Intro 1

62 3 2
                                    

(ZAWGYI)

Jeon Jung Kook p.o.v

ကြ်န္ေတာ္က အထက္တန္း ေနာက္ဆံုးႏွစ္ တက္ေနတဲ့ ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္ပါ.. ကြၽန္ေတာ္ ရည္းစားေတြ အမ်ားႀကီး ထည္လည္းတြဲဖူးေပမဲ့ ၁၅၀၀ အခ်စ္ ဆိုတာကို တစ္ခါမွ မခံစားဖူးပါဘူး.. ကြၽန္ေတာ္ လူတစ္ေယာက္ကို စြဲစြဲလမ္းလမ္း ႐ူး႐ူးမိုက္မိုက္ ခ်စ္ဖူးခ်င္တယ္...ဲ့ဒီလိုခ်စ္ရမဲ့လူက က်ိ ဳ းေနသည္ျဖစ္ေစ...ကန္းေနသည္ျဖစ္ေစ...ယုတ္စြအဆံုး ထိုသူသည္ စိတၱစလူသတ္သမား တစ္ဦး ျဖစ္ေနခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာင္ လိုအပ္ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ အသက္ပါေပးၿပီး ခ်စ္သြားမွာပါ...
ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကို ပူျပင္းေလာင္ၿမိဳက္တဲ့ အတၱဆန္ဆန္ အခ်စ္မ်ိ ဳ း မဟုတ္ဘဲ ျဖဴ စင္တဲ့ အခ်စ္စစ္နဲ႔ ခ်စ္သြားမွာပါ...

Jeon Jung Kook

Jeon Jung Kook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A/N

Jung Kook ကသူခ်စ္ရမဲ့သူက လူမဟုတ္ဖူးဆိုရင္ေရာ သူေျပာခဲ့သလို အခ်စ္မ်ိ ဳ းနဲ႔ ခ်စ္ဦးမွလား ....

(UNICODE)

(ZAWGYI)

Jeon Jung Kook p.o.v

ကျွန်တော်က အထက်တန်း နောက်ဆုံးနှစ် တက်နေတဲ့ ကျောင်းသား တစ်ယောက်ပါ.. ကျွန်တော် ရည်းစားတွေ အများကြီး ထည်လည်းတွဲဖူးပေမဲ့ ၁၅၀၀ အချစ် ဆိုတာကို တစ်ခါမှ မခံစားဖူးပါဘူး.. ကျွန်တော် လူတစ်ယောက်ကို စွဲစွဲလမ်းလမ်း ရူးရူးမိုက်မိုက် ချစ်ဖူးချင်တယ်...ဲ့ဒီလိုချစ်ရမဲ့လူက ကျိ ု းနေသည်ဖြစ်စေ...ကန်းနေသည်ဖြစ်စေ...ယုတ်စွအဆုံး ထိုသူသည် စိတ္တစလူသတ်သမား တစ်ဦး ဖြစ်နေခဲ့မယ်ဆိုရင်တောင် လိုအပ်ရင် ကျွန်တော့် အသက်ပါပေးပြီး ချစ်သွားမှာပါ...
ဒါပေမဲ့ ကျွန်တော် သူ့ကို ပူပြင်းလောင်မြိုက်တဲ့ အတ္တဆန်ဆန် အချစ်မျိ ု း မဟုတ်ဘဲ ဖြူ စင်တဲ့ အချစ်စစ်နဲ့ ချစ်သွားမှာပါ...

Jeon Jung Kook

A/N

Jung Kook ကသူချစ်ရမဲ့သူက လူမဟုတ်ဖူးဆိုရင်ရော သူပြောခဲ့သလို အချစ်မျိ ု းနဲ့ ချစ်ဦးမှလား ....

Boy Love Evil Where stories live. Discover now