Legenda o Galloperu Thompsonovi

210 15 0
                                    



29. Říjen 2015

Charles Thompson, příslušník Jona Jarla se  společně s Jarlovými muži vydávají na cestu z Hollow Woods do Golden Hills na bojiště. Jon Jarl chce získat 'tajemství nesmrtelnosti', které piráti ukradli.
Jon Jarl jede na svém překrásném hnědákovi. Thompson jede na své černé divoké Jorvické klisně. Brzy ráno vyrážejí z východu na  severozápad, utkat se na bojišti s piráty, jejichž velitelé jsou znamí jako Bob a Rob.


30. Říjen, poledne

Jon, Charles a ostatní muži dorážejí na místo setkání. V dálce vyhlížejí pirátskou loď, která se pomalu přibližuje. Slézají z koní a odvádějí je pryč. Po chvíli dorážejí i piráti. Jarlovi muži neváhají a tasejí jejich meče. Práti také popadají meče a pouštějí se do boje s muži z východu.
Mezitím, co se piráti a Jarlovi muži bijí, Charles Thompson se chystá nenápadně proklouznout na pirátskou loď, aby ukradl 'tajemství nesmrtelnosti'.
Thompsonovi se podaří proniknout na loď, piráti na ni nenechali žádné hlídky. Jako smyslů zbavený hledá 'tajemství nesmrtelnosti'. Po chvíli ho najde a chystá se vyjít z kajuty. V tu se ale zastaví. Začne si říkat "Proč bych Jonovi to tajemství měl nosit.. vždyť nikdy pro mě nic neudělal, nikdy mě nepochválil.. "
A přemýšlí dál "Ale já naši dohodu dodržím. Až budeme mít tajemství nesmrtelnosti, třeba se vše změní." Náhle do kajuty vtrhne jeden z pirátů. Thompson zpanikaří a lahvičku s tajemstvím vypije... Pirátovi okamžitě dojde, co Thompson vypil. Thompson vyběhne z kabiny a utíká z lodi. Pirát nabíjí dělo a míří na Thompsona. *BOOM* Pirát neminul. Dělová koule sestřelila hlavu Thompsonovu. Boj utichl. Všichni se shromáždili okolo Thompsona. Upustili meče a udělali okolo něj kruh. Pirát, který vystřelil z děla přiběhl k mužům a sdělil jim, co se na lodi stalo. Jon Jarl a Bob a Rob se okamžitě naštvali. Jarl nemohl uvěřit, že Thompson nedodržel jejich dohodu. Bob a Rob byli naopak naštvaní na Piráta, že včas nezabránil pohromě. Jeden z Jarlových mužů něco prohlásil. Řekl, že když jsou na tom obě mužstva stejně, měli by uzavřít mír. Rob nabil pistoli a zamířil na Jarlova muže, ale další pirát ho zastavil a zastal se Jarlova muže. Začali se přidávat další a další muži, i piráti, až Rob složil zbraň. I Bob souhlasil. Dne 30.Října, odpoledne, spolu piráti a Jarlovi muži uzavírají definitivní mír.


31. Říjen 2015

Druhý den se piráti a Jarlovi muži společně scházejí, aby pohřbili Thompsonovo tělo. Pohřbějí ho však bez hlavy, protože hlava nebyla nikde k nalezení. Prohledali celý Goldenleafský les, ale nikde ji nenašli. V pravé poledne tedy kopou jámu na Doyle's Abbey, aby mohli zakopat Thompsonovo tělo. Po hodině je rituál hotový. Večer mají piráti a Jarlovi muži velké hody v pirátské jeskyni. Jídla je tu pro všechny na tři dny, pití také. Společně jedí a pijí až do noci. Až odbije půlnoc.
Vítr se začal zvedat a foukat do jeskyně. Obloha se zatáhla, ale bouře nezačala, ani pršet nezačalo. V okolí se udělala hustá mlha. Mužstvo trochu ztichlo. Před jeskyní se objevil kůň - klisna. Temně černá, s ohnivě zářícíma spěnkama a jasně svítícíma očima, ze kterých stoupá zelený dým. V jeskyni nastalo úplné ticho. Všichni se zaměřili na divokou klisnu, která se dvakrát postavila na zadní. Vypadalo to, jako by jim chtěla něco naznačit. V tu jeden pirát prohlásil "Podívejte! Asi nám chce něco říct!" Klisna pronikavě zařehtala. Pirát šel k ní. Chtěl ji pohladit, ale klisna se rozplynula a objevila se o pár metrů dále. Všichni z jeskyně opatrně vyšli, aby viděli to dechberoucí divadlo. Klisna se dala do kroku. Celé mužstvo za ni. Muži ji pronásledovali až do Goldenleafského lesa v domění, že jsou stále blízko jeskyně. Nechali se unášet jejíma zeleně zářícíma očima. Nevěděli, kde jsou. Až najednou se klisna úplně rozplynula. Muži se probrali z hypnotyzace. Uvědomili si, kde jsou. Stáli uprostřed Goldenleafského lesa, zahaleni v mlze, že se navzájem neviděli. Propadli panice a chtěli utéct, ale východisko neexistovalo. Všude okolo byla ta nejhustší mlha, která kdy v Jorviku byla zaznamenána.
Po pár minutách ticha se v dálce znovu zjevila klisna. Tentokrát nebyla sama. Měla jezdce. Bezhlavého.. jezdce. Všichni jakoby na místě zkameněli, mezitím, co se klisna s jezdcem přibližovala. Když se klisna s bezhlavým jezdcem na dosah přiblížila, zavzpínala se a jezdec vyletěl do vzduchu, zasmál se svým děsivým hlasem, až se po lese ozvěna rozléhala a natáhl se na muže.

Od této chvíle byl Charles Thompson zpatřen až v roce 2016 na Halloween na mnoha místech. Jeho aktivita byla zaznamenána prědevším v Goldenleafském lese, Hollow Woods, ale i Dino Valley, Greendale, Forgotten fields a mnoha dalších místech. V roce 2016 se legenda o Thompsonovi začala nejvíce šířit. Lidé si ji navzájem vyprávěli a od šesté hodiny večer se procházeli na místech, kde byl Thompson nejvíckrát zpatřen. Samozřejmě, že tito lidé se už nikdy neveátili. Právě tady vzniklo jeho nynější jméno - Galloper Thompson. Nikdo už si ho nedokáže vybavit pod jménem "Charles".
V roce 2017 Thompsonova aktivita nebyla nikde zaznamenána. Možná kvůli tomu, že následující rok - 2018 - se objevili spekulace o Galloper's Keep. Protože do Jorviku unikla nahrávka jednoho nezvaného navštěvníka tohoto místa, který se večer o Halloweenu procházel v Greendale, když najednou vstoupil do podivného portálu a objevil se na neznámém místě. Právě na této nahrávce byla i ztřetelně viditelná část, kdy se Galloper natáhne po své oběti, která už nikdy nespatří pozemské světlo.
Jestli toto místo doopravdy existuje, nebo je pouze iluzí.. to se pravděpodobně nikdy nedozvíme..

Star Stable Halloween StoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat