Yakaladım :) :)

460 10 0
                                    

Bölüm 5 : Yakaladım :) :)

....YAĞMUR....

Kafeteryada böyle pös pös oturmak cidden sıkıcıydı.Can da zaten gelecek gibi değildi.Yavaşça kalkıp yürümeye başladım.

Belki de Nazlı bunları hak etmişti.Evet evet haketmişti yıllardır alttan alıyordum ama off... yeniden sinirlenmeye başlamıştım.Koridordan biri yağmur diye bağırınca hayal dünyamdan çıkıp antenleri çalıştırdım.Kim bağırıyor diye etrafa bakındım."Yağmur" .Eminim başkasına bağırıyorlar derken Can koşarak kafetaryanın önünden geçti ben de durur muyum arkasından son hız koşmaya başladım."Can dursana noluyor ".Sesle birlikte Can durunca ben de tos diye çarptım.İnsan öyle aniden durar mı?

Özellikle arkasından benim gibi insan son hız koştururken.Tabi düşen de ben oldum öküz aynen dikiliyordu."of... Ozan da ne biçim mesaj atmış sana bisi oldu sandım".Ben daha ne oluyor anlamadan kolayca omuzlarından tuttuğu gibi kaldırdı beni."Bisi oldumu sana sert çarptın".off popom çok acıdı la.Tabi bunu sesli söylemedim."Yok iyiyim.Sende duvara carpmadım ya sana çarptım sana bisi oldu mu?"Küçük bi kahkaha attı.Tabi bende o sırada eriyip hastanenin zeminine yayilmakla meşguldum.

Acaba salyamda akmış mıydı? "Senin gibi bir kız canımı acıtamaz "dedi.Hıh! Yanlış mı duydum? "Öyle mi benim gibi bir kız ha."Bir adım yaklaşıp tek parmağımı havaya kaldırarak." Peki nasıl kızlar canını acıdır.Hem ben ne cılızım ne de minyonum." Bu arada kendime kiloluyum demiştim herhalde.Can'ın hemen sırıtması yok oldu.Biz fazlamı yaklaşmıştık ne.Hafifçe yutkundum."Hiç değişmemişsin"dedi işte bende bundan korkuyordum.Her zaman beni küçük kız kardeşi olarak görecekti."Hala küçükken aşık olduğum o kızsın".Aman Tanrım.Ne demek istiyordu.Arkadaşlar bir dakika sakin olun tamam.Kalbim o kadar hızlı atıyor du ki.

Leyla teyze gelip anın içine edene kadar."Yağmur.Nazlı nerde?noldu?"/*/*/Leyla teyzeyle sonunda iceri girmemize izin verdiler.Can'da Leyla teyzeye gecmis olsun ne oldu...

Dışında başka birşey dememisti.Nazlı uyurken Leyla teyze sessizce "Gizem denen kız girerken gördüm pek tekin değil Nazlı onu nerden tanıyor Yağmur."."Nazlı nerde tanıyormu. Okuldan ya Leyla teyze dediğin gibi kızlar Gizem pek tekin bir kız değil.Nazlı onunla neden birden kanki kesildi biliyorum.

Aslında bizim aramız açık bende onu affetmemi isteme.".Leyla teyzenin yüzünden hayalkırıklığı belli oluyordu.Gizem le Nazlı'yı iten çocuk içeri girdi.En son olarak Can kapıyı kapatıp yanıma geldi "iyi misin rengin gitmiş".İki yaş yavaşça gozlerimdem döküldü.Hastanelerden nefret ediyordum.Can'ın elini omzumda hissedince hemen yaşları sildim.Gizem hem zafer hem de kıskanç gözlerle beni süzüyordu.

Birden Nazlı 'nin uyanmasıyla etraf hareketlendi.Ama seslerin arasında sadece Nazlı 'nin gözlerini farketmiştim.Korkuyordu ama neden.Bakışları beni yakalayınca ona hüzünle ve hayalkırıklığıyla baktım.O kesinlikle eskisi gibi değildi. Sonunda Can'ın kolunun gitmeliyiz der gibi kıpırdanınca yürümeye başladım ama bakışlarım hala Nazlı'daydı.Sessizce hastaneden çıktık."Şu kıza bak sadece bacağı kırıldı bu ne afra tafra."

Bu kız cidden.Sınırını zorluyordu hızlıça ilerleyip Gizem'e sert bir yumruk attım "Koca çeneni kapa kaltak".Gizem ne olduğunu şaşırmış gibi kalakaldı.Can da son anda beni yakalayınca ikinci darbe gerceklesmedi.Can sessizce hastaneden sonra beni eve bıraktı tam arabanın kapısını açıp çıkacaktım ki."Sen ciddiymiydin".İlgisizce dışarıyı incelemeye başladı."Ne konusunda".

Cidden bu çocuk çok komikti."Şey hani şu çocukluk aşkı şeyi".Sonunda Can'ın ilgisini çekmiş gibiydim."Şey yani belki bilmiyorum.Arda duyduğunda beni nerdeyse öldürüyordu ama"."aha yakaladım".Olabildiğince sinsice gülümsedim.Dur ama bunun anlamı şuan benden hoşlanıyor demek değildi.Belki suan bir kız arkadaşı vardı.

Gülümseyerek "Dediğim gibi sadece çocukluk aşkı seni anlıyorum" Çünkü bende sana aşıktım diyemedim sadece görüşürüz diyerek eve doğru ilerledim.Eski sayfalar ,neden anılarıma format cekemiyordum.Sessizce eve girip yorgunum diyerek odama çıktım.Sessizligime gomulerek günün yorgunluğunu atmaya çalıştım.

Aşkın TarifiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin