Intro 2

27 1 0
                                    

(ZAWGYI)

Kim Tae Hyung

ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ျဖစ္တည္မႈက ထူးျခားတယ္... ကြၽန္ေတာ္ဟာ လူသားစင္စစ္တစ္ေယာက္ မဟုတ္ဘူး... အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာကိုလည္း တစ္ခါမွမခံစားခဲ့ဖူးဘူး... အယံုအၾကည္လည္း မ႐ွိဘူး..

ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕အေဖက Demon တစ္ေကာင္... အေမကေတာ့ Demon လည္း မဟုတ္သလို Angel တစ္ပါးလည္းမဟုတ္ခဲ့... သာမန္ မိန္းကေလးတစ္ဦးပါပဲ....အခ်စ္ဆိုတာကို အယံုအၾကည္မ႐ွိခဲ့တာ အေဖ့ ေၾကာင့္ပဲ.... အေဖက အေမ့ကို ခ်စ္တယ္ဆိုၿပီး ေပါင္းသင္းလက္ထပ္ခဲ့ေပမဲ့ တေန႔မွာ အေမ့ကို အေဖကိုယ္တိုင္ သတ္ပစ္ခဲ့တယ္ေလ.... ဘာေၾကာင့္သတ္ခဲ့လဲ ဆိုတာကိုေတာ့ ေျပာမျပခဲ့သလို ဘယ္သူမွမသိၾကဘူး... ကြၽန္ေတာ္ အပါအဝင္ေပါ့....

ဒီလိုမယံုၾကည္ရတဲ့ အခ်စ္ဆိုတာႀကီးကိုကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ထိုင္႐ွိခိုးၿပီး ကိုးကြယ္ေနမွာမဟုတ္ဘူး....

Kim Tae Hyung

Kim Tae Hyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A/N

ဒီလို မိဘေတြရဲ႕ အျဖစ္အပ်က္ေတြေၾကာင့္ အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာႀကီးကို မယံုၾကည္တဲ့ Tae ကေရာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ အခ်စ္ကို ကိုးကြယ္လာမလား......

(UNICODE)

(ZAWGYI)

Kim Tae Hyung

ကျွန်တော့်ရဲ့ဖြစ်တည်မှုက ထူးခြားတယ်... ကျွန်တော်ဟာ လူသားစင်စစ်တစ်ယောက် မဟုတ်ဘူး... အချစ်ဆိုတဲ့အရာကိုလည်း တစ်ခါမှမခံစားခဲ့ဖူးဘူး... အယုံအကြည်လည်း မရှိဘူး..

ကျွန်တော့်ရဲ့အဖေက Demon တစ်ကောင်... အမေကတော့ Demon လည်း မဟုတ်သလို Angel တစ်ပါးလည်းမဟုတ်ခဲ့... သာမန် မိန်းကလေးတစ်ဦးပါပဲ....အချစ်ဆိုတာကို အယုံအကြည်မရှိခဲ့တာ အဖေ့ ကြောင့်ပဲ.... အဖေက အမေ့ကို ချစ်တယ်ဆိုပြီး ပေါင်းသင်းလက်ထပ်ခဲ့ပေမဲ့ တနေ့မှာ အမေ့ကို အဖေကိုယ်တိုင် သတ်ပစ်ခဲ့တယ်လေ.... ဘာကြောင့်သတ်ခဲ့လဲ ဆိုတာကိုတော့ ပြောမပြခဲ့သလို ဘယ်သူမှမသိကြဘူး... ကျွန်တော် အပါအဝင်ပေါ့....

ဒီလိုမယုံကြည်ရတဲ့ အချစ်ဆိုတာကြီးကိုကျွန်တော်ကတော့ ထိုင်ရှိခိုးပြီး ကိုးကွယ်နေမှာမဟုတ်ဘူး....

Kim Tae Hyung

A/N

ဒီလို မိဘတွေရဲ့ အဖြစ်အပျက်တွေကြောင့် အချစ်ဆိုတဲ့အရာကြီးကို မယုံကြည်တဲ့ Tae ကရော ကောင်လေးတစ်ယောက်ကြောင့် အချစ်ကို ကိုးကွယ်လာမလား......

Boy Love Evil Where stories live. Discover now