Geldi Ona Gittim Beni Ağırlamasını Istedim Ailesi Beni Tanıyordu Benim Bir Karıncayı Isteyerek Incitmiyeceğimi Biliyorlardı Ama Derler Ya Hani Herkez Kaybedince Değerini Biliyolar Diye Babam Sövmekten Başka Birşey Yapamamıştı Taki Polise Gidene Kadar Annem Hastalanmış Dayanamayıp Basıma Ne Gelirse Gelsin Dayak Yiyeceğimi Göz Önüne Alarak Gittim Eve Sırf Annem Ve Herseyden habersiz Benim minik Kardesim Için Defalarca Kez Gerçek Yüzünü Görmesi Gerekiyor Cidden Tanımak İçin Ben Babamın Gerçek Yüzünü Geçde Olsa Fark Ettim Kaçtığım İçin Pişman Değildim Fakat Annemin Hiçbir Suçu Yoktu Üzmeyede Hakkım Yoktu Kendime Hep Zarar Verdim Intihara Kalkıştım 2 Avuç Hap Yuttum Bir Süre Sonra Olduğum Yere Istemsizce Kustum Bileklerimi Kestim Yine Işe Yaramadı Daha Da Denemedim 7.sınınfta sıgaraya Başlamıştım Lise 1 de Evdekiler Öğrendi Babam Yine Aynı Performansı Bekliyodum Ne Diyim Beni Şaşırtmadı Ici Dolu Paketi Elinde Sıkarak Agzımdan İçeriye Öylece Sokmaya Çalıştı En Güzel Anılarımı Anlatim Diyim Düşününce Ailemle En Güzel Anım Bebekken Hiçbir Şeyden Habersiz Büyüme Çabası Ne Hayallerim Vardı Eskiden Jandarma Olucaktım Büyüyünce Anneme Kırmızı Bir Minicooper Alıcam Diye Söz Vermiştim Hani Derler Ya Söz Geçici Yazı Kalıcıdır Diye Bende Verdiğim Sözler Yazdığım Her Kelime Kalıcı Kimseyi Yüz Üstü Bırakmadım Bırakmamda Çok Hırçın Birisiyimdir Ama Yeri Geldiğinde Çok Masumda Olabilirim Babam Bana Her Eziyet Ettiğinde Daha Akıllanmış Değil Dahada Kendine Kin Beslitiyordu Ama Farkında Değildi Burda Kendi öz Ve Öz Oğluna Bıçak Çeken Bir Babadan Oğlunun Üstünde Demir Yamultan Ayaklarını Hissetmeyene Kırana Kadar Demir Ile Vuran Bir Babadan Bahsediyoruz Oğlu Uyurken Havaya Atıp Döven Bir Babadan Bahsediyoruz Bunları Uydurmuyorum Başımdan Geçenlerin Görünen Yüzü Bunlar Sadece Ama Hala Gülüyorsam Hala Savaşıyorsam Annem Için Kardeşim Için Ablam Için Kendi Hayatım Için..

Kardeşlik Nedir ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin