•6•

158 9 1
                                    

K- ,,Aaa!!...😭"

M- ,,Pšt... Kájuuš.."

K- Po nějaký době jsem se uklidnila...

~O jeden rok později~

K- Byl mi jeden rok a už jsem byla docela velkej rošťák. Furt jsem tátu provokovala. Máma šla nakoupit a táta mě měl hlídat. Jinomže já jsem mu hrabala do skříně kde má oblečení a vyhazovala jsem mu to oblečení. Dala jsem to oblečení pak na hromádku a lehla jsem si na něho. Po chvíli jsem usnula.

M- Šel jsem za Kájou. ,,Kajoo.. Kde jsii?" Pak jsem ji uviděl v pokoji jak mi vyházela úplně všechno oblečení a ležela mi na něm. Musel jsem se zasmát ale byl jsem docela i naštvanej.. ,,Kájoo?!"

Spala jsem dál.

M- Šel jsem k ní. ,,Takže ty jsi si tu udělala pelíšek joo?!😂" Zasmál jsem se. Pak jsem si všiml že spinká.. :3 Usmál jsem se. :3 ,,Aww.. :3" Pohladil jsem ji po hlavičce. :3

V- Po půl hodině jsem přišla domů. Položila jsem ten nákup a šla jsem do pokoje. Uviděla jsem Kajku jak spí na Matyho oblečení.😂 ,,Proboha co jste tu dělali?!😂"

M- Koukl jsem na ní.😂 ,,Já jsem si šel udělat jenom pití vole a ona mi zatím vyházela všechno oblečení ze skříně a udělala si z něho pelíšek tyvole.😂 Já nevím co s ní mám dělat..😂"

V- ,,Ukaž.😂" Šla jsem ke Káje a vzala jsem jí.

K- ,,Aaaa!!!" Začala jsem křičet..

V- ,,Kurdee!" Položila jsem ji zpátky.

K- Přestala jsem křičet a spala jsem spokojeně dál.

V- ,,Ehh... Vypadá to, že si udělala novou postel..😂"

M- ,,Ňeee!😂"

K- Probudila jsem se. ,,Tataa!"

M- Koukl jsem na ní.😂 ,,Coe?😂"

K- Vzala jsem jedno jeho tričko a hodila jsem mu ho na hlavu.

M- ,,Díky.😂"

K- Začala jsem se smát.

M- ,,No to je sranda co?😂"

K- ,,Joo😂"

M- ,,Prooboha..😂😂 Dej jsem to oblečení.😂" Začal jsem ji ho brát.

K- ,,Neee!!" Skočila jsem na něho a sebrala jsem mu to oblečení.

M- ,,Ježíši marja.😂 Tohle je dítě zabiják.😂"

K- Začala jsem mu lízat obličej.

M- ,,Kurva fuj ne!😂"

K- ,,Kujvaa!"

M- ,,Nu! Neříkej too!"

K- Koukala jsem na něho.

M- ,,Pšt."

K- Natáhla jsem k němu ruce.

M- Vzal jsem si ji do náruče. :3

K- Usmála jsem se.

M- ,,Awww.. :3"

Normální rodiče, nenormální dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat