-O angut neden bizde kalıyor? O'nun A*k
Son kez yatağa yastıkları koyarak yatağın üzerine oturdum.
Yol şartları yüzünden Leo bizde kalıyordu, dolaylı yoldan benim kız odasını almıştı.
Leo, odayı görünce oda'nın varlığını ciddi ciddi sorgulamıştı. Kris de çocuk odası olduğunu söyleyerek kurtulduğunu sanıyordu.Fakat ciddi ciddi yanılıyordu.
Leo da çocuğun adının hem zifan olması hem de kız olduğunu sorduğunda kris deliye dönmüştü inceden.
Cidden, aralarında her zaman ben kalıyordum. Bu her zaman böyle olmuştu...
Böyle olmaya da devam edecekti.
Dediğim gibi ben de odasız kaldığım için ve iyi ilişkimiz rolü olduğu için krisin odasına taşınmıştım.
En güzel oda'yı kesinlikle kendine almıştı.
-Abartma kris, yer de yat
Burnundan solumaya başladığında eğleniyordum.
-Ulan o dingil odaya da izinsiz dalar, bu riski göze almam o yüzden birlikte yatıyoruz, sarılırsan ölürsün
-Lan
Ellerimi ona doğru sallayıp cümleme devam ettim.
-Benim yanıma gelip sabah yatan sensin! Şimdi suçlu ben mi oldum? Cidden çift kişiliklisin, ben artık ayak uyduramıyorum. 4 gün de bana kafayı yedirttin.
Kris yüz hizzama gelip sıcak nefesini boynuma üflemesiyle afallamıştım. Bu 2 oluyordu ve işin kötü yanıysa ben etkileniyordum. Ah bu hamilelik hormonları..
-Canım nasıl isterse öyle davranıyorum. İtirazın mı var?
Kafamı hayır anlamında sallamıştım. Şu an hipnoz olmuş gibiydim. Odağım kris'in dudaklarıydı.
Tapılasıydı ve hormonlarım rahat durmuyordu. Sanırım sonradan pişman olacağım şeyi yapacaktım.
Krisi öpecektim.
-Kris
-Neden öyle bakıyorsun kertenkele sur-
Krisi yakasından tutup kendime çekmiştim.
Dudaklarımı onunkiler ile buluşturduğumda içimde garip hisler oluşmuştu.
Alt dudağını dişlerimin arasına alıp emmeye başladığımda bu tadı daha önce aldığıma emindim ama ne zaman?
Krisi daha çok kendime çekip oturmasını sağladım, tepki vermiyordu, bundan cesaret alarak kucağına çıkmıştım.
Dudaklarını daha yoğun öpmeye başlamıştım. Cidden bu tadı daha önce aldığıma adım kadar emindim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mo Chuisle / Taoris
Short Story"Tao hamileydi və kalacak yer arıyordu, kris ise evlenmek istiyordu."