Part 1

18 2 1
                                    

(ZAWGYI)

Jk's P.O.V

"ေမေရ ကြၽန္ေတာ္ေက်ာင္းသြားၿပီေနာ္''

"Breakfast စားၿပီးၿပီလား ကုကု"

"ဟုတ္ေမ ကြၽန္ေတာ္စားၿပီးသြားၿပီ"

"ဒါဆိုလည္း ကုကု ဂ႐ုစိုက္သြားေနာ္ ။ ခံုေပၚမွာ သားအတြက္ မုန္႔ဖိုးတင္ထားတယ္ ။"

"ဟုတ္ေမ ကြၽန္ေတာ္ ဦးေလး Kim ကိုပဲေခၚသြားလိုက္မယ္ေနာ္"

"ေအးေအး ေကာင္းေကာင္းသြား"
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

"ဦးေလး Kim ေရ ဦးေလး Kim"

"ဟုတ္ ေက်ာင္းသြားေတာ့မလားသခင္ေလး"

"ဦးေလး Kim ရယ္ အဲ့လိုႀကီးမေခၚပါနဲ႔ဆို။အခုအရင္ကလို ဖြား႐ွိေတာ့တာမွမဟုတ္တာ။"

Kim လဲေျပာၿပီးတာနဲ႔ မ်က္ႏွာေလးညိဳးငယ္သြားတဲ့ ကေလးငယ္ကိုၾကည့္ၿပီး စိတ္မေကာင္းလားတာနဲ႔..

"ေကာင္းပါၿပီ ကုကုေလးရယ္။ ဒါနဲ႔ ကုကု လို႔ေတာ့ေခၚလို႔ရတယ္မလား"

"ဟုတ္ရပါတယ္''

"ကဲ ကားေပၚတက္ ေတာ္ၾကာ ေက်ာင္းေနာက္က်ေနဦးမယ္"

လမ္းတစ္ဝက္တြင္..

ကြၽီ......

"အ"

"ကုကုေလး ဘာျဖစ္သြားေသးလဲ"

"ကြၽန္ေတာ္ ဘာမွမျဖစ္ဘူး။ ႐ုတ္တရက္ဆိုေတာ့ လန္းသြားတာပါ။ ဘာျဖစ္တာလဲ "

"လူတစ္ေယာက္ျဖတ္သြားတာပဲ တိုက္မိမွာစိုးလို႔ ဘရိတ္အုပ္လိုက္တာ သြားၾကည့္လိုက္ဦးမယ္။ သူလည္းလန္႔သြားပံုပဲ။"

"ကြၽန္ေတာ္လဲ လိုက္ခဲ့မယ္"

"လူေလး မင္းအဆင္ေျပရဲ႕လား။"

"ကြၽန္ေတာ္အဆင္ေျပပါတယ္။ နည္းနည္းလန္႔သြားရံုပါ"

ႈထိုလူလဲ ေျပာအၿပီး ထိုလူေတြကို ၾကည့္ဖို့ ေမာ့လိုက္တဲ့အခါမွာလိုက္တဲ့ အခါမွာ..

"သူ...."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

A/N

ဒီအပိုင္းမွာ Tae ေလးအေၾကာင္းေတာ့မပါေသးပါဘူး..ေနာက္အပိုင္းေတြမွာစပါမယ္ေနာ္..
ဒါနဲ႔ ကုကုေလးတို႔တိုက္မိတဲ့သူကဘယ္သူျဖစ္မယ္လို႔ထင္လဲ..အပန္းမႀကီးရင္ ေျဖေပးသြားပါေနာ္..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(UNICODE )

Jk's P.O.V

"မေရေ ကျွန်တော်ကျောင်းသွားပြီနော်''

"Breakfast စားပြီးပြီလား ကုကု"

"ဟုတ်မေ ကျွန်တော်စားပြီးသွားပြီ"

"ဒါဆိုလည်း ကုကု ဂရုစိုက်သွားနော် ။ ခုံပေါ်မှာ သားအတွက် မုန့်ဖိုးတင်ထားတယ် ။"

"ဟုတ်မေ ကျွန်တော် ဦးလေး Kim ကိုပဲခေါ်သွားလိုက်မယ်နော်"

"အေးအေး ကောင်းကောင်းသွား"
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

"ဦးလေး Kim ရေ ဦးလေး Kim"

"ဟုတ် ကျောင်းသွားတော့မလားသခင်လေး"

"ဦးလေး Kim ရယ် အဲ့လိုကြီးမခေါ်ပါနဲ့ဆို။အခုအရင်ကလို ဖွားရှိတော့တာမှမဟုတ်တာ။"

Kim လဲပြောပြီးတာနဲ့ မျက်နှာလေးညိုးငယ်သွားတဲ့ ကလေးငယ်ကိုကြည့်ပြီး စိတ်မကောင်းလားတာနဲ့..

"ကောင်းပါပြီ ကုကုလေးရယ်။ ဒါနဲ့ ကုကု လို့တော့ခေါ်လို့ရတယ်မလား"

"ဟုတ်ရပါတယ်''

"ကဲ ကားပေါ်တက် တော်ကြာ ကျောင်းနောက်ကျနေဦးမယ်"

လမ်းတစ်ဝက်တွင်..

ကျွီ......

"အ"

"ကုကုလေး ဘာဖြစ်သွားသေးလဲ"

"ကျွန်တော် ဘာမှမဖြစ်ဘူး။ ရုတ်တရက်ဆိုတော့ လန်းသွားတာပါ။ ဘာဖြစ်တာလဲ "

"လူတစ်ယောက်ဖြတ်သွားတာပဲ တိုက်မိမှာစိုးလို့ ဘရိတ်အုပ်လိုက်တာ သွားကြည့်လိုက်ဦးမယ်။ သူလည်းလန့်သွားပုံပဲ။"

"ကျွန်တော်လဲ လိုက်ခဲ့မယ်"

"လူလေး မင်းအဆင်ပြေရဲ့လား။"

"ကျွန်တော်အဆင်ပြေပါတယ်။ နည်းနည်းလန့်သွားရုံပါ"

ှုထိုလူလဲ ပြောအပြီး ထိုလူတွေကို ကြည့်ဖို့ မော့လိုက်တဲ့အခါမှာလိုက်တဲ့ အခါမှာ..

"သူ...."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

A/N

ဒီအပိုင်းမှာ Tae လေးအကြောင်းတော့မပါသေးပါဘူး..နောက်အပိုင်းတွေမှာစပါမယ်နော်..
ဒါနဲ့ ကုကုလေးတို့တိုက်မိတဲ့သူကဘယ်သူဖြစ်မယ်လို့ထင်လဲ..အပန်းမကြီးရင် ဖြေပေးသွားပါနော်..

Boy Love Evil Where stories live. Discover now