•7•

153 9 0
                                    

~O tři roky později~

K- Byli mi tři roky. Strašně jsem zlobila.😂 Právě jsem byla s tátou venku.

M- Držel jsem Káju za ruku.

K- Pak jsem mu začala utíkat.😂

M- ,,Kájoo.. Už zase?!... Kolikrát mi ještě utečeš?!...😂 Dneska si mi už utekla pětkrát..😂"

K- Schovala jsem se za strom.😂

M- ,,Kdee jsii?.😂" Pak jsem ji uviděl za stromem.😂 Skřížil jsem ruce na hrudi.😂 ,,Já tě vidím.😂😂" Šel jsem k ní. Klekl jsem si k tomu stromu a schoval jsem se taky za něho.😂 Kája o mě nevěděla.😂 Pak jsem na ní vybafnul.😂 ,,Baf!😂" Chytl jsem ji.😂

K- Začala jsem se smát.

M- ,, Pojď. Půjdeme už domů. :3❤️"

K- ,,Neee!"

M- ,,Ale joo."

K- ,,Neeeee!" Začala jsem se vztekat..

M- ,,Aale! Nevstekej se."

K- Koukla jsem na něho a vyplázla jsem na něho jazyk.

M- ,,Karolínoo!😂"

K- Zase jsem mu začala utíkat.

M- ,,Ale notak už Kájuš!.." Šel jsem za ní.. Jinomže jsem ji pak ztratil.. Kurva.. Doprdele to je v píči!.. ,, Kájo kde jsi?!..." Měl jsem slzy v očích.

K- Sedla jsem si na zem. Našla jsem nějakou injekci a nějaký prášky.. To jsou bonbónky?? Začala jsem je jíst. Všechny jsem je dneska a pak jsem si začala hrát s tou injekcí.. Jinomže jsem se pak o ní píchla do ruky.. Začala jsem brečet..

M- Pak jsem uslyšel pláč.. T.. To zní jako.. Kája!!! Rychle jsem se tam rozběhl.. Uviděl jsem ji a klekl jsem si k ní.. Všiml jsem si že jsou u ní prášky.. A.. Ale tyvole to jsou drogy!!.. ,,Kájo?! Nebrala si tohle, že ne?!" Ukázal jsem na ty prášky/drogy...

K- ,,To sou bonbónky.. A mě chutnaj.."

M- ,,Nenenenene!... Neříkej mi že si je měla!..."

K- ,,Měla.."

M- Všiml jsem si i že si hraje s nějakou injekcí.. Hned jsem ji ji sebral.. ,, Bože píchla si se nebo ne?!..."

K- ,,Joo!..."

M- ,,Nee.. Nenenenenee!..." Stekla mi slza... Vzal jsem ji do náruče a šel jsem s ní domů.. Položil jsem ji tam na postel.. ,,Kájušinko... Vždyť teď budeš mít bebí..."

K- ,,Bebí?"

M- ,,Jo.."

K- ,, Já nemám bebí.."

M- ,, Máš.. Ale nevidíš ho.."

K- ,,Pjoč ne?"

M- ,, Protože prostě ne... A teď udělej hají a spinkej.." Přikryl jsem ji..

K- Po nějaký době jsem usnula.. Zachumlala jsem se do tý deky..

M- Pohladil jsem ji.. Bál jsem se o ní...

Normální rodiče, nenormální dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat