Part 2

16 1 1
                                    

(UNICODE)

At school

လူတွေအားလုံးက ကျောင်းထဲကိုဝင်လာတဲ့ ကားတစ်စီးကို ကြည့်နေကြတယ်။ သူတို့ကြည့်ချင်တာက ကားတော့မဟုတ်ပေမဲ့လို့ ကားပေါ်ကဆင်းလာမဲ့ နတ်သားလေးကို တော့မြင်ချင်ကြတယ်လေ...

ကားပေါ်မှထိုလူ ထွက်လာတာနဲ့ ထိုလူတွေကြားထဲက အသံတစ်သံထွက်လာတယ်...

"ဟေ့ကောင် ကုကုစံ မင်းလသေးတယ်နော် ငါကမင်းကိုသေနေပြီတောင် မှတ်နေတာ"

"ကုလဲ အသံကြားမှ သတိထားမိသည်။ လူကြားထဲတွင် တစ်ကိုယ်လုံးမြုပ်နေသော ဝက်ဂျပုကောင် Park Jimin"

"မင်းနှုတ်ဆက်သံကလည်း ညင်သာလိုက်တာ။ငါ ၁၅ မိနစ်ထဲနောက်ကျတာပါကွ ဝက်ဂျပု မနိုင်စိန် ပဲပိကောင်ရ"

"အောင်မာ မင်းကပဲပြောရတယ် ရှိသေးတယ်"

"ထားတော့ ဆက်ငြင်းနေရင် ဒီတသက်ပြီးတော့မှာမဟုတ်ဘူး။ လာ ကျောင်းတက်တော့မယ်"

"လောရှည်"

"ဘာလဲပြော ဝက်ငပု''

"ဂါးး...အဲ့လိုမခေါ်နဲ့ လောရှည်ကောင်ရဲ့''

"မင်းတောင်ငါ့ကို လောရှည် လို့ခေါ်သေးတာပဲ.. ထားလိုက်တော့ ခုနကဘာလို့ခေါ်တာလဲ။''

"မင်းတစ်သက်နဲ့တစ်ကိုယ် တစ်နေ့မှကျောင်းနောက်မကျဖူးပါဘူး.. ဒီနေ့မှထူးထူးဆန်းဆန်း''

"အဲ့ဒါကဒီလိုကွာ.....''

"အော်...အဲ့လိုကို''

ထိုအချိန်..

"တိတ်တိတ်နေပါ.. စာစသင်မယ်''

At Jeon စံအိမ်

'ဒေါက်...ဒေါက်...ဒေါက်'
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(ZAWGYI)

At school

လူေတြအားလုံးက ေက်ာင္းထဲကိုဝင္လာတဲ့ ကားတစ္စီးကို ၾကည့္ေနၾကတယ္။ သူတို႔ၾကည့္ခ်င္တာက ကားေတာ့မဟုတ္ေပမဲ့လို႔ ကားေပၚကဆင္းလာမဲ့ နတ္သားေလးကို ေတာ့ျမင္ခ်င္ၾကတယ္ေလ...

ကားေပၚကထိုလူ ဆင္းလာတာနဲ႕ ထိုလူေတြျကားထဲက အသံတစ္သံထြက္လာတယ္...

"ေဟ့ေကာင္ ကုကုစံ မင္းလာေသးတယ္ေနာ္ ငါကမင္းကိုေသေနၿပီေတာင္ မွတ္ေနတာ"

"ကုလဲ အသံၾကားမွ သတိထားမိသၫ္။ လူၾကားထဲတြင္ တစ္ကိုယ္လံုးျမဳပ္ေနေသာ ဝက္ဂ်ပုေကာင္ Park Jimin"

"မင္းႏႈတ္ဆက္သံကလၫ္း ညင္သာလိုက္တာ။ငါ ၁၅ မိန္ထဲေနာက္ကက်တာပါကြာ ဝက္ဂ်ပု မႏိုင္စိန္ ပဲပိေကာင္ရ

"ေအာင္မာ မင္းကပဲေျပာရတယ္ ႐ွိေသးတယ္"

"ထားေတာ့ ဆက္္ျငင္းေနရင္ ဒီတသက္ၿပီးေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး။ လာ ေက်ာင္းတက္ေတာ့မယ္"

"ေလာ႐ွည္"

"ဘာလဲေျပာ ဝက္ငပု''

"ဂါးး...အဲ့လိုမေခၚနဲ႔ ေလာ႐ွည္ေကာင္ရဲ႕''

"မင္းေတာင္ငါ့ကို ေလာ႐ွည္ လို႔ေခၚေသးတာပဲ.. ထားလိုက္ေတာ့ ခုနကဘာလို႔ေခၚတာလဲ။''

"မင္းတစ္သက္နဲ႔တစ္ကိုယ္ တစ္ေန႔မွေက်ာင္းေနာက္မက်ဖူးပါဘူး.. ဒီေန႔မွထူးထူးဆန္းဆန္း''

"အဲ့ဒါကဒီလိုကြာ.....''

"ေအာ္...အဲ့လိုကို''

ထိုအခ်ိန္..

"တိတ္တိတ္ေနပါ.. စာစသင္မယ္''

At Jeon စံအိမ္

'ေဒါက္...ေဒါက္...ေဒါက္'
. . . . . . . . . . . . .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Boy Love Evil Where stories live. Discover now