-Nem tehetem. Miattad szöktem ki óráról. Pár percünk van. - elkezdi puszilgatni a nyakam, és a tükörben lesi a reakciómat
-Oliver ez nem így megy, azonnal eressz el! - Fordulok ki az igenis jóleső kényeztetésből, és visszamegyek csendben a terembe. Szerencsére mindenki el van foglalva vagy a filmmel, vagy a telefonjával, szóval senki sem veszi figyelembe a visszatértem.
Az óra további részében próbáltam picit pihenni, és nem az eseményekre gondolni. Minek néz engem Oliver? Focilabdának? Akivel néha játszik, és jól megrúgdossa?
Csak nehogy visszarúgjak.Egészen jól sikerült a kis órai pihenésem, mivel mikor kicsöngettek és felkeltem a padból, elég sokan beszóltak az arcomon található mintázatra, köztük tanár úr is.
A következő fizika. És dogát írunk. Juhuuu. Na majd a kis apró tanuló lap segít, ami a tolltartómban lapul. Én próbáltam tanulni, de egyszerűen annyira nem értem, hogy az már katasztrófa.
1órával később idegesen hagyom el a termet. Bemagoltam 30fogalmat, és csak 3volt benne. A tanár meg nem érti, hogy miért nézek rá olyan csúnyán ezek után. Örülök, ha meglesz a hármas.
A fizika után lévő órákban nem volt semmi izgi. Egyre jobban kezdtem izgulni mivel tudtam, hogy mi vár rám suli után. Vagy is inkább ki. Carl.
Igazából arra is jó lenne egy ilyen kaland, hogy elfelejtsem a tanár úrral történteket.
Bemegyek a mosdóba, felrakok valami szépítő effektet magamra, és megyek is az utolsó órámra. Rajzra.
Néhányan furán néztek rám, hogy minek sminkeltem ki magam. Alapból nem szoktam sminkelni, mert lusta vagyok és igazából nem is nagyon tudok.
1️⃣5️⃣:3️⃣0️⃣
Végre kicsöngetteeeek. A szívem felcsúszott a torkomba, és most ott kalapál rohadt gyorsan. Vajon tényleg itt lesz Carl?Kilépek a suli elé. Körbenézek és tekintetemmel csak őt próbálom kiszűrni az emberek közül. Nem látom... ne csináld ezt Carl, kérlek ne csináld... mondogatom magamban mikor hirtelen valaki megragadja a kezem hátulról, és magával szembe fordít.
-Meglepetés! - nevet Carl és megölel
-Picit megijedtem, már azt hittem nem vagy itt. - elpirulva nézek fel rá, rohadt magaaaas és izmos és istenem, de jól néz ki. Vagy másfél fejjel magasabb nálam, de imádom, hogy ilyen magas.
-Van kedved elmenni és meginni egy kávét? - kérdezi csillogó szemekkel
-Elmenni nem, de kávézáshoz van kedvem. - tudom, hogy érti a perverz vicceim, szóval bátran sütöm el
-Ohh idővel az elsőhöz is lesz kedved. - kacsint rám
20perccel később már egy kávézóban üldögélünk. Én jegeskávét kértem, ő pedig egy espressot.
Nagyon sokat beszélgettünk és nevetgéltünk, egyre közelebb kezdtem érezni magamhoz. És ez annyira nem jó.
❗️Megszólalt a belső radar,❗️ami mindig riaszt mikor valaki kezd közel kerülni hozzám.Sziasztoook! Remélem tetszett ez a rész.❤️ köszönöm, hogy olvastok, nagyon hálás vagyok.❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
All you need is love
Romansa"Oliver... Nem szabad!-húzodtam el remegő combokkal Kurvára nem érdekel!-húzott vissza magához, és lágyan beleharapott az ajkamba" Helloooo emberek^^ Ez a történet egy tanár-diák kapcsolatról szól. A sok akadály ellenére szerethetik egymást? Mianak...