-Enişte kızgın galiba, baksana yemek yemeden apar topar gitti taoziiElimde ki çatalı Leo'ya batırıp Kaşlarımı çattım.
Her şeyi batırmıştı.
Bir de gelip soruyordu,
- üzgünüm dün işinizi böldüm. Kapınızı tıklattım ama duymadınız
-Yarını bekleyemez miydin?
-SARJIM 1 Dİ, 1 NASIL BEKLEYEYİM , ama Tao cidden büyük tranva yaşadım dün gece. Sizi o pozisyon da görünce mal gibi kaldım. Kris de utandı yavrucağım nasıl kucağından attıysa seni
Leo bağırarak gülmeye başladığında ciddi anlamda sinirim tepeme çıkıyordu.
Geri zekalı biraz daha geç gelemez miydi? Ne güzel karşılık verecekti.
Keşke kapıyı kilitleseydim...
Aklıma dünkü halimiz gelince kızarmaya başlamıştım.
Cidden krisle hiç konuşmamıştım ve deli gibi tepkisinden korkuyordum.
Zaten hamile olduğum yüzünden onun başına kaldığımı söyleyip duruyordu...
Şimdi ne derdi kim bilir...
Gözlerim dolmaya başlamasıyla burnumu çektim.
Ciddi anlamda bir hakaretini daha kaldırmayacaktım.
-Yuh daha demin mal mal damacanaya bakıp gülüyordun şimdi ağlama gözünü seveyim. Bu böyle olmayacak kalk gidiyoruz.
Zorlukla bakışlarımı bardaktan çekip leo'ya soran gözlerle bakmıştım.
Konuşmaya gücüm yoktu.
-Bakma öyle , hastaneye gidiyoruz!
*******
Sabah ilk işim evden kimseye görünmeden çıkmıştım.
Dünkü o rezillikle beraber kimseye bakamazdım.
Hele ki Tao'ya...
Onca hakaret ediyordum şimdi bir şey de diyemeyecektim, önümde ki dosyalara bakıp iç çektim şaka gibiydi bütün bu olanlar ama ne yazık ki değildi...
En iyisi izin alıp eve gitmekti, eve gidip Tao ile konuşacaktım. Bu daha fazla böyle devam edemezdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mo Chuisle / Taoris
Short Story"Tao hamileydi və kalacak yer arıyordu, kris ise evlenmek istiyordu."