•15•

196 11 6
                                    

K- Už mi to nedalo a rozbrečela jsem se... Už jsem to silně nedávala... Vidím jak se mojí rodiče hádají a mlátí před mýma vlastníma očima...

M- Koukl jsem na Kajku... ,,Kajko..." Přišel jsem k ní a objal jsem jí... ,,Pšštt... Kliid.. Kajkoo..." Hladil jsem ji po zádech a objal jsem ji pevněji...

K- Taky jsem ho objala pevně...

V- ,,Twl ty tu píču ještě budeš objímat jo?! Je to jenom vyjebaná kráva!! Lituju toho že se narodila!! Vůbec se neměla narodit měla chcípnout!!! Ani jsem si ji nikdy nepřála!!! NIKDY!!! Přeju si jenom to aby chcípla!!"

K- Tohle mě zabolelo.. A to hodně... Koukla jsem na ní... ,,Fajn!... Neboj se!... Jednoho dne chcípnu a říkám ti že to bude brzo!!...😭" Dostala jsem hysterák a rozběhla jsem se do koupelny... Zamkla jsem se tam... Vlezla jsem si do vany... Vzala jsem si do ruky žiletku... Přiložila jsem si ji k žíle...

M- Koukl jsem vražedně na Vendulu. ,,Tyvole ty jseš kráva!!! Podívej se co jsi udělala ty píčo!!!"

V- ,,To co jsem udělat chtěla!!! Aby se pokusila o sebevraždu!!! A aby konečně chcípla!!!"

M- Něco mi probliklo v hlavě... Doprdele... Rozběhl jsem se za Kájou do pokoje... ,, Kájo?! Jsi tu?! Kájo kde jsi?!" Měl jsem slzy na krajíčku... Šel jsem se podívat do koupelny a chtěl jsem otevřít... Ale bylo zamčeno... ,, Kájo?!! Jsi tam?!!..."

K- Mlčela jsem... Podřezala jsem si žílu... Položila jsem si tu ruku někam a nechala jsem tu krev volně týct... Začalo se mi mlžit před očima a pomalu jsem začínala ztrácet vědomí...

M- ,,Kájo?!!... Prosím otevři!!..."

K- Nevnímala jsem...

M- Snažil jsem se ty dveře vyrazit... Ale nešlo to... Šel jsem hledat náhradní klíč... Po pár minutách jsem ho našel... Rychle jsem odemkl a otevřel jsem dveře...

K- Byla jsem bledá a v bezvědomí...

M- ,,Kájo!!!..." Rozbrečel jsem se... ,,Nenenenenene!!!..." Rychle jsem ji vzal do náruče... Šel jsem s ní do pokoje a položil jsem ji na postel... Obvázal jsem ji to něčím... Pak jsem rychle zavolala záchranku... Při tom jsem se Káju snažil probudit... ,,Kajko prosím prober se!!..." Měl jsem hysterák...

K- Na nic jsem nereagovala...

M- ,,Kájuš prosím!!..." Dostal jsem hysterák... ,, Nesmíš mi umřít!!!... Nesmíš!!!..."

K- Pomalu mi přestávalo bít srdce...

M- ,,Nenenenene!!!..."

K- Přestalo mi bít po chvíli...

M- ,,NE!!!!....😭" Začal jsem jí dělat resuscitaci... ,,Kajko ne prosím!!!...😭" Po chvíli se mi ji povedlo nahodit... Pak přijela záchranka... Měl jsem totálně rudý oči...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 01, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Normální rodiče, nenormální dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat