*kamera je překvapivě zapnutá, když v tom někdo začne ječet*
Andy: L'ESCARGOT L'ESCARGOT CROISSANT!!
*Ozývá se zvuk padajícího mixéru jak sebou někdo trhl a shodil ho na zem.*
Ashley: Drž hubu buď tak laskav! Nebo jeď do Paříže a tam si řvi na nějaký francouze!
Andy: Nabízíš mi dovolenou?
Ashley: Jo... pernamentní... na tvé vlastní náklady.
Andy: Tak na to zapomeň.
Ashley: Tak buď zticha, nebo tě praštím pánví, zabalím do balíku a pošlu tou nejhorší dopravní společností přímo k Eiffelovce.
Andy: Aspoň by tam bylo víno...
Ashley: TŘEBA SI KUP VINICI MNĚ JE TO FAKT JEDNO JEN BUĎ ZTICHA
Andy: Fajn no...
Ashley: Takže vítejte! Zase. U pořadu který jsme chtěli přejmenovat na "Katastrofa v kuchyni", ale vzhledem k tomu, že by jeho sledovanost prudce klesla o přibližně 99,99%, rozhodli jsme se do ničeho zbytečně nevrtat.
Andy: Což je velmi vzácné.
Eva: A taky velmi správné.
Ashley: Já se neptal na vaše názory.
Andy: My se neptali na tvou neschopnost a taky ji musíme snášet.
*Ashley se s vypětím sil ovládá aby po Andym nehodil jeden z tak nevinně vyhlížejících nožů hned vedle jeho ruky.*
Andy: Mimochodem Oliverovy vlasy vypadají jak mořský řasy.
Ashley: Nech Oliho vlasy bejt, má je dobrý!
Andy: Přitahují tě lidé, kteří mají na hlavě místo vlasů chaluhy?
Ashley: Ty vole víš co, já jdu vařit. S tebou nemá cenu se hádat. Stejně je Oli nejlepší...
Andy: A venku sněží ježčí bodliny...
Ashley: TICHO! Dneska budeme dělat salát-
Andy: Ten se taky Oliho vlasům celkem podobá...
Ashley: A ven.
Andy: Vždyď jsem jen-
Ashley: VEN!
Andy: No tak si ten salát třeba sežer no. Já si dám svůj salát.
Ashley: Ty nemáš salát.
Andy: Vodka je z brambor. Brambory jsou zelenina. Vodka je logicky bramborový salát.
Vašek: Jo tak proto si Ashley stěžoval že Andy na Vánoce chlastá vodku místo toho aby něco uvařil.
Ashley: OPUSTÍME TOHLE TÉMA, ANO?
Eva: No tak aspoň nakrájej zeleninu proboha.
Ashley: Bych rád, kdyby někdo nezabodal všechny nože do kuchyňský linky, že?!
ČTEŠ
Vaříme s Ashleym
Não FicçãoJste příznivci vaření? Máte rádi jednoduché a dobré recepty? Cítíte se v kuchyni jako doma? Pokud jste na tyto otázky odpověděli ano, raději tuto knihu ani neotvírejte... Upozornění: Šéfkuchař Ashley je trénovaný profesionál. Prosím nepokoušejte se...