Uyanmak ne kötü birşey yaaa!!!Uyanınca bir daha dalıp gidemiyorsun,en kötüsü de bu.Dünkü gördüğüm garip rüyadan sonra birazcık daha moralim bozuktu sanki.Bizim kızlar hala uyanmamıştı.Zaten sabah kahvaltısı yapamıyorduk.Patron geç kalırsak çok kızardı.Kafenin sahibi Yang bey baya zengin biri ve fakirlerden nefret eder.Zaten kızlarla beni de o kadar çok sevdiğini söyleyemeyiz.Sadece eleman bulamadığını ve bu yüzden bizi işe aldığını söyleyip durur kendisi.Ne sinir adam yarabbi!
Kızları bir an önce uyandırdım.Onlarda aynı ben gibi biraz nazlandılar.Jennie ise yine sövüp duruyordu.Üstümüzü giyinip hemen çıktık.Kafe evimize bir 15 dakika uzaklıktaydı.Ama oraya bu kısa mesafede giderken bile hepimizin içi daralıyordu.Genellikle çok müşteri gelirdi.Bu yüzden kafenin her yanı kirlenirdi.Zavallı Lisa...Sabahtan akşama kadar yerleri siliyor.Aldığı maaş ise ancak yüz lira.
Kafeye geldiğimizde allahtan Yang bey henüz gelmemişti.Yoksa her gün olduğu gibi yine azar işitirdik.Hemen işlere başladık.Siparişleri alıp Şefe teslim ettim.Tam o sırada hemen yanımdaki masaya iki kız müşteri oturdu.Konuşmalarına kulak verdim:M1:Duydun mu?Bighit yeni bir şarkı grubu çıkarıyormuş?
M2:Evet,yalnız çocukları görsen,hepsi taş.
M1:Yaa,ismi neymiş peki?
M2:BTS
Ne?BTS mi?Bu neydi şimdi?Açıkçası erkek gruplarına karşı hiç sevgi duyguları beslememiştim.Ama bu BTS grubunu nedense merak etmiştim.Düşüncelerimi bir kenara atıp.Siparişleri almaya gittim.
Siparişleri söyledikten sonra bu iki genç adamda konuşmaya başladı.Ben gider gibi yapıp duvarın arkasına saklandım.Onların konuşmasınada kulak misafiri oldum:A1:Ne güzel bir kızdı ha?
A2:Yaaa öyle!.ama eninde sonunda o da şu yeni çıkan BTS grubundan birine gönlünü kaptırır.
Ne BTS miş be!Herkes onları konuşuyor.Eve gidince ben bunların fotoğrafına bakarım!!
............................................................
Eve geldiğimizde yine kendimizi koltuklara attı-lar.Ben odaya geçtim.Küçük bilgisayar ımızdan BTS fotoğraflarını aradım.
Bu BTS dedikleri grup 7 üyeden oluşuyormuş sanırım.Ama isimleri yazmıyor...
Kabul edeyim evet,yakışıklı çocuklardı.Ama benim en beğendiğim gamzeli olan çocuk.Sanırım hepsinden yakışıklıydı.AHA!Şarkıları yüklenmiş.Ben buna bakarım gardaş:
Tamam,şarkıda güzeldi.Bunu hemen kızlara göstermem lazım!Sanırım bayılırlar..............................................................
Rose:AAAAAAAA!
Jennie:Oha!
Lisa:Abi çok yakışıklılar!
Jisoo:Onu bizde biliyoruz Lisa.Şarkı nasıl sizce?
Jennie:Bütün uykum açıldı şuan.
Rose&Lisa:Aynen.
Jisoo:Ben bu şarkıyı müzik listesine yazıcam o zaman.
Rose:Yaz!
..............................................................
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
Burası çok karanlık.Neredeyim?Yoksa bugün rüya değilde kabusun içinde miyim?
Bunlarda kim?!Bunlar..Bunlar:
Namjoon:Beni tanıdın mı Jisoo
Jisoo:Sen,o sun.Küçükken ayımı zorla elimden alan...NAMJOON!
Namjoon:Beni tanımana sevindim Jisoo
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
Yatağımdan ter içinde kalktım.Demek ki o en sevdiğim,aralarından en yakışıklı bulduğum sendin Kim Namjoon!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK|NAMSOO
Fanfiction"Namjoon,oyuncağımı geri ver!" Küçüklük arkadaşları olan Jisoo ve RM(Namjoon)